دنیای وب

برای جلوگیری از 7 اشتباه رایج و پرهزینه در بازاریابی

پرداخت به ازای هر کلیک یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد آنلاین است. این یک روش موثر ، آسان و پربار برای تبلیغات و بازاریابی است. این یک روش عالی برای جذب ترافیک هدفمند به وب سایت شماست. بسیاری از مردم فکر می کنند PPC کار ساده ای است و نمی توانند درک کنند که اگر استراتژی PPC شکست بخورد ، آنها سرمایه زیادی را از دست می دهند. اگر این مفهوم را به درستی درک نکنید و اشتباه کنید ، پس صرف هزینه برای بازاریابی فایده ای ندارد.

شما به شدت رنج خواهید برد و جایی برای وب سایت شما نخواهد بود. بنابراین ، مهم است که از چنین خطاهایی جلوگیری شود. در اینجا ، هفت اشتباه برتر را که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند ، آورده ام. اگر از این اشتباهات جلوگیری کنید می توانید موفق باشید. هنگامی که از این اشتباهات جلوگیری کنید ، مقادیر زیادی از ترافیک هدفمند به وب سایت خود خواهید گرفت.

اشتباه بازاریابی شماره 1: استفاده اشتباه از کلمه کلیدی

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی اینترنتی ، چه SEO یا پرداخت هر کلیک ، “کلمات کلیدی” است. بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه از کلمات کلیدی مناسب یا مرتبط استفاده کنند. این اشتباه بزرگی است که از کلمات کلیدی عمومی به جای کلمات کلیدی خاص برای فعالیت PPC خود استفاده کنید. این کلمات کلیدی می توانند در نهایت تبلیغاتی را برای وب سایت هایی نشان دهند که مربوط به تجارت شما هستند اما به تجارت شما مربوط نیستند. به این ترتیب سرمایه زیادی از دست خواهید داد. اگر می خواهید درآمد کسب کنید از استفاده نادرست از کلمات کلیدی کمپین خود جلوگیری کنید.

اشتباه بازاریابی 2: هدف قرار دادن مخاطب اشتباه

بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک یک گزینه عالی است زیرا به شما امکان می دهد تبلیغات را در خاص ترین مناطق قرار دهید. به شما کمک می کند تا برای مخاطبان مناسب تبلیغ کنید. هدف قرار دادن مخاطب یا عموم مردم اشتباه در یک کمپین PPC اشتباه بزرگی است.

خطای سوم: ایجاد یک تبلیغ بی ربط

اکثر بازاریابان اهمیت کپی تبلیغ را نمی فهمند. آنها کپی تبلیغاتی را ایجاد می کنند که مربوط به طیف مخاطبان یا مخاطبان آنها نباشد. در نتیجه بازدیدکنندگان و مخاطبان ناخواسته را به خود جلب می کند. در نتیجه ، صدها دلار برای ورود بازدیدکنندگان ناخواسته به سایت هزینه خواهید کرد. مطمئن باشید که هستید

• یک نسخه تبلیغاتی خوب ایجاد کنید

• یک نسخه تبلیغاتی جالب

• کپی تبلیغات مرتبط

نسخه تبلیغاتی بهبود یافته

این فقط باعث جذب مخاطب علاقه مند به خدمات یا محصولات شما خواهد شد.

خطای چهارم: انجام ندادن هیچ آزمایشی

بسیاری از بازاریابان اشتباه می کنند که کمپین تبلیغاتی PPC خود را بررسی و ردیابی نمی کنند. این روشی است که در آن آنها هم تمرکز و هم پول خود را از دست می دهند. حتماً کلمات کلیدی ، فروش ، تبدیل و غیره را پیگیری کنید. برای انجام کارآمد این کار می توانید از Google Analytics استفاده کنید. هنگامی که فعالیت ها و نتایج کمپین را تاکنون ردیابی کردید ، به شما کمک می کند کنترل تبلیغات را در دست بگیرید.

اشتباه 5: عدم حفظ امتیاز

پس از ایجاد یک حساب Google AdWords برای کمپین PPC خود ، حتماً امتیاز عالی را حفظ کنید. نمره کیفیت بالاتر عملکرد کلمات کلیدی مورد استفاده در کمپین PPC شما را بهبود می بخشد. بسیاری از افراد اهمیتی نمی دهند که حسابشان چقدر خوب است. در نتیجه آنها صدها دلار ضرر کردند.

خطای ششم: ارسال بازدیدکنندگان به صفحه اصلی

باید بدانید که صفحه اصلی همیشه عمومی است. می توانید از آن به عنوان صفحه فرود استفاده کنید اما استفاده از آن به عنوان صفحه فرود برای PPC اصلاً خوب نیست. صفحه اصلی برای کلمات کلیدی خاصی مانند تبلیغات PPC در نظر گرفته نشده است. بنابراین ، هدایت بازدیدکنندگان از تبلیغات PPC به صفحه اصلی ایده خوبی نیست. در عوض ، آنها را به یک صفحه مرتبط ارسال کنید. از این طریق متقاعد کردن آنها برای دعوت به عمل آسان خواهد بود. ممکن است ایده خوبی باشد که کلمه کلیدی مورد استفاده خود را در یک مقاله یا وبلاگ به صفحه اصلی پیوند دهید ، اما هنگام ارسال مجدد بازدید کننده از تبلیغات ، هرگز ایده خوبی نیست که به صفحه اصلی پیوند دهید.

اشتباه 7: صفحه فرود بهینه نشده است

بهینه سازی رمز موفقیت هر کمپین بازاریابی اینترنتی است و قلب کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است. یک تغییر کوچک در صفحه فرود می تواند میزان فروش را کاهش یا افزایش دهد. بهینه سازی یکی از مهمترین جنبه های یک صفحه وب برای یک کمپین بازاریابی موفق است. اگر صفحه لندینگ شما به درستی بهینه سازی نشده باشد ، باعث فروش نخواهد شد. بسیاری از بازاریابان صفحات فرود را برای کلمات کلیدی مناسب بهینه نمی کنند و این یک اشتباه بزرگ است.

مدیریت یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک آسان نیست. شما به تجربه و دانش مناسب نیاز دارید. بدون آگاهی از بازار و خود PPC ، هرگز موفق نخواهید شد. اطمینان حاصل کنید که این مفهوم را درک کرده اید و می دانید از چه اشتباهاتی باید جلوگیری کرد. تنها در این صورت است که کمپین شما موفق خواهد شد. به محض خواندن خطاهای فوق ، آشکار خواهد شد که انجام این اشتباهات هرگز موفقیت شما را به همراه نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا