دنیای وب

برای مقاله باید از اشتباهات بازاریابی جلوگیری شود

بازاریابی مقاله قدرت جذب بازدید کننده به وب سایت شما را دارد و این برای موفقیت شما به عنوان بازاریاب اینترنتی بسیار مهم است.

با این حال ، بسیار مهم است که شما اصول اساسی بازاریابی مقاله را درک کنید وگرنه وقت شما برای نوشتن مقاله تلاش بیهوده ای برای رسیدن به مخاطب مورد نظر شما خواهد بود.

درباره چه خواهی نوشت بازار هدف شما کیست؟ بازاریابان موفق مقاله در مورد هدف مقاله خود و اینکه باید در بازار طیف تخصصی خود به چه کسی بپردازند روشن هستند.

نوشتن مقالات خود به دقت فوق العاده و تمرکز دقیق بر روی طاقچه شما احتیاج دارد. اعضای کلوپ گلهای صورتی علاقه ای به شنیدن عشق شما به اپرای آوازخوانی یا موستانگ جدید کانورتیبل که ماه گذشته خریداری کردید نیستند ، آنها می خواهند در مورد گل رز ها و تجربیات شما برای به اشتراک گذاشتن با آنها اطلاعات کسب کنند.

همه بازاریابان مقاله امیدوارند مخاطبان خود را به طور چشمگیری گسترش دهند. برخی ناامیدانه تلاش می کنند تا بازار جهانی را لمس کنند ، اما موفق نخواهد شد. برخی از افراد شما را متهم می کنند که به آنها اسپم می فرستید زیرا شما نمی توانید در محدوده مخاطبان خاص خود بمانید.

شهرت شما به جای صرفه جویی در وقت و منابع ، در هاله ای از ابهام است و در همه جا اعتبار خود را از دست می دهید. شما می توانید یک نویسنده استثنایی در مقالات عالی باشید ، اما ضروری است که هدف خود را در یک مکان خاص به یاد بیاورید و در مسیر خود باشید.

خوانندگان مقاله ، احتمالاً بیشتر ما ، عنوان یا عنوان یک مقاله ، شاید یک زیرنویس را می خوانیم و سپس یا بقیه مقاله را می خوانیم زیرا “از علاقه ما صحبت می کند” یا به سرعت از بین می رویم.

مقاله نویسان موفق به دقت فکر می کنند که کدام عناوین توجه بازدیدکنندگانشان را جلب می کند. عنوان برای جلب توجه خوانندگان نسبت به کل مقاله بسیار مهمتر است. اگر عنوان قادر به برقراری ارتباط با جایگاه شما نباشد ، مقاله هرگز خوانده نخواهد شد.

همه ما به دلیل حجم عظیمی از کارهایی که همه ما باید روزانه انجام دهیم ، درمورد چیزهایی که انتخاب می کنیم سریع تصمیم می گیریم. وقت گرانبهاست ، و شما آن را با چیزهای بی اهمیت تلف نمی کنید ، بنابراین یک بازاریاب موفق مقاله باید تمرکز خود را بر روی جزئیات موضوع در یک مسیر محدود نگه دارد.

در بازاریابی مقاله ، شما برای مخاطبان خود ، کسانی که به یک مکان خاص علاقه مند هستند ، می نویسید. مقاله شما باید ارزش واقعی داشته باشد و به س obviousال واضح پاسخ دهد … “چه چیزی برای من وجود دارد؟”

برای اثبات خواندن مقالات خود وقت بگذارید ، غلط های نوشتاری و همچنین انگلیسی پایه خوب را برای خواننده برطرف کنید. حرفه ای باشید و مخاطبان LKT شما یاد خواهند گرفت … (مانند ، من شما را می شناسم و به شما اعتماد دارم).

هدف خود از نوشتن مقاله / بازاریابی را دنبال کنید تا مراحل متخصصانی را که ارزش واقعی بازاریابی مقاله را برای تجارت خود ثابت کرده اند ، دنبال کنید. ما هم برای شما همین دعا را می کنیم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا