دنیای وب

با دیدن فیلم های YouTube درآمد کسب کنید

با توجه به رکود جهانی موجود ، امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای چگونگی تأمین درآمد ماهانه خود هستند تا بتوانند نیازهای روزمره خود را حفظ کنند. تعداد زیادی از مردم بیکار شده اند. آنها باید به غیر از یک کارمند منظم به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمد باشند.

با توجه به این موضوع ، بسیاری از افراد به تجارت اینترنتی روی آورده اند. با این حال ، راهی آسان وجود ندارد ، زیرا از اواخر دهه 1990 تعداد زیادی از مشاغل به صورت آنلاین آغاز شده اند. و بسیار دشوار است که با سایت های مستقر مانند Google ، Amazon ، eBay و ClickBank رقابت کنید. مردم باید گزینه های دیگری در مورد نحوه کسب درآمد بدون نیاز به رقابت با سایت های بزرگ پیدا کنند.

بنابراین چگونه می توانیم بدون نیاز به فروش چیزی یا ارائه Google AdSense به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم؟

در مورد کسب درآمد با کاری که هر روز انجام می دهید چطور؟ چیزی شبیه سرگرمی شما؟

با توجه به روند فعلی ، امروزه بسیاری از افراد با دو نوع سایت ارتباط برقرار می کنند: سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های ویدیویی.

در این مقاله ، ما در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق سایت های ویدیویی ، به ویژه YouTube بحث خواهیم کرد.

براساس Mashable.com در سال 2010 ، یوتیوب از 2 میلیارد بازدید روزانه عبور کرد و هنوز هم رشد بیشتری دارد. تصور کنید شخصی با تماشای ویدیویی حداقل 5 دقیقه در روز ، با نزدیک به 6 میلیارد کاربر اینترنت ، نیمی از آنها روزانه از YouTube استفاده می کنند. تصور کنید اگر بتوانید حداقل هزار نفر از این بینندگان را به ماشین پول ساز تبدیل کنید؟ این می تواند پول زیادی باشد ، نه؟

بنابراین چگونه می توانیم این نمایشگرها را به ماشین تبدیل کنیم تا پول در بیاوریم؟ در واقع دو راه وجود دارد: اول ، شما ویدیوی خود را ایجاد می کنید ، سپس آن را ویروسی می کنید ، و سپس تبلیغات را روی فیلم های خود یا پیوند به سایت های وابسته خود ارسال می کنید. دوم ، این صرفاً برای کسب درآمد از تماشای فیلم های YouTube است.

اما اجازه دهید واقعیت ایجاد کند ، همه قادر به ایجاد فیلم برای ارسال در YouTube نیستند. شاید حتی کسی که این را می خواند حتی نمی داند چگونه یک فیلم ساده 30 ثانیه ای بسازد. هرچند همه در حال تماشای YouTube هستند. این ساده است.

شاید از خود بپرسید که چگونه هرکسی می تواند با دیدن YouTube درآمد کسب کند. خوب ، اگر بازاریابی اینترنتی وجود دارد ، بازاریابی ویدیویی نیز وجود دارد. افراد زیادی می توانند برای کسانی که می توانند به ویدیوهای خود مراجعه کنند ، پول نقد پرداخت می کنند. و این جایی است که پول وارد می شود.

سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند با دیدن فیلم های YouTube ، حتی تبلیغات تجاری ، درآمد کسب کنید. اگرچه دستمزد خیلی بالایی نیست اما حداقل یک کودک پنج ساله می تواند این کار را انجام دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا