دنیای وب

برای تجارت خود از فیلم های آنلاین استفاده کنید

در دنیای تجارت امروز ، رقابت سخت است ، به ویژه در اینترنت. شما تا آنجا که ممکن است به کمک نیاز دارید و بازاریابی ویدیویی ممکن است کمک کند. مقاله زیر روش های خلاقانه ای را به شما نشان می دهد که از طریق آنها می توانید یک کمپین بازاریابی ویدیویی را برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

بهترین فیلم های کوتاه سه دقیقه حداکثر زمان است. از این زمان عاقلانه استفاده کنید تا مهمترین اطلاعات را به شکلی که مخاطبان شما را مجذوب خود کند ، منتقل کنید. در بعضی موارد ، افزایش زمان تا حدود پنج دقیقه قابل قبول است. هر چیزی بیش از آن باید مورد بازنگری قرار گیرد. یک شعار عالی این است که همیشه چیزها را کوتاه و شیرین نگه داریم.

برای هر ویدئو ، تمرکز خود را بر روی موضوع اصلی حفظ کنید. تلاش برای بهبود آن ادامه کار با محتوای شما را دشوارتر می کند. محتوای ویدئویی خود را بنویسید و به آن پایبند باشید. اگر به موضوع مورد نظر پایبند باشید ، نتایج بهتری از تلاش های بازاریابی ویدئویی خود خواهید دید.

برای تهیه یک ویدیوی با کیفیت بالا نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. شما به تجهیزات حرفه ای نیاز ندارید. فقط اطمینان حاصل کنید که هنگام عکسبرداری تمرکز و تعادل خود را حفظ کنید. شما حتی به یک متن کاملاً فانتزی یا اعتماد به نفس بیش از حد نیاز ندارید. بنشینید ، با دوربین صحبت کنید و بعداً در ویدیو آنچه را که نیازی ندارید ویرایش کنید. با این حال ، شما احتمالاً نیازی به این کار ندارید. ارائه پاورپوینت و توالی ضبط صفحه ممکن است متناسب با این مورد باشد.

هنگام ویرایش ویدیوی خود ، به یاد داشته باشید که می توانید زیرنویس ها و عناوین را اضافه کنید. می توانید از این فرصت استفاده کرده و بینندگان خود را با اصل کلیپ خود آشنا کنید. اگر ویدئو طولانی است ، می توانید آن را به کلیپ های کوتاه تری نیز تفکیک کنید. به عنوان مثال ، عناوین مربوط به هر مرحله را در فیلم “نحوه انجام” قرار دهید.

در سایت خود ، پخش خودکار ویدئو را انتخاب نکنید. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما در واقع می خواهند فیلم شما را تماشا کنند تا اینکه آن را مجبور کنید. آنها ممکن است از سایت شما بازدید کنند در صورتی که فیلم با صدای بلند ناگهانی مناسب نیست. به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید در مورد اینکه آیا می خواهند ویدیوی شما را ببینند تصمیم بگیرند.

هنگام ویرایش ویدئو برای انتشار ، تصاویر صفحه وب سایت خود را وارد کنید. این به بینندگان کمک می کند تا در سایت شما پیمایش کنند. عکسهای صفحه نیز می توانند برای نحوه تهیه فیلم مفید باشند. شما فقط باید تصویر صفحه را در فیلم خود ذخیره و ویرایش کنید.

از بازاریابی ویدیویی می توان برای تبلیغ محصولات جدید به مشتریان استفاده کرد. دستورالعمل ها راهی عالی برای استفاده از فیلم ها به نفع خود هستند. با دیدن آن در عمل ، محصول خریداران بیشتری خواهد داشت.

سعی کنید ویدئوها مانند تبلیغات جلوه نکند. اگر همه ویدیوهای شما فراتر از تبلیغات فروش باشد ، علاقه مخاطبان به سرعت از بین می رود. درعوض ، نیازهای بینندگان خود را برای مواردی مانند بینش ارزشمند ، چیزهای بی اهمیت ، س questionsالات متداول یا آموزشها برآورده کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات فیلم های شما با ارزش و مرتبط هستند. هدف از ایجاد فیلم ها کسب مشتری با مشتری بیشتر است. مرتبط و جالب ساختن محتوای شما باعث می شود افراد بخواهند ویدیوی شما را به اشتراک بگذارند. این محتوا اطلاعاتی را در اختیار بینندگان قرار می دهد که می توانند از آنها استفاده کنند.

از بازاریابی ویدیویی نترسید. آسان است که یک ویدیو را با هم ارزان تهیه کنید. یا خوب بودن اطلاعات جمعیتی خود را نشان دهید ، یا به سادگی در مورد ساخت با مخاطبان خود صحبت کنید.

هنگام استفاده از بازاریابی ویدئویی باید مطمئن باشید. فیلم هایی ایجاد نکنید که ممکن است معنای پنهانی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که محصول خود را می فروشید. روابط را با نظرات خود در مورد ویدیوی خود پرورش دهید. با صاحبان مشاغل دیگر کار کنید و در کارهایی که انجام می دهید متخصص باشید.

اگر فیلم های بیشتری ایجاد کنید ، بهتر برای شما. با بارگذاری و تبلیغ بیشتر و بیشتر فیلم ها ، مخاطبان هدف شما منتظر جدیدترین و بهترین پیشنهاد شما هستند. این به شما موضوعات جدیدی می دهد تا بتوانید خود را در معرض دید افراد مختلف قرار دهید.

کمپین بازاریابی ویدیویی شما ممکن است به طرق بی شماری به موفقیت کسب و کار شما کمک کند. محدودیتی در مزایا وجود ندارد ، از جمله امکان نمایش آنلاین و توانایی کنترل تصویر. صندلی بگیرید و در اسرع وقت روی طرح بازاریابی ویدیویی خود کار کنید. هرچه زودتر شروع کنید ، سود کسب و کار شما سریعتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا