دنیای وب

بررسی آکادمی سود

این چیست؟

آکادمی سود ، یک برنامه آموزشی گام به گام و مفصل است که ادعا می کند شما می توانید زمان آسان را برای درک مهمترین چیز برای اجرای یک تجارت آنلاین فراهم کنید. این دوره حدود 12 هفته با هر هفته شامل جلسات آموزشی جدید است که علاوه بر آموزش های آنلاین ، از روش های یادگیری مانند رویدادهای زنده ، کارگاه ها و وبینارها نیز استفاده می شود. آکادمی نه تنها وب سایت راه اندازی می کند بلکه راهنمایی هایی را برای شروع کار شما ارائه می دهد و شما را به یک کارآفرین موفق تبدیل می کند. این شما را در معرض سیستم های پول سازی قرار می دهد که نه تنها توسط نویسنده بلکه دانشجویان دیگری که برنامه آموزشی را پشت سر گذاشته اند ، اثبات شده اند.

امکانات

فرهنگستان سود منابع رایگان پرداخت کرد

آنیک اسرار شخصی و تجاری را به اشتراک می گذارد

آموزش کاربردی که شامل جلسات نظری و عملی است

نکات راهنمایی و رانندگی

کارگاه ها ، فیلم ها ، PDF ها ، انجمن ها ، جلسات زنده ، جلسات پرسش و پاسخ و سمینارها از طریق سایر روش های آموزشی

انواع مربیان مشاغل برای مقابله با همه زمینه های دوره

نویسنده

آکادمی سود توسط نویسنده آنیک سینگال ، بازرگان مستقر در آمریکا که دارای اعتبارهای موفق زیادی برای راه اندازی کسب و کار به نام خود است تألیف شده است. او سابقه انتخاب چشمگیری از بین سه تاجر جوان برتر دارد و دو بار به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شده است. 500. او مالک شرکت هایی مانند VSS Mind و Lurn Inc. کلاس درس وابسته و بیشتر. شما به عنوان یک شخص شغلی ، می دانید که فرصتی عالی برای یادگیری موارد و مزایده های مربوط به مشاغل خاص دارید.

چه چیزی یاد خواهید گرفت

آکادمی سود ، نحوه ایجاد سایت خود و کلیک بر روی صفحات ، صفحات فرود و صفحات بازاریابی را به شما آموزش می دهد. با ایجاد لیست ایمیل و استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل برای رشد تجارت خود آشنا خواهید شد. این روش به شما می آموزد چگونه از وب سایت خود برای افزایش درآمد درآمد کسب کنید. راهنمایی در مورد نکات مربوط به ایجاد ترافیک با استفاده از سئو ، رسانه های اجتماعی و دیگر انجمن ها. سرانجام ، شما را از ایجاد محصولات دیجیتال و ایجاد مسیرهای تبدیل به شما آگاه می کند.

قیمت

آکادمی سود برای هر تاجری که می خواهد آن را در پلت فرم آنلاین بزرگ کند ، بسیار ارزشمند است اما قطعاً ارزان نیست. شاید هدف از قیمت گذاری اطمینان از ثبت نام فقط شرکت کنندگان جدی باشد. مبلغ 797 دلار به ازای اشتراک پرداخت می شود و همین مبلغ هر 30 روز به مدت 3 ماه پرداخت می شود که مدت دوره آن است. با این حال ، خبرهای خوبی وجود دارد زیرا اگر از آنچه بدست می آورید ، می توانید از 30 روز ضمانت برگشت پول بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا