دنیای وب

برای تغییر میوه ، ابتدا باید ریشه ها را تغییر دهید

“اگر می خواهید میوه ها را تغییر دهید ، ابتدا باید ریشه ها را تغییر دهید. اگر می خواهید قابل مشاهده را تغییر دهید ، ابتدا باید نامرئی را تغییر دهید.” تی. هارف اکر

اینها جملات معروف مربی T. Harv Eker است. من برای اولین بار با آقای اکر در کتاب “اسرار ذهن یک میلیونر” آشنا شدم. او برای من توضیح داد که برای تغییر میوه ها ، ابتدا باید ریشه های درخت را تغییر دهیم.

من می خواهم شما یک درخت را تصور کنید. فرض کنید این درخت نماینده درخت زندگی است. روی این درخت میوه وجود دارد. ثمرات ما در زندگی نتایج ما نامیده می شوند. بنابراین من می خواهم شما به میوه ها (نتایج ما) نگاه کنید ، اگر اندازه میوه ها را دوست نداریم یا آنها تلخ هستند ، چه کاری باید انجام دهیم؟

آیا بیشتر ما بیشتر روی میوه ها یا نتایج تمرکز داریم؟ ما داشتیم درخت را آبیاری می کردیم تا میوه بیشتری تولید کند. من می خواهم شما به آنچه در واقع کار می کند فکر کنید؟ آیا بذر و ریشه آن میوه ها نیستند؟

ریشه ها برای تغییر میوه تغییر می کنند. این چیزی است که در زیر زمین است و آنچه را که بالاتر از سطح زمین است ایجاد می کند.

آنچه نامرئی است آنچه را که قابل مشاهده است ایجاد می کند. پس این یعنی چه؟ خوب منظور آقای اکر از این حرف چیست؟ این بدان معنی است که اگر می خواهید میوه ها را تغییر دهید ، ابتدا باید ریشه ها را تغییر دهید. اگر می خواهید قابل مشاهده را تغییر دهید ، ابتدا باید نامرئی را تغییر دهید.

به تجربه من ، آنچه در این دنیا نمی توانید ببینید بسیار قدرتمندتر از هر چیزی است که می بینید. موارد ملموس و نامحسوسی وجود دارد که درک اکثر ما دشوار است. ما بخشی از طبیعت هستیم و طبیعت قوانینی دارد که من و شما حتی اگر بخواهیم نمی توانیم آنها را تغییر دهیم.

دقیقاً به همین دلیل است که توجه شما به میوه هایی که قبلاً رشد کرده اند بی فایده است. شما نمی توانید میوه هایی را که از قبل روی درخت آویزان شده اند تغییر دهید. با این وجود می توانید میوه های فردا را تغییر دهید. باید اضافه کنم ، برای اینکه این اتفاق واقعاً بیفتد ، شما ابتدا باید زیر خاک حفر کنید و از ریشه ها (خود درونی) مراقبت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا