دنیای وب

برای یک حرفه پررونق در استرالیا تحصیل کنید

تعداد زیادی دانشجوی بین المللی (11500) وجود دارد که در اینجا تحصیل می کنند. این دارای مطلوب ترین دوره های در دسترس دانشجویان است که پذیرش در هند سخت است. از طریق این دوره ها است که دانش آموزان می توانند مشاغل نصب شده را بدست آورند. این مشاغل همچنین شامل مشاغل خارج از استرالیا برای دانشجویان می باشد.

این دانشگاه دوره هایی مانند لیسانس هنر را به زبان فرانسه ارائه می دهد که برای پذیرش نیاز به مدرک لیسانس بین المللی 24-25 است. طول دوره 3 سال است. این دوره همچنین به دانشجویان هندی نیاز دارد که در دامنه آزمون آیلتس نمره خوبی کسب کنند که شامل 6.0 در محدوده Reading و Writing و 5.0 در گروه های باقیمانده است.

این دانشگاه همچنین مدرک کارشناسی 3 ساله مدیریت بازرگانی را ارائه می دهد. به نمره کارشناسی بین المللی 24-25 نیاز دارد. همچنین در خواندن و نوشتن 6.0 و در بقیه 5.0 برابر است. نسخه مبتنی بر اینترنت تافل همچنین برای آن دوره هایی که دانشجو ملزم به داشتن 18 در محدوده خواندن و نوشتن و 16 در بقیه دوره ها باشد ، قابل قبول است.

همچنین دانشجو می تواند پس از اتمام این دوره برای کسب درآمد ، آموزش ببیند. دانشجویی که تحصیل در استرالیا را انتخاب می کند ، در زمان اقامت در استرالیا نیز باید بیمه پوشش درمانی خارج از کشور را پرداخت کند. همچنین برای شما مهم است که درک کنید دانشجو باید قبل از آمدن به استرالیا مدرکی از این بیمه ارائه دهد.

یک دانشجو همچنین می تواند تحصیلات تکمیلی خود را از دانشکده بازرگانی سیدنی این دانشگاه دنبال کند. مدت زمان تحصیلات تکمیلی در اینجا 1.5-2 سال است. این دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در امور مالی کاربردی (سرمایه گذاری) ، کارشناسی ارشد در امور مالی کاربردی (خدمات مالی) ، کارشناسی ارشد در تجارت (تجارت بین المللی) و غیره هستند. این دوره ها برای ارائه پیشرفت در حرفه شما مهم هستند. تقاضای زیادی برای هر درجه در بخش تجارت در جهان وجود دارد.

دوره یک ساله کارشناسی بازرگانی (افتخارات) نیز در دسترس است. دانشجو برای اخذ پذیرش به نمره کارشناسی بین المللی 30-31 نیاز دارد. هزینه این دوره برای کل دوره 26،448 AUD است. شرایط لازم برای این دوره آیلتس 6 با امتیاز در خواندن و نوشتن در 6 تیم و 5 در سایر تیم ها است. دانشجویان پس از گذراندن این دوره می توانند به مشاغل مختلفی مانند دلال بیمه و محقق بازاریابی مراجعه کنند. تحصیل در استرالیا برای یک حرفه پایدار در یک کشور صلح آمیز.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا