دنیای وب

بررسیهای Ardyss – آیا Ardyss International یک فرصت تجاری مشروع است؟

آیا Ardyss International موارد درستی دارد؟

Nevada Ardyss International که در لاس وگاس واقع شده ، یک شرکت منحصر به فرد و کلاهبردار است. آنها مخصوص کمک به مشتریان در ظاهر و احساس جوانی هستند ، آنها رویکردی سه بعدی برای رفع نیازهای شما دارند.

با بررسی های Ardyss من ، استفاده از محصول باعث کاهش مناطق مشکل ساز و ایجاد آن نقاط سخت می شود. Food Line از طریق انواع مکمل های طبیعی از درون به شما کمک می کند.

اگرچه نتایج همه متفاوت است ، اما بسیاری از مشتریان علنا ​​اظهار داشتند که احساس جوان تر ، قوی تر یا با انرژی تر بودن می کنند. خط مراقبت از پوست آنها ، که توسط همان سازندگان آرایش MAC ساخته شده است ، یک سری محصولات برتر است و شامل مرطوب کننده ها ، اسکراب ها ، کرم ها و لیستی از محصولات مهم دیگر برای رژیم مراقبت از پوست شما است.

گل ختمی چگونه بوجود آمد؟

ایده Ardyss Health از میل به بهبود کمربندهای موجود (کمربندها!) به وجود آمد و توسط خانواده Diaz de Leon در سال 1991 تاسیس شد. آقای دیاز دو لئون که تازه بیکار شده بود یک انبار کوچک در مکزیکو سیتی اجاره کرد و تجارت خود را با 8 چرخ خیاطی ، 550 شروع کرد. فقط متریال مواد. با تلاش و عزم راسخ ، شرکت سرانجام در یک سازمان با تیمی از متخصصان واجد شرایط که در ایجاد محصولات جدید و همچنین بهبود مستمر خط تولید گسترده خود تلاش می کنند ، شکوفا شد.

عضو شدن در Ardyss International بسیار ساده است. شما سه راه برای شروع کار خود دارید. گزینه های موجود عبارتند از:

  • شما می توانید با خرید یک عضو 30.00 دلار و اولین سفارش خود را حداقل 100.00 دلار با قیمت عمده ، در کوچکترین مقیاس به یک توزیع کننده مستقل Ardyss تبدیل شوید.
  • گزینه AutoShip سطح دوم شماست. برای شما در هر ماه 100.00 دلار یا بیشتر در کالاهای مصرفی با قیمت عمده هزینه دارد. می توانید از آن استفاده کنید یا آن را در فروشگاه های خرده فروشی بفروشید و پول خود را به همراه سود پس بگیرید.
  • گزینه PowerStart 300.00 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و بسته نرم افزاری PowerPack را شامل می شود.

چه چیزی برای دلار سرمایه گذاری خود دریافت می کنید؟

براساس بررسی های Ardyss ، فضای نامحدودی ، درآمد باقیمانده ، درآمد مبتنی بر کارمزد و توانایی اداره کار خود به دلخواه خود دریافت خواهید کرد. بعلاوه ، با هزینه راه اندازی 299.00 دلار ، این فرصت را خواهید داشت که در هر فروش 20-40٪ کارمزد کسب کنید. کمیسیون دقیقی که می توانید انتظار داشته باشید به برنامه ای که در آن ثبت نام کرده اید بستگی دارد. به علاوه ، شما می توانید درصدی از فروش هرکسی را که با Ardyss Health در زیر شما ثبت شده است ، بدست آورید.

آیا واقعاً می توانید با Ardyss درآمد کسب کنید؟

کاملا بله!!!!! بررسی های Ardyss نشان می دهد شما می توانید حداقل ماهیانه 20000 دلار درآمد کسب کنید

اما یک مشکل وجود دارد …

شما باید آموزش مناسبی داشته باشید که به شما یاد دهد چگونه صدها هدف هدفمند تولید کنید.

  • بدون اینکه برای خانواده و دوستانتان التماس کنید
  • بدون تماس سرد با غریبه ها
  • بدون ارسال کارت پستال بی فایده
  • بدون مزاحمت مردم در مراکز خرید محلی شما.

و آردیس این را به شما اطلاع نمی دهد.

شما به یک سیستم اثبات شده نیاز دارید که به شما یاد دهد چگونه از خود برند بگیرید نه Ardyss International! با استفاده از این رویکرد ، شما یاد می گیرید که به جای وابستگی به یک شرکت بزرگ ، تجارت واقعی بسازید ، حول محور خود و شخصیت شما باشد!

گوش دهید ، اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه حداقل 2 نفر در روز در پروژه Ardyss خود مراقبت کنید ، روی اولین لینک زیر کلیک کنید:

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا