دنیای وب

برای بازاریابی از رابطه جنسی استفاده کنید و تجارت کوچک خود را علامت گذاری کنید

“تمام ایده بازاریابی چریکی بازاریابی فرصت های سرد به شرکای توافق شده است.” جی کنراد لوینسون

مقاله درخشان لوینسون باعث مقایسه بین بازاریابی جنسی و جنایی می شود … در اینجا ، من به مثالهایی که در آن رابطه جنسی آشکارا برای بازاریابی مشاغل کوچک به روشی باند غیر سنتی مورد استفاده قرار گرفته است ، تمرکز می کنم. هر دو مثال باعث اهانت به مردم و پرهای پر از گل شد. چرا یکی به موفقیت بزرگی دست یافته است و دیگری شکست بزرگی؟

در اوایل ماه مه ، یک بولتن در شیکاگو توجه هر رسانه آمریکایی را به خود جلب کرد. بسیاری از افراد از این علامت متنفر بودند ، به خصوص کسانی که این علامت را تشویق به طلاق می دانستند. به دلیل بیانیه ناصحیح ، شهر شیکاگو مجبور به حذف آن شد که این ماجرا را برای مدتی بیشتر در رسانه ها نگه داشت. هنگامی که نسخه جدیدی از بنر افزایش یافت ، پوشش خبری همچنان به شرکت در معرض دید بیشتر قرار می داد.

آیا نتایج مشخصی وجود داشته است؟ وکیل اصلی شرکت در تلویزیون ظاهر شد و ایستگاه های خبری محلی اشباع ماجرا را پوشانده بودند. الکسا در وب سایت خود نشانگر ترافیک گسترده ای را نشان می دهد. این شرکت پیوندهایی از وال استریت ژورنال و پیشنهاد تام لیک به دست آورد. انواع آرم آن تقریباً 30،000 بار در Google ظاهر می شود. تقریباً هر مشتری بالقوه در بازار هدف شرکت (یا حداقل تبلیغات) احتمالاً آن را می شناسد و در صنعتی که معدود وکلا هر نوع تبلیغاتی را ایجاد می کنند (چه رسد به تبلیغات به یاد ماندنی) ، این شرکت با تبلیغات با این نقاشی هیجان انگیز.

تبلیغات به احتمال زیاد با مردم طنین انداز خواهد شد زیرا طلاق و فرصتی برای نعمت بودن را به عنوان یک سرزمین داستانی پر از زندگی به دور از حقیقت (برای اکثر ما) نشان می دهد که یک بیننده می تواند واقعیت را به اندازه کافی طولانی بخنداند ، بخندد ، عکس / پیام را بخاطر بسپارد و به همه دوستان خود بگوید. صحبت های شفاهی درباره شیکاگو باید بسیار زیاد باشد. این شرکت از طریق بولتن خود ، خود را اینگونه توصیف کرده است طلاق وکلا در شیکاگو که همه می دانند آنها اکنون باید تبلیغات خود را در شبکه نمایش با استفاده از بهینه سازی رسانه های اجتماعی / پرداخت به ازای هر کلیک / رسانه های اجتماعی تقویت کنند تا بتوانند برند خود را به همان میزان قدرتمند در اینترنت فعال کنند.

این صفحه اعلانات است.

در مقابل ، از طریق SEO-Blokes ، داستانی را در وب سایت آژانس بازاریابی اینترنتی با عنوان “چگونه طراحی سایت باعث شد من را کنار بگذارم“، که یک نمونه کتبی از این است که چگونه شما نمی توانید تجارت خود را با رابطه جنسی انجام دهید.

اکنون ، من مخالف ایده نوشتن داستانی درباره آزمایش در یک کنفرانس سئو نیستم (که در اینجا انجام شد) ، مشروط بر اینکه به وضوح داستانی باشد و (شاید) به معنای کنار گذاشتن روابط شخصی منحصر به فرد است که می تواند بین حاضرین کنفرانس رخ دهد:

“ظاهری که او به من داد ، به من فهمید که دیگر لازم نیست تصاویر گوگل را از طریق جستجوی ایمن مرور کنم … کم عمق و کم عمق بود ، بنابراین من آنرا” ماهلو “خواندم … من هرگز مو بور نکرده ام. ردیت … ”

متأسفانه ، نویسنده ناشناس (هیچ نامی جرم را بدتر نمی کند) برای خواننده توضیح نمی دهد که آیا این یک تقلید است یا یک واقعیت … و در جامعه جستجوی کوچک ، اگر این واقعیت داشته باشد ، مردم شروع به سؤال از چه کسی در داستان نماینده می کنند و آیا آنها را می شناسم؟ ؟

من معتقدم (و من در حال بدست آوردن توضیحی درباره این موضوع هستم که چرا این داستان در وب سایت شرکت ظاهر می شود) که شرکت مورد نظر در تلاش است تا خود را جوان و باسن توصیف کند. با این وجود ، بازیگران راوی در نقش فارغ التحصیل “داستین هافمن” و قرار دادن داستان در SMX کارایی ندارد. داستان باعث می شود که راوی به معنای ناخوشایند به نظر برسد ، و با به تصویر کشیدن شخصیت زن به عنوان یک خانم ساده فکر روبینسون ، توهین شدیدی به همه زنان است.

همراه با ناشر کتاب که لپ تاپ گوگل را پشت سر گذاشت ، باید Lifeblue (آژانس پخش کننده داستان) با جدیت در نظر گرفته شود و جایزه بازاریابی امسال را در نظر بگیرد. من نمی توانم نتیجه مثبتی حاصل از این تلاش ببینم.

اگر تصمیم دارید از سکس برای تبلیغ مشاغل کوچک خود استفاده کنید ، بسیار مراقب باشید … ممکن است در خط مقدم باشید یا ممکن است بریده شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا