دنیای وب

برای اطمینان از مشاغل ، 6-10 بررسی آنلاین لازم است

آیا بررسی مشاغل خود را بطور آنلاین مرور کرده اید؟

85٪ از کل شرکت هایی که حضور آنلاین دارند اصلاً نظری ندارند! ما با تجربه زیادی می دانیم که گرفتن آنلاین مشتری یا مشتری و ارسال نقد و بررسی بسیار دشوار است … حتی اگر آنها واقعاً از خدمات شما خوشحال باشند! اگرچه باید توجه داشته باشید ، به تجربه تلخ افراد معدود ، مردم از طریق حلقه ها پرش می کنند تا مطمئن شوند که آنها در مورد یک تجربه بد با یک تجارت به همه می گویند!

حتی اگر آنها وقت و تلاش خود را برای نوشتن “نامه تشکر از شما” انجام دهند یا برای شما ایمیل بفرستند تا بگویند که چقدر راضی هستند و غیره ، چطور به همه می گویید؟ چگونه آن را آنلاین دریافت می کنید؟

علیرغم وسوسه بسیار زیاد ، ما به شما توصیه می کنیم که درگیر فن آوری های “Blackhat” نباشید و بررسی های جعلی درباره شغل خود ایجاد کنید ، به ما اعتماد کنید که در دراز مدت واقعاً ارزش آن را ندارد ، گوگل مدت هاست که در این بازی قرار دارد ، آنها قواعدی را تنظیم می کنند ، بازی را تماشا می کنند و آنها آنها وقتی به شما مشکوک می شوند که ناعادلانه بازی می کنید ، به یک هیئت منصفه و جلاد داوری می کنند. آنها می توانند و از طریق لیست های مشاغل محلی خود (Google Places) تجارت شما را بگیرند.

اکنون زمان ساختن مشاغل و افزایش اعتبار آنلاین شما و حفظ آن زمان است ، شما باید یک مجموعه و بررسی و آزمایش “بررسی / صدور گواهینامه” را امتحان کنید و فناوری ها و فرایندها را یاد بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که از خوراک ثابت و مقطر از “خوب نیست!” معلوم است که او به …

یک مطالعه اخیر تمام شد:

– 51٪ از مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک شرکت محلی برای استفاده از “اعتبار” به عنوان مهمترین “کیفیت” مراجعه می کنند – “شهرت” برای دندانپزشکان / پزشکان ، بازرگانان و هتل ها از همه مهمتر است. – با این حال ، شهرت برای رستوران ها ، سازندگان و گاراژها نیز بسیار مهم است – مصرف کنندگان محلی بیشترین بررسی های آنلاین رستوران ها ، هتل ها ، کافه ها و بارها را می خوانند – رستوران ها / کافه ها بیشترین جستجوی نوع مشاغل محلی هستند – 37٪ از مصرف کنندگان – حداقل 37٪ از مشاغل محلی به تجارت محلی احتیاج دارند. از 6 تا 10 بررسی به عنوان قابل اعتماد و قابل اعتماد – کاربران جوان تمایل به مراجعه به مشاغل با بررسی های کمتری دارند – به نظر می رسد افراد بالای 55 سال فقط 2-3 بررسی نیاز دارند تا به طور کلی رضایت داشته باشند

جالب اینجاست که شرکتهای کوچک مستقل برای این پاسخ دهندگان اهمیت چندانی ندارند. به طرز عجیبی ، “مودبانه” و “دوستی” زیاد حساب نمی شدند.

شهرت عمومی در همه زمینه ها دارای اهمیت است ، اما طبق نظرسنجی در مقوله های خاص از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا