دنیای وب

برای هر کسی که شغل دارد – مراقب برنامه 45 ساله باشید!

این مقاله باید مورد توجه خاص هرکسی باشد که دارای شغل باشد. آیا از “برنامه 45 ساله” چیزی شنیده اید؟ حدود 5 سال اولین بار بود که در مورد آن می شنیدم. من تازه داشتم در بازاریابی شبکه ای شروع کردم.

این مربوط به نمودار / گزارشی است که سالها پیش توسط دولت ایالات متحده ساخته شده است. فکر می کنم اداره کار بود. من افراد زیادی را در MLM / بازاریابی شبکه ای و سایر شرکتها می شناسم که “برنامه 45 ساله” را برای چشم انداز خود نشان می دهند.

امروز آن را برای شما توضیح خواهم داد. این اطلاعات شما را بی حس می کند!

این چیزی است که گزارش یافت:

بیشتر مردم ، حدود 95٪ مردان و زنان این کشور ، حدود 45 سال از عمر خود را کار می کنند. معمولاً این بین سنین 20 تا 65 سال اتفاق می افتد … بدهید یا بگیرید. بیشتر افراد بعد از دبیرستان / دانشگاه تا زمان بازنشستگی شروع به کار می کنند.

آنها نزدیک به 45 سال از عمر خود را در مشاغل مختلف و یا خود اشتغالی سپری می کنند. بهش فکر کن

این افراد (95٪) خانواده و خانواده شما هستند … اقوام و اقوام من … همسایگان و من … همکاران شما ، همکاران من و … آیا می خواهید زمان زیادی صرف کنید ، یک قطعه بسیار طولانی یا زندگی شما کار می کند ؟؟؟

بیایید این را تجزیه کنیم:

40 ساعت در هفته x 50 هفته در سال = 2000 ساعت در سال (52 هفته در سال … من دو هفته مرخصی می گیرم)

2،000 ساعت x 45 سال = 90،000 ساعت

این بدان معنی است که بیشتر ما انتظار داریم نزدیک به 90 هزار ساعت از زندگی خود را صرف کار کنیم !!! می تونی باور کنی ؟؟؟ بیشتر مردم فقط وقت خود را با پول عوض می کنند … و هزینه های زندگی هر ساله 8-12٪ افزایش می یابد!

و حدس بزنید چه چیز دیگری؟ وقتی این افراد بازنشسته می شوند (95٪) ، می توانند انتظار داشته باشند كه با نصف تا یك سوم درآمد خود زندگی كنند. آیا این ناامید کننده است یا چیست؟ یکی از آنها نباشید! من قبلا 95٪ er بودم و الان 5٪ er هستم. امیدوارم در همان مسیر باشید.

باید راه بهتری وجود داشته باشد … و آنجا !!!

کنترل زندگی را بدست بگیرید. استاد خود باشید! اگر قبلاً مشترک نیستید ، درگیر بازاریابی شبکه شوید. ما یک برنامه 5 ساله برای کمک به کسی در انتخاب شغل داریم … این بدان معناست که دیگر مجبور به کار نخواهید شد! و از آنجا که این یک تجارت پولی است ، می تواند بسیار کمتر باشد! برنامه 5 ساله برای کسب درآمد بیشتر از هر زمان دیگری … برنامه 5 ساله برای ایجاد درآمد باقیمانده واقعی!

عبارتی وجود دارد که من در مقاله های قبلی استفاده کردم. توسط برخی از مربیانم به من آموخته شد. به این شکل پیش می رود:

“پول + زمان = آزادی!” آیا این چیزی نیست که همه می خواهند ؟؟؟

“برنامه 45 ساله” را فراموش کنید … این باید بخشی از برنامه پنج ساله باشد … زندگی شما شادتر خواهد شد!

برای موفقیت شما ،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا