دنیای وب

با حجم کار همراه باشید

من می توانم به انواع کارهایی که اکنون می توانم برای تجارت خود انجام دهم فکر کنم ، که مهمترین آنها کار مشتری است. مشتری من در حال حاضر در کار مشاوره من است ، زیرا من باید هفته ای 60 تا 80 ساعت وارد سیستم شوم. این تا حدودی غیرمعمول است و معمولاً مدت زیادی طول نمی کشد ، بنابراین من وقت خود را برای کار با کار پرداخت می کنم

هنوز هم ، من چیزهای زیادی برای کار دارم ، پس چگونه می توانم از پس همه آنها برآیم؟ سازمان دهی اصلی است و در اینجا برخی از کارهایی است که من انجام می دهم تا اطمینان حاصل کنم که منظم هستم:

یک لیست نگه دارید

من سعی می کنم لیست اصلی مواردی را که می خواهم در طول هفته ، ماه یا به طور کلی انجام دهم تهیه و نگهداری کنم. سپس صبح یک بار می نشینم و لیستی از چیزهایی که سعی می کنم در طول روز انجام دهم را تهیه می کنم. بیشتر ، من سعی می کنم وظایف خود را بر اساس مهمترین یا شاید فوری ترین کارها بسته به آنچه اتفاق می افتد اولویت بندی کنم.

از پخش کننده ها خودداری کنید

بزرگترین حواس پرتی من اخیراً زنگ تلفن است ، اما بسیاری از حواس پرتی ها می تواند مانع داشتن یک روز پربار شود. به عنوان مثال ، امروز در حال هماهنگی مناظر ما است و من مجبورم جدا شوم و برای چند دقیقه با آنها کار کنم. پس از آن بازگشت به کاری که انجام می دادم دشوار می شود. حواس پرتی می تواند از این طریق زمان زیادی را صرف کند ، شاید فقط یک یا دو دقیقه طول بکشد اما باعث می شود کار مجدداً انجام شود و سعی کنید به خاطر بیاورید که چه کاری انجام می دهید و کجا را ترک کرده اید.

مواردی که بیشتر باعث حواس پرتی من می شود اینترنت ، خواندن اخبار ، توییت کردن ، دریافت نامه و خواندن ایمیل است. من می توانم اجباری شوم ، بنابراین به طور کلی سعی می کنم روی کاری که انجام می دهم تمرکز کنم و اگر فکر می کنم نیاز به انجام کارهای دیگری دارم ، تا زمانی که نتوانم تمرکزم را دوباره بدست آورم ، کاری نمی کنم.

کمی قدم بزنید

بعضی اوقات اگر در تمرکز مشکل داشته باشم ، کمی در خانه راه می روم که معمولاً کمی انرژی عصبی می سوزاند. در اواخر 5 یا 10 دقیقه می توانم دوباره روی حجم کار خود تمرکز کنم و به کارهایی که انجام می دهم برگردم. من معمولاً هر سه یا دو ساعت باید کمی پیاده روی کنم تا راحت تر شوم ، به خصوص وقتی روزم 12 ساعت یا بیشتر است.

ممکن است فکر کنید راه رفتن باعث حواس پرتی می شود اما گاهی اوقات فقط باید از کامپیوتر دور شوم تا دوباره تمرکز خود را بدست آورم.

از یک منطقه کار راحت لذت ببرید

من قبلاً از خانه کار می کردم بنابراین در طول روز در خانه حرکت می کنم. من صندلی لپ تاپم را دوست دارم ، اما ممکن است پشت میزم در دفتر یا میز آشپزخانه بنشینم. من جوان و درد دارم ، از کار طولانی مدت در یک موقعیت ، بنابراین مرور مکان ها به من کمک می کند تا آن را حل کنم.

اگر با کاغذ کار می کنید یا به چاپ و مواردی از این دست نیاز دارید ، تهیه یک صندلی راحت در دفتر کار شما ایده بسیار خوبی است. اطمینان حاصل کنید که می توانید بدون شکستن کف داخل آن حرکت کنید و ارتفاع به درستی تنظیم شده است.

چگونه خود را برای انجام کار خود سازمان می دهید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا