دنیای وب

برای تولید درآمد از Craigslist Pay Per Click استفاده کنید

در اینجا ایده جدیدی برای یک ابزار بازاریابی اینترنتی آورده شده است: برای افزایش ترافیک به وب سایت خود و درآمدزایی از Craigslist pay-per-Click استفاده کنید. خوب ، چرا نه؟ گوگل ، یاهو و سایر وب سایتهای با نام بزرگ گزینه های پرداخت به ازای هر کلیک را ارائه می دهند ، بنابراین چرا Craigslist نیست؟ از این گذشته ، قیمت استفاده از این ابزار بازاریابی منطقی تر از موتورهای جستجوگر بزرگ است.

هنوز علاقه مندید؟ معلومه که تو هستی! هنگام مدیریت یک تجارت آنلاین ، همیشه به پول مربوط می شود. مبلغی که باید خارج کنید ، مبلغی که می توانید پس انداز کنید و البته مبلغی که می توانید بدست آورید. پول هدف و راه حل است. اگر متوجه شدید که پول کمی برای خرید و فروش محصولات یا خدمات خود ندارید ، این ممکن است راه حل وضعیت شما باشد.

قیمت استفاده برای هر کلیک می تواند برای وب سایتهای با نام بزرگ متفاوت باشد. اگر از همان ابزار بازاریابی PPC استفاده می کنید ، هزینه برای هر مشتری یکسان خواهد بود: صفر. درست است ، شما هزینه استفاده از این ویژگی را نمی دهید زیرا رایگان از Craigslist ارائه می شود. این هزینه می تواند به بودجه بازاریابی برای استرس زا ترین تجارت کمک کند. نمی توانید این کار را انجام دهید؟

اگر نمی دانید Craigslist در اینجا چگونه کار می کند ، توضیح آن است: شما تبلیغ می کنید ، چندین روز می چرخید ، تبلیغ را تغییر می دهید ، سپس منتظر می مانید تا افراد به این تبلیغ پاسخ دهند. بله ، ساده است نکته جالب تر این است که می توانید هنگام استفاده از ویژگی PPC در Craigslist ، از ابزارهای Google Analytics استفاده کنید و به شما امکان می دهد تا میزان ترافیک وب سایت خود را اندازه گیری کنید.

وقتی از این ویژگی در Craigslist به عنوان یک ابزار بازاریابی برای تجارت آنلاین خود استفاده می کنید ، بهتر می شود. همچنین می توانید بازدید کنندگان را از تبلیغات Craigslist به صفحه فرود در وب سایت خود هدایت کنید. صفحه فرود می تواند با مرور کلی در مورد محصولات یا خدمات شما و حتی توصیفات مربوط به مشتریان قبلی ایجاد شود. جعبه ای برای سوالات یا پاسخ ها اضافه کنید و اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به استفاده از خدمات خود قرار دهید.

گروه های وابسته به هر کلیک با پرداخت تعداد زیادی هستند. چرا Craigslist PPC را برای تجارت آنلاین خود امتحان نمی کنید و ببینید که چگونه شما و تجارت آنلاین خود می توانید از استفاده از این سرویس برای افزایش جریان ترافیک و ایجاد درآمد اضافی به خط انتهای خود بهره مند شوید. شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید از انتخاب Craigslist Pay-Per-Click بعنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا