دنیای وب

برای افرادی که به پاکستان سفر می کنند باید و نباید کرد

اخیراً ، پاکستان بیشتر اوقات به دلایل اشتباه اخبار را هدایت می کند. حیف است که گردشگری ترویج نمی شود و اکثریت قریب به اتفاق گردشگران در سراسر جهان چیزی در مورد زیبایی های زیبای این قسمت از جهان نمی دانند. مکانهایی مانند موری ، دره هونزا ، گیلگیت ، اسکاردو ، کاغان ، ناران و مانسهرا تماشایی است. قله های کوهستانی زرق و برق دار مانند K2 ، Nanga Parbat و یخچال طبیعی Khapalu Biafo را فراموش نکنید. جدا از جهانگردی ، پاکستان همچنان از انواع کارآفرینان گرفته تا کارآفرینان و دانشجویان و دیپلمات ها پذیرای انواع بازدید کنندگان است.

هنگام مسافرت در پاکستان ، باید از دستورالعمل های کلی تعیین شده برای سایر کشورها پیروی کنید. برخلاف تصور عمومی ، تهدید خاصی وجود ندارد (حداقل تهدیدها آنقدر نگران کننده نیستند و امیدوارم وضعیت به زودی بهبود یابد). بسیاری از کشورها به شهروندان خود اخطارهای سفر می دهند. در صورت عدم هشدار می توانید با بخش مربوطه تماس بگیرید ، واقعاً نگران نباشید. قبل از سفر ، اطلاعات مربوط به سفارتخانه های محلی خود را دریافت کنید تا در صورت نیاز به کمک کمک کنید. مردم بسیار استقبال می کنند. شما باید شرایط محلی و وضعیت امنیتی را بدانید. همیشه یک گذرنامه معتبر و ویزای ورود همراه داشته باشید. نیازی به حمل مبالغ اضافی یا کارتهای اعتباری نیست (مکان برای خارجی ها به هیچ وجه گران نیست و ممکن است در بیشتر موارد نیازی به هزینه زیاد نباشید). همچنین ، برای جلوگیری از هر موقعیت ناخواسته ، لباس محلی بپوشید. اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به استتار دارید و یا باید شبیه افراد محلی باشید.

از مناطق پرخطر پرهیز کنید ، می توانید از میزبانان خود یا سفارتخانه های محلی لیستی از این مناطق یا مکان ها بخواهید. بهتر است قبل از عکسبرداری در مناطق حساس یا ادارات دولتی پرس و جو کنید. صحبت از غذا می شود ، همیشه باید سعی کنید آب معدنی بنوشید که تقریباً در تمام فروشگاه های عمومی به راحتی موجود است و این بدان معنا نیست که در شهرها آب تمیز دریافت نمی کنید ، اما افراد خارجی (به ویژه کودکان) معمولاً تا حدی هضم می شوند. برای شروع ، آب معدنی باید نسبتاً راحت تر روی معده شما باشد. به همین ترتیب ، در رستوران های مناسب غذا بخورید ، حتی وقتی بعضی از مغازه های کوچک کنار جاده شما را جذب می کنند ، زیرا شرایط بهداشتی در گاری های غذا یا فروشگاه های مجاور به اندازه کافی مناسب نیست. در بیشتر موارد ، شما می توانید انگلیسی صحبت کنید. اما یادگیری برخی کلمات معمول در زبان محلی (که به طور اتفاقی اردو است) ایده بدی نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا