دنیای وب

برای کسب درآمد ، یک حضور آنلاین جامد ایجاد کنید

در دنیای مدرن امروز ، دشوار است که یک نویسنده مستقل آزاد و بدون حضور آنلاین محکم باشید. مطمئنا ، شما ممکن است از طریق شبکه های حضوری یک یا دو مشتری دریافت کنید ، اما بخش عمده ای از کار شما ، به عنوان نویسنده مستقل آنلاین ، در مکان هایی مانند وب سایت ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و حتی از طریق جستجوی گوگل از وب وارد می شوید. نتایج.

بنابراین اگر تازه کار خود را آغاز کرده اید ، ساختن حضور آنلاین خود را به عنوان مرحله 1 در نظر بگیرید. این پایه و اساس هر کاری که به عنوان نویسنده انجام می دهید ، خواهد بود و به شما در ساختن یک حرفه پر سود و موفق که در خواب آرزو کرده اید ، کمک خواهد کرد. نمی دانم از کجا شروع کنم؟

در اینجا چهار مورد ضروری است:

1. یک سایت نمونه کارها – سایت نمونه کارها شما مهمترین قطعه معما است. این جایی است که مشتریان بالقوه می توانند برای یادگیری در مورد شما و مهارت های خود و خواندن نمونه هایی از نوشته های شما به آنجا بروند. همچنین اگر تکنیکهای بهینه سازی موتور جستجو را تمرین کنید در نتایج جستجوی Google نشان داده می شود.

2. یک صفحه لینک شده – LinkedIn مکانی عالی برای یافتن مشتری های جدید و پروژه های جدید است. نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید ، توصیه هایی را از همکاران و کارفرمایان گذشته دریافت کنید و نمایه ای را برای نمایش به مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

3. یک حساب کاربری توییتر – با استفاده از توییتر می توانید خود را به عنوان یک متخصص واقعی در طاقچه خود و به عنوان یک نویسنده تأسیس کنید. از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن اخبار و دیدگاه های صنعت استفاده کنید و هر زمان ممکن کار خود (و مشتری خود را!) ارتقا دهید. نمایه خود را با شرایط و هشتگ های مناسب بهینه کنید ، و حتی ممکن است چند پروژه جدید به دست بیاورید.

4. وبلاگ خود – راه اندازی وبلاگ به روش های مختلفی می تواند به حرفه شما کمک کند. در مرحله اول ، می تواند عکس فوق العاده ای از مهارت های شما به نمایش بگذارد. اگر هنوز نمونه های زیادی ندارید ، یک وبلاگ همچنین به مشتریان بالقوه راهی برای ارزیابی استعدادهای شما و دیدن آنچه در واقع می توانید انجام دهید ارائه می دهد. و همچنین می تواند به شما در ایجاد یک متخصص در یک مکان خاص یا صنعت کمک کند.

مطمئن باشید که به طور مرتب به وبلاگ و پروفایل های خود تمایل دارید ، با کسب مهارت ها و نمونه های جدید آنها را در هنگام بدست آوردن آنها ، به روز کنید و از تمام توان خود استفاده کنید.

اگر به مشاوره در مورد چگونگی ایجاد یک حضور آنلاین جذب مشتری که به شما کمک می کند تا نگارش وسایل بیشتری برای نوشتن داشته باشید و شغل نویسندگی آزاد خود را راهنمایی کنید ، نیاز دارید ، پس باید آکادمی سود آزاد مگی لیندرس را بررسی کنید.

مگی ، یک نویسنده مستقل شش چهره ، به نویسندگان می آموزد که دقیقاً چگونه می توانند ضمن ایجاد مربیگری و پشتیبانی شخصی ، و همچنین فرصت های شغلی روزانه بدون کلاهبرداری ، مشاغل آزاد و حرفه ای کامل در زمینه نوشتن را ایجاد کنند.

سریعترین راه برای کسب اولین هزار دلار به عنوان نویسنده مستقل – می دانید چه عالی است؟ بدست آوردن اولین پول نقد بزرگ خود به عنوان یک نویسنده مستقل حرفه ای. این احساس باعث می شود که شما انتخاب صحیحی را انجام دهید – مانند ترک 9 تا 5 خود ، انشعاب از راه خود و شعله ور کردن مسیر خود بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده اید. اما اگر تازه کار را شروع می کنید ، می توانید احساس کنید که آن روز فاصله زیادی دارد. اگر کار خود را با کارخانجات تولید محتوا و سایتهای مناقصه شروع می کنید ، ممکن است خیلی خوب برای سکه ها کار کنید – و این می تواند مدتی طول بکشد.

خوشبختانه ، اینها تنها گزینه های شما نیستند. شما می توانید هزاران دلار به عنوان یک نویسنده مستقل درآمد کسب کنید – مدتها قبل از موافقت وام خود را پرداخت کرده و مرد مالیاتی در تماس است.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

تعداد کمی مشتری نیازمند پیدا کنید – شبکه LinkedIn خود را شستشو داده و وب سایت های مشاغل و شرکت های محلی را بررسی کنید. آیا گروهی با وب سایت کمتر از ستاره وجود دارد؟ احتمالاً می توانید از محتوای وب آنها استفاده کرده و تفاوت بزرگی ایجاد کنید. آیا هیچ یک از اتصالات شما شروع به کار جدیدی می کند؟ دریابید که شرکت آنها می تواند از کمک محتوا استفاده کند یا خیر. آیا کسی در بازار اشتغال دارد؟ برای نوشتن نسخه برای سایت نمونه کارها شخصی خود پیشنهاد دهید.

درخواست نرخ “هر پروژه” – اگر می خواهید سریع به هزار دلار برسید ، هر ساعت صورتحساب را فراموش کنید. در عوض ، نرخ پیشنهادی تخت در هر پروژه را برای مشتریان خود پیشنهاد دهید. عاملی در چقدر زمان پروژه شما و همچنین تجربه و مهارت های خود را به دست بیاورید و هزینه ای را بیابید که منصفانه است (اما سودآور!)

بیش از مهلت های شما – مطمئناً ، مشتری جدید ممکن است برای تکمیل محتوای جدید وب سایت خود یک ماه به شما بدهد ، اما آیا واقعاً به آن طولانی نیاز دارید؟ از همه مهمتر ، آیا می خواهید مدت زیادی برای پرداخت خود صبر کنید؟ هرچه سریعتر به کار خود برسید ، سریعتر به شما دستمزد می رسد!

واریز کنید و از “Milestone” بپردازید – اگر در حال کار روی یک پروژه به خصوص بزرگ هستید ، یک راه عالی برای بدست آوردن وجه نقد اولیه شما درخواست سپرده یا جمع آوری پرداخت های عطف است. با واریز ، درصد مشخصی از کل هزینه پیش فرض خود را می خواهید. این برای رزرو وقت و محافظت از سفت شدن شماست. با پرداخت نقاط عطف ، می توانید مشتری را برای هر تکه از مطالبی که در آن قرار دارید پرداخت کند – شاید در هر صفحه وب برای نوشتن ، در هر پست وبلاگ یا در هر فصل کتاب.

پرداخت را آسان کنید – سرانجام ، پرداخت را برای مشتریان خود دشوار نکنید. یک حساب PayPal و Venmo بدست آورید و چک های کاغذی که قبلاً از آن استفاده کرده اید ، از طریق پست های قدیمی خندق شوید. مشتریان را از طریق ایمیل صورتحساب کنید و به آنها اجازه دهید فوراً و یکپارچه به صورت آنلاین پرداخت کنند. هم برای شما و هم برای آنها بهتر است. بدست آوردن 1000 دلار اول شما می تواند به عنوان یک نبرد صعود به نظر برسد اما لازم نیست چنین باشد. اگر می خواهید یک سیستم قدم به قدم اثبات شده برای بدست آوردن 1000 دلار و بیشتر در یک دوره زمانی کوتاه درآمد کسب کنید ، آکادمی سود آزاد مگی لیندر را بررسی کنید. این برنامه در بین نویسندگان مستقل بسیار محبوب شده است و صدها داستان موفقیت تولید کرده است.

4 مکان برتر برای یافتن مشاغل آزاد در زمینه نوشتن

شما می توانید شغل نوشتن آزاد را تقریباً در هر کجا پیدا کنید – از طریق کارفرمایان و همکاران قدیمی ، در سایت های کریگزلیست و مناقصه ها و حتی در رسانه های اجتماعی. فرصت های نوشتن آزاد در اطراف ما است. اما به همان اندازه زیبا که می توان از فرصت های بیشمار پرهیز کرد ، می تواند پروسه فرود غول های جدید و مستقل را نیز بسیار وقت گیر کند. آیا واقعاً ساعاتی برای تمیز کردن وب ، ورود به سایت در هر سایت شغلی ، بستر اجتماعی و وبلاگ ممکن است؟ قطعاً نه – حداقل نه اگر می خواهید سودآور باشید! خوشبختانه ، لازم نیست در زیر تعدادی از بهترین نقاط ممکن برای پیدا کردن نکات کلاهبرداری – حماسه هایی که می توانند سودآور و جالب باشند وجود دارند و شما را در مسیر سریع کسب درآمد قرار می دهند.

1 – خبرنامه قهوه صبح

این خبرنامه مفید که در Freelancewritingjobs یافت می شود ، هشدارهای شغلی روزانه را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کند. این ویژگی 10 تا 20 شغل نوشتن آزاد به صورت دستی از طریق اینترنت دارد که هرکدام دارای مشتری متفاوت ، پرداخت و تمرکز هستند. برخی از آنها از Craigslist آمده اند (این بدان معناست که لازم نیست ده ها و ده ها تبلیغات کراگلیست مبتنی بر شهر را برای کارهای مفرح پاک کنید!) و برخی دیگر از سایت های شغلی دیگری در سراسر وب هستند. نکته اصلی؟ کار قبلاً برای شما انجام شده است. فقط بنشینید ، ایمیل خود را بررسی کنید و برای هر چیزی که به نظر می رسد مناسب باشد ، درخواست دهید.

2 – وبلاگ نویسی

تابلوی شغلی Blogging Pro یک دلیل عالی برای یافتن مباحث رایگان و پردرآمد مشروط به یک دلیل مهم است: مشتری باید مجبور باشد پرداخت برای ارسال شغل روی آن مطمئنا ، این تنها 30 دلار است ، اما وقتی سایتهای جایگزین وجود دارد که برای ارسال رایگان کاملاً رایگان است ، می دانید مشتری اگر می خواهد برای پست خود پول نقد بگیرد به معنای تجارت است! همه چیز را از حماسه های خاص در صنعت ، گرفته تا فرصت های کامل از راه دور برای مشتریان مجرد خواهید یافت. این یک توقف ضروری در شکار شغل هفتگی شما است.

3 – لینکدین

LinkedIn می تواند فرصت های شغلی نوشتن آزاد را از دو طریق فراهم کند: 1 – ارسال شغل در سایت 2 – شبکه آسان و یکپارچه. اگرچه کار کردن با شبکه کمی بیشتر طول می کشد ، اما شما فقط می توانید با چک کردن روزانه خوراک خود فرصت هایی را برای کارهای مفرح مشاهده کنید. آیا کسی مشاغل را تغییر داده یا ارتقا یافته است؟ به آنها دسترسی پیدا کنید و ببینید که آیا آنها می توانند از خدمات شما استفاده کنند. آیا کسی وب سایت جدید راه اندازی کرده است؟ سؤال کنید که آیا آنها می توانند از محتوای وب کمک بگیرند یا نه شما هرگز نمی دانید چه موقع کار در گوشه و کنار است.

4 – آکادمی سود آزاد

کلاهبرداری های شغلی در وب بسیار زیاد است و نویسندگان مستقل آزاد و مشکوک می توانند به راحتی در وب شیطانی خود گرفتار شوند. خوشبختانه ، آکادمی سود فریلنس یک هیئت شغلی روزانه و بدون کلاهبرداری دارد که کلاهبرداری را از بین می برد و بالاترین کیفیت شغلی را که از سراسر وب دریافت می شود را برای شما فراهم می کند. هر کار را مرور کنید تا تنها بهترین کارها را برای شما ارائه دهیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا