دنیای وب

برخی صحبت مستقیم در مورد بازاریابی کمیسیون است

همسرم و دخترم امروز خارج از شهر هستند ، بنابراین من قصد داشتم برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ام را بدست آورم: Supergirl ، Flash ، Supernatural و Leion.

من قطعاً عاشق Superhero Shows هستم. من با تماشای فیلم های کریستوفر ریف سوپرمن و خواندن کمیک ها بزرگ شدم.

اما وقتی به خانه برگشتم ، تصمیم گرفتم چرت بزنم …

… و این چرتکه تمام شب به خواب رفت!

به یاد داشته باشید ، دیروز به شما یک نگاه اجمالی در مورد نحوه کار بازاریابی اینترنتی دادم. اگر آن را از دست دادید اینجا را کلیک کنید تا بتوانید صعود کنید!

من می دانم یک مورد وجود دارد که متناسب با علایق شما باشد و مهارتهای شما را تکمیل کند.

در حقیقت اینترنت می تواند امکانات بی شماری در زمینه تجارت و سود به شما بدهد. من بر اثبات شده ترین تمرکز خواهم کرد.

این شرکت ها شناخته شده اند که هزاران شرکت اینترنتی در سراسر جهان راه اندازی کرده اند و به شرکت های محلی آجر و ملات کمک کرده اند تا زودتر سود کسب کنند.

و امروز می خواهم به بررسی سه مدل بازاریابی اینترنتی (IM) بپردازم که از آن شروع می کنم ، با شروع بازاریابی کمیسیون.

این فرم مربوط به پیوستن به یک فروشنده آنلاین یا خرده فروش است. من برای بقیه این مقاله به آنها به عنوان نمایندگی ارجاع خواهم داد.

شما و تاجر درآمد را به اشتراک خواهید گذاشت.

دقیقا چطوری کار می کند؟

خوب ، درآمد معمولاً توسط بازدیدكنندگان كه روی صفحه فرود شما از طریق تبلیغی كه ارسال می كنید ایجاد می شود. یا از طریق خرید از مشتریانی که از صفحه فرود شما بازدید کرده اند.

نحوه جبران هزینه در نهایت بستگی به یکی از سه نوع بازاریابی کمیسیون دارد که شما برای کار با آن انتخاب کرده اید:

1. بازاریابی وابسته به پرداخت هزینه برای فروش – با این کار به شما امکان می دهد درآمد حاصل از فروش که توسط آگهی های ارسال شده به پایان رسیده است ، درآمد کسب کنید.

بازرگانان فعالیت شما را با این فروش ها نظارت می کنند.

هر زمان که معاملات ایجاد شده توسط تبلیغ شما بسته شود ، بسته به تعداد فروش نهایی ، درصد درآمد یا یک کمیسیون ثابت دریافت خواهید کرد. یکی از نمونه های آن ClickBank.com است.

2. بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک – این فرم مربوط به پیوند دادن وب سایت بازرگان به وب سایت شما است. بیایید بگوییم تاجر برای ارسال آگهی خود در صفحه شما می پردازد. هر بار که یک بازدید کننده روی پیوند به صفحه بازرگان شما کلیک می کند ، مبلغی ثابت کسب می کنید.

3. شرکت بازاریابی پرداخت هزینه برای هر شرکت – در این حالت ، تبلیغات ارسال شده در وب سایت خود را می پذیرید. هنگامی که مشتریان بالقوه از تبلیغات یا پیوندهای وب سایت شما ناشی می شوند ، جبران می شوید.

پرداخت ها چگونه انجام می شود؟

پرداخت ها بلافاصله ، هفتگی ، دو بار در هفته یا ماهانه انجام می شود. پرداختی که دریافت می کنید با توجه به نرخ کمیسیونی که بازرگان به شرکتهای تابعه می دهد تعیین می شود.

به شخصه ، Dahl Integration Marketing Click Click برای پرداختها ترجیح داده می شود. شما آن را تنظیم کرده اید تا هفتگی به ما پرداخت کند.

روش های مختلفی برای دریافت پرداخت های شما وجود دارد:

یکی از طریق خدمات بانکی الکترونیکی توسط سایتهای پرداخت یا مالی.

وجوه همچنین می تواند به حساب بانکی شخصی یا تجاری شما منتقل شود – این نیز می تواند به صورت آنلاین یا از طریق سپرده های مستقیم بانکی انجام شود.

یک چک عادی می تواند برای شما ارسال شود.

روش محبوب دیگر برای دریافت پرداخت از طریق PayPal است.

مهارت های لازم برای شروع یک تجارت بازاریابی وابسته چیست؟

شما باید درباره تبلیغات با هر کلیک ، بازاریابی ایمیل و نوشتن تبلیغات بدانید.

مزایای بازاریابی کمیسیون:

1. به طور کلی ، برای شروع کار نیازی به هزینه زیادی ندارید. اکثر برنامه های وابسته آزاد هستند که به آنها ملحق شوند ، اگرچه از شما درخواست می کنند درخواست کنید.

با این حال ، برنامه های وابسته حق بیمه وجود دارد که شرکت های وابسته به آنها مجوز 1000 دلار یا بیشتر می پردازند.

2. می توانید هنگام خواب درآمد کسب کنید. چه کسی نمی خواهد در میانه شب پول بیشتری کسب کند؟

وقتی این اتفاق برای اولین بار افتاد ، احساس کردم وزن فوق العاده ای از شانه ام برداشته شده است زیرا درآمد همیشه وابسته به زمان من نبوده است.

3. این یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد است (وقتی که با تولید محصولات خود و بازاریابی آنها مقایسه می شوید) زیرا زمان را برای بازار کوتاه می کنید.

هنگامی که شما محصولات و خدمات خود را ایجاد می کنید ، در اثبات اینکه می توان آن را به فروش رساند ، دچار مشکل می شوید. این کارزار آزمایش اولیه می تواند هزاران دلار برای اثبات ماندگاری پیشنهادات شما هزینه کند.

در مقابل ، شما به سادگی می توانید یک محصول محبوب را تبلیغ کنید که قبلاً موفقیت آمیز بوده است و همه هزینه های آزمایشی و خطا و مخارج اولیه نقدی “سخت” را دور بزنید.

این که آیا شما به عنوان یک منبع درآمد پاره وقت و یا به عنوان یک تجارت طولانی مدت فعالیت دارید ، راه اندازی کمیسیون یکی از بهترین راه های کسب درآمد بدون همه دردسرهای مدیریت معمولی تجارت است.

4- اگر موفق باشید ، همیشه از آنچه اتفاق می افتد در دنیای بازاریابی اینترنتی آگاه هستید. این یک فرصت عالی برای شما است که می توانید محصولات و خدمات مختلفی را برای نمایش در وب سایت خود پیدا کنید.

5- همچنین می توانید با سایر بازاریابان وابسته همکاری کرده و سود خود را در کنار هم افزایش دهید.

منافع بازاریابی وابسته

اگرچه می توانید با بازاریابی کمیسیون درآمد خود را تهیه کنید ، اما مدل های جانبی برای این مدل وجود دارد که باید بدانید.

پس از بدست آوردن تمام این اطلاعات ، می توانید برنامه هایی برای کمک به جلوگیری از این مشکلات بالقوه گران قیمت تهیه کنید:

1. به عنوان یک شرکت تابعه ، شما ممکن است قربانی اقدامات مشکوک شوید و به همین دلیل ممکن است به فریب مشتریان متهم شوید.

برای اینکه این اتفاق نیفتد ، باید تمام بازرگانان را بررسی کنید. محصولات آنها را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا تجارت واقعی آنها مشروع است یا خیر.

قانون اساسی این است که ابتدا مشتری بازرگانانی شوید که قصد دارید با آنها کار کنید. علاوه بر این ، همیشه فروش محصول یا خدمتی که به آن اعتقاد دارید آسان تر است ، زیرا شما مشتری هستید و می توانید از تجربه شخصی خود با محصول صحبت کنید.

همچنین قبل از پایان معاملات باید جزئیات دقیق قرارداد وابستگی را بخوانید.

2. بدون اطلاع قبلی درآمد خود را متوقف خواهید کرد. در صورت تماس منظم با بازرگانان ، این اتفاق می تواند رخ دهد.

بازرگانان می توانند بدون اطلاع شرکت های وابسته خود (و در بعضی موارد از کار خارج شدن) تولید را متوقف یا متوقف کنند ، بنابراین برای جلوگیری از این مسئله حتما با بازرگانان در تماس باشید.

امروز جزئیات دقیقه بازاریابی شرکت های اینترنتی را بررسی کرده ام و فردا فرصت حضور در مراکز خرید آنلاین را برای شما بررسی می کنم.

آنها eBay و Amazon هستند.

برای فردا با ما همراه باشید …

در ضمن ، اگر می خواهید از شر حدس و گمان برای رشد تجارت آنلاین خود خلاص شوید ، برای یافتن میانبر نهایی اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا