دنیای وب

برای شرکت کوچک خود یک خبرنامه بازاریابی آنلاین ایجاد کنید

آیا می دانید بیش از 90٪ آمریکایی ها امسال برای ارسال یا خواندن ایمیل وارد اینترنت شده اند؟

این 275 میلیون نفر است. این فقط در ایالات متحده است

با توجه به افزایش زیاد تعداد افرادی که از خدمات ایمیل آنلاین استفاده می کنند ، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در حال حاضر درصد زیادی از فعالیت های آنلاین خود را برای ارسال یک خبرنامه بازاریابی آنلاین به طور منظم متمرکز می کنند.

خبرنامه بازاریابی آنلاین نوعی بازاریابی الکترونیکی است که در آن شرکت پیام تبلیغاتی را به گروه هدفمندی از مشتریان و مشترکان ارسال می کند.

ارسال یک خبرنامه بازاریابی آنلاین به طور منظم یکی از بهترین راه ها برای برقراری رابطه مداوم با مشتریان است. این امر شما را با مشتریانی که برای تجارت شما ارزش قائل هستند و بیشتر به خریداران محصولات و خدمات شما باز می گردند ، در تماس می کند.

این یک استراتژی بازاریابی شناخته شده است که یکی از بهترین راهها برای ایجاد درآمد پایدار و پایدار ، فروش مجدد به همان مخاطب هدف است.

هنگامی که افراد علاقمند به محصولات و خدمات خود را پیدا کردید ، می توانید با عضویت در یک خبرنامه بازاریابی آنلاین ، آنها را به عضویت در انجمن خود فعال کنید.

بنابراین نکاتی برای ایجاد خبرنامه خود برای بازاریابی آنلاین چیست؟

1. از ارائه دهنده ایمیل میزبان استفاده کنید. اگر برنامه ای مقرون به صرفه پیدا کنید که می تواند خبرنامه هایی را برای تجارت شما تهیه کند ، بسیار آسان تر از این است که اگر خودتان سعی کردید همه کارها را انجام دهید. استفاده از سرویس ایمیل میزبانی شده به دلیل کیفیت حرفه ای خبرنامه بازاریابی آنلاین به شرکت شما اعتبار می دهد.

2. ارائه مطالب باکیفیت و جالب. خواننده شما به دنبال دلیلی برای فشار دادن دکمه “حذف” در صندوق ورودی خود است. به آنها یکی ندهید! علاقه خود را برای ارائه مطالب با ارزش و مفید که حاوی هیچ کرک و سر و صدایی نباشد ، حفظ کنید.

3. شامل روند صنعت. به مشترکین نشان دهید که شما در زمینه خود متخصص هستید و آخرین اطلاعات در مورد زمینه خود را به آنها ارائه می دهید. برخی از آمارهای مربوطه را از حوزه خود و نحوه پاسخگویی به مشاغلتان برای برآوردن بهتر نیازهای مشتریان درج کنید

4- بخش “چگونه” را درج کنید. به آنها چیزی مرتبط با شغل خود بیاموزید. باز هم ، شما همچنین ثابت می کنید که شما متخصص هستید و شغل شما تنها مکانی است که برای دریافت خدمات در زمینه خود باید به آنجا بروید. علاوه بر این ، همه عاشق مقالات “چگونه” هستند. همیشه مفید است.

5- به آنها اجازه دهید تا تعامل داشته باشند. انجام نظرسنجی در خبرنامه به مردم این امکان را می دهد تا نظرات خود را بیان کنند. این باعث می شود احساس ارزشمندتری برای شما به وجود بیاید و فرصتی برای تعامل با شرکت شما فراهم کند.

سرانجام خیلی جدی نباشید! یک خبرنامه بازاریابی خشک رباتیک برای بازاریابی آنلاین باعث می شود خواننده روی دکمه کلیک کلیک کند تا بتواند پیشنهاد فروش خود را ارائه دهد. آنها را با کمی طنز و خلاقیت بکشید. همیشه به یاد داشته باشید ، شما متخصص هستید و در هر روزنامه ای که روی این واقعیت بنا شده و اعتماد به نفس خود را جلب می کنید. هنگامی که به درستی انجام شد ، خبرنامه بازاریابی آنلاین ابزاری بسیار قدرتمند برای نگه داشتن مشتریان و اشتغال بیشتر به مشتریان خود است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا