دنیای وب

برای شرکت خود از Facebook استفاده کنید

5 مرحله برای رسیدن به نتایج عالی با پخش زنده خود

Facebook Live یک ابزار پخش رایگان است که می توانید از آن برای رونق تجارت خود استفاده کنید. اما قبل از غوطه ور شدن در آن ، چند فاکتور اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا از خطر از دست دادن اعتبار خود جلوگیری کنید.

Facebook Live یک راه عالی برای دریافت پستی است که Facebook می خواهد در صفحه کسب و کار شما با آخرین به روزرسانی های الگوریتم خود قرار دهد. تا زمانی که آماده باشید ، از ویدیوهایی که در ابتدا بارگذاری شده است ، دسترسی عالی و بازدیدهای بالاتری خواهید داشت.

با استفاده از Facebook Live ، همه چیز مورد نیاز یک اتصال اینترنتی 4G یا بهتر ، یک پروفایل Facebook برای خود یا صفحه شغلی شماست و شما می توانید تا 4 ساعت از پخش زنده مستقیم بهره مند شوید.

تنظیم این تنظیمات دشوار نیست ، اما با توجه به حجم پخش زنده جدید در هر ساعت ، برای جذب کاربران باید بر روی فیلم های خود کار کنید.

در ادامه بخوانید تا بدانید که هنگام تهیه پخش زنده بعدی خود ، باید طرفداران خود را چنگ بزنید.

مرحله 1: کلمه را دریافت کنید

فیس بوک لایو به دنبال کنندگان شما درباره پخش مستقیم شما هشدار می دهد اما فقط پس از شروع آن مگر در مواردی که آنها را آزاد نگه دارید ، به زمان خود بستگی دارید که بتوانید در طول پخش مستقیم به شما بپیوندید.

برای اطمینان از اینکه طرفداران شما از قبل می دانند ، مهم است که پست هایی را برای اعلام خبر زنده آینده ارسال کنید. اما کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید.

Sendcalendar خدماتی است که به شما امکان می دهد برنامه زندگی خود را بسازید ، که می توانید در ادامه با طرفداران خود به اشتراک بگذارید. مشروط بر اینکه قبل از تنظیم تاریخ خود برنامه خود را بدانید و سیستم همه چیزهایی را که برای به اشتراک گذاشتن تقویم خود در یک ایمیل ، وب سایت یا وبلاگ خود یا یک پستی در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید ایجاد می کند.

هنگامی که یک کاربر مشترک شد ، پیش فرض اعلانی درباره جریان پیش رو دریافت می کند ، بنابراین می تواند برنامه ریزی برای حضور در برنامه ریزی کند. استفاده از آن آسان است و به طور یکپارچه هر تقویم را که دنبال کننده شما استفاده می کند ، تازه می کند.

شما همچنین می توانید پخش مستقیم را در ناحیه مستقیم فیس بوک برنامه ریزی کنید. با این حال ، برای کار باید از نرم افزارهای شخص ثالث Livestream مانند eCamm (برای مک) ، BeLive.tv (برای رایانه شخصی) یا سایر خدمات مشابه استفاده کنید.

مرحله 2: با فیلم خود آشنا شوید

نحوه پخش فقط به همان اندازه مهم است که شما در طول این پخش صحبت می کنید.

آیا در خانه استودیو دارید؟ آیا از طریق تلفن ، iPad یا رایانه شما پخش خواهد شد؟

اگر استودیو داشته باشید ، این عالی است اما همه آن را نمی فهمند. داشتن فضای استودیویی به شما کمک می کند تا سازمان یافته و به معنای واقعی کلمه “مجموعه” خود را تنظیم کنید تا عاری از درهم و برهمی و سر و صداهای پس زمینه باشد و به شما امکان کنترل بهینه بر محیط فیلم را می دهد.

حال اگر برای پخش زنده از طریق تلفن یا iPad خود در حال پرش هستید ، محصول نهایی را در نظر بگیرید. حتماً همه چیز را از قبل تست کنید.

چندین بار ، من صدای ضعیفی یا روشنایی داشتم ، فرض می کردم همه چیز خوب است اما بعد فهمیدم که خیلی دور است!

بنابراین اطمینان حاصل کنید که سیگنال های کند اینترنت ، سر و صدای پس زمینه و یا سایر موارد فراتر از کنترل خود را تجربه نمی کنید. ما در مرحله 4 به این موضوع خواهیم پرداخت.

مرحله سوم: هدف از پخش زنده Facebook خود را روشن کنید

توضیحات ویدیوی شما بسیار مهم است. هنگام نوشتن توضیحات قبل از شروع پخش مستقیم ، در مورد موضوع و آنچه در مورد / بحث خواهد شد بسیار روشن باشد. همیشه در مورد مزایا فکر کنید – چرا پیروان شما می خواهند به جهش بپردازند؟ در آنها چیست؟

این شانس شما برای جذب بینندگان بالقوه است که در حال پخش مستقیم جریان تبلیغاتی هستند ، بنابراین وقت خود را صرف کرده و آن را مختصر ، واضح و جذاب کنید! اگر در مورد دلیل پیوستن به شما روشن نیستید ، آنها به سادگی شما را نادیده می گیرند.

مرحله 4: برای پخش مستقیم در فیس بوک آماده شوید

وقتی زندگی می کنید ، زندگی می کنید! در صورت چرخش دوربین ، تماشاگرانی که تقویم خود را پاک می کنند ، مدت طولانی برای فیلم شما باقی نمی مانند.

این جنبه را جدی بگیرید زیرا این یک لحظه موفقیت یا مکث در پخش مستقیم است. خبرنامه ای را تصور کنید که خلاصه آن در اواخر بود و گوینده هنگام حل و فصل اوضاع ، بر صبر و شکیبایی نشسته است. این لحظه کلیدی نه تنها این بار می تواند صحنه ها را از دست بدهد بلکه تمام فیلم های آینده نیز از بین می رود.

یک اسکریپت را با یادداشت های کوتاه آماده کنید و آن را به عنوان راهنمای خودتان مفید نگه دارید. من اغلب از یادداشت های چسبنده وصل شده در نزدیکی منظره یاب استفاده می كنم تا مرا با استفاده از نشانگرهایی كه نمی خواهم فراموش كنم در مسیر صحیح قرار دهم.

اگر یک رایانه لوحی در دست دارید ، حتی می توانید از آن به عنوان مهمانی از راه دور با موضوع ، یادداشت ها یا متن خود در فونت های بزرگ استفاده کنید. Promptsmart برنامه ای است که شما همچنین می توانید از آن استفاده کنید اما ما فناوری پخش پیشرفته تر خود را برای یک دوره دیگر حفظ خواهیم کرد!

مرحله 5: بررسی و بررسی کنید

فیلم شما ممکن است عالی باشد اما در بهترین زمان برای بیشترین بازدید شروع نشده است یا ممکن است به افراد بیشتری از آنچه فکر می کنید رسیده باشد!

توجه به معیارهای موجود در فیس بوک بسیار مهم است و از آنها به عنوان یادداشت برای پخش مستقیم آینده استفاده می شود.

به صفحه Facebook خود بروید و روی Insights کلیک کنید. از آنجا بر روی فیلم ها کلیک کنید و سپس آمار ویدیویی را که می خواهید بررسی کنید انتخاب کنید.

اگر می خواهید معیارهای ویدیوی فردی را بررسی کنید ، Insights و سپس Advanced را انتخاب کرده و Liveed Registered را انتخاب کنید. می توانید فیلم خود را از آنجا انتخاب کنید و در تجزیه و تحلیل شاهد و زمان جستجو کنید.

اما دقیقاً به عنوان یک اندازه گیری از احتیاط ، هنگام دیدن 10 ثانیه بازدید زیاد نگران نباشید. گاهی اوقات مردم به دلیل پهنای باند محدود ، از پخش ممنوع می شوند و دوباره سریعاً پرش می کنند. بنابراین به آمار مراجعه کنید تا یک نمای کلی از عملکرد پخش خود را ارائه دهید اما این تعداد را به معنای واقعی کلمه نگیرید. متغیرهای زیادی خارج از کنترل شما وجود دارند که این تعداد را تشکیل می دهند.

Peak Live Viewers نکته خوبی برای بررسی است. این زمان زمان تماشای پخش شما را بیشتر نشان می دهد و اگر سنبله بزرگی را مشاهده می کنید ، به زمان زمان شروع خوب برای ویدیوی بعدی فکر کنید.

به یاد داشته باشید که این مربوط به برنامه شما به اندازه توجه پیروان شما نیست. وقتی قصد دارید پخش مستقیم بعدی خود را شروع کنید ، از زمان نخست شروع کنید!

در این ماه ما در فیس بوک بر روی لیزر تمرکز می کنیم و هفته آینده بهترین روش برای بررسی و بهینه سازی را پوشش خواهیم داد: تعامل کاربر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا