دنیای وب

با جذب بازدید کننده بیشتر میزان بازدید خود را افزایش دهید

بسیاری از افراد هنوز تعجب می کنند که چگونه وب سایت خود را تبلیغ کنند تا بتوانند بازدید خوبی داشته باشند. علاوه بر این ، به طرز جالب توجهی ، هر یک از آنها نیازهای خاص خود را برای تعداد بازدیدهای منحصر به فرد دارند ، به عنوان مثال ، برخی معتقدند که 40 بازدید کننده در روز در حال پیشرفت است ، دیگران به حداقل 200 بازدید کننده نیاز دارند ، و سومین و 1000 نفر تعداد کمی است. با این حال ، تعداد کمی از آنها معتقدند که هرچه امروز بیشتر به بازدیدکنندگان اهمیت دهید ، فردا نیز بیشتر خواهند شد. به هر حال ، در زیر من نکاتی در مورد چگونگی مفید نگه داشتن بازدید کنندگان از سایت خود ارائه داده ام.

اول از همه ، خود را در جای بازدید کننده تصور کنید. اگر این کار برای شما دشوار است ، از دوستان (دوستان) خود بخواهید به وب سایت مراجعه کنند و هر حرکت و س .ال را مشاهده کنند. آیا او دوست دارد اینجا باشد؟ آیا برای او آسان است که اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند؟ آیا بدون درخواست شما به وب سایت شما باز خواهد گشت؟ اجرای چنین آزمایشاتی و از بین بردن نقص (از نظر بازدیدکنندگان) موفقیت بیشتری نسبت به نتایج بی فایده در موتور جستجو خواهد داشت.

حالا چطور در مورد اینکه چگونه مردم به بازدید از وب سایت شما توجه می کنند ، چطور؟ در اینجا چند نکته وجود دارد (همانطور که انتظار دارید کمی خارج از مسیر باشد):

1. محتوای با کیفیت.

به طور معمول بازدیدکنندگان خودجوش سایت ، نه چندان زیاد. اغلب اوقات به کسانی می رسد که به عمد در جستجوی محصول ، خدمات یا اطلاعاتی در مورد موضوعی هستند که برای شما جالب است. محتوای سایت شما باید منعکس کننده نیازهای بازدید کننده باشد. بنابراین ، بهتر است برای آنها محتوا بنویسید تا جستجوی تراکم مطلوب کلمات کلیدی افسانه ای.

اگر در حال ارائه خدمات یا کالایی هستید ، توضیحات باید روشن شود تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید ناهمواری و صلاحیت شرکت را در زمینه مورد علاقه ، کیفیت محصول ، ضمانت ها و … ارزیابی کنید. . این محتوا باید توجه بازدید کننده را حفظ کرده و شما را به تماس با شرکت ترغیب کند.

کارمندان Google می گویند محتوا سلطان است.

و آنها حق دارند. حتی اگر یک وب سایت یا وبلاگ سرگرم کننده داشته باشید ، هیچ چیز نمی تواند توجه کاربر را به خود جلب کند (طراحی ، تعداد پیوندهای خارجی یا وجود کلمات کلیدی در عنوان) ، به عنوان محتوا ، جالب یا مفید.

2. ناوبری صالح.

یک بازدید کننده در یکی از صفحات وب سایت شما قرار گرفته است و این معمولاً صفحه اصلی است. بیشتر اوقات ، زمانی که بازدیدکنندگان علاقه مند می شوند ، می خواهند صفحات بیشتری را مرور کنند و اطلاعات جالب اضافی (یا مفید) (محتوای مورد نظر) را پیدا کنند. در شرایطی که پیمایش سایت بسیار ساده است ، آنها با خوشحالی سایت شما را “مرور” می کنند و در واقع مکان ها را درک می کنند (یا به یاد می آورند).

هر کسی که شبکه اجتماعی را برای برقراری ارتباط با آن می شناسد ، قطعاً متوجه شده است که چقدر سریع می توانید از یک قسمت به آن قسمت دیگر بروید ، یک دوست به یک دوست دیگر و غیره ، و دیگر در مورد اینکه کجا کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را برای کجا پیدا کنید مردد نیست. سایت دیگری را به خاطر بسپارید ، به عنوان مثال ، بسیاری از افراد از نامه های Yandex یا Google Mail استفاده می کنند. حمل و نقل و مدیریت پست الکترونیکی عملاً با کمترین جزئیات تفکر می شود. موفقیت بزرگ کارگران پستی در سهولت استفاده (سهولت استفاده) آنها نهفته است. چه چیزی مانع شما می شود که به مرور سایت فکر کنید تا بتوانید سریع و لذت بخش با آن کار کنید؟

ناوبری ناخوشایند در سایت دفع می شود ، و اگر محتوای با کیفیت آن را پشتیبانی نمی کند ، انتظار نداشته باشید که بازدیدکنندگان مدت طولانی در سایت شما بمانند یا آن را به شخصی از دوستان خود توصیه کنند.

3. سهولت استفاده.

در این حالت ، منظور من مجموع پارامترهایی است که اجازه می دهد منبع تا حد ممکن کارآمد استفاده شود. به عنوان مثال ، داشتن تعداد زیادی از بنرهای وب سایت ، پنجره های بازشو یا توپ های منفرد در تعامل کاربر با منبع اختلال ایجاد می کند. متن غیرقابل خواندن ، راه حل های رنگی ، قرارگیری آسان بلوک ها و غیره نیز همین است. درباره قابلیت استفاده نوشتاری بسیاری از مقالات ، می توان آن را یافت ، به عنوان مثال در Google ، حتماً آن را بخوانید.

اگر خدمات ارائه می دهید ، نباید بازدید کننده خود را از آنچه در سایت است منحرف کنید. آیا می خواهید مشتری ای را قفل کنید که ضرر نخواهید کرد؟! بنابراین ، برای اطمینان از قابلیت استفاده بیشتر از وب سایت ، که با توسعه طراحی آغاز می شود و با سرعت بارگیری صفحه به پایان می رسد ، تمام تلاش خود را انجام دهید.

سایتهایی را که بیشتر بازدید می کنید به خاطر بسپارید. یاد آوردن؟ حالا به این فکر کنید که چرا بارها و بارها به سراغ آنها برگشتید؟ چه چیزی می توانید از آنها مفید انتخاب کنید و در پروژه خود پیاده سازی کنید؟ این سه “نهنگ” به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که افراد به مدت 1-3 ماه بدون استفاده خاص حضور می یابند کارشناس سئو.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا