دنیای وب

بررسی اجمالی طرح ماتریس شغل – پاداش نامحدود – طرح Unilevel و طرح باینری


“ماتریکس” یکی از جدیدترین اشکال بازاریابی اینترنتی است و همان مفهوم MLM نیست که هنگام مبادله در این طرف اینترنت می توانید پیدا کنید. ایده اصلی این است که یک کمپین عالی داشته باشید که در آن یک برنامه قبل از شروع اغلب به کسانی که می خواهند به صورت رایگان و شاید یک تور رایگان بروند ، ارائه می شود. به عنوان مثال ، یک طرح ماتریس دارای یک مدل خاص است که اندازه خط نهایی را که می توانید برای آن پرداخت کنید تعیین می کند. اگر شرکت شما از ماتریس 5×7 استفاده می کند ، شما می توانید بیش از 5 نفر در “خط مقدم” حضور داشته باشید و می توانید بیش از 7 سطح عمق ، یعنی افرادی که برنامه ای برای نسل های آینده ندارند فراهم کنید. اگر در حال حاضر 5 نفر در شماره خود هستید ، نفر بعدی که برای آن ثبت نام می کنید باید زیر 5 نفر باشد ، و این “سیل” نامیده می شود.
این بدان معنی نیست که شما فقط 5 یا 35 یا 35 نفر دارید ، این اصلاً روش کار نیست. اما 5 نفر در خط شما می توانند 5 نفر در ردیف های مخالف و غیره باشند. بنابراین یک ماتریس 5×7 می تواند 5 + 5 ^ 2 + 5 ^ 3 + 5 ^ 4 نفر باشد. یا می تواند حدود 100000 نفر را در خود جای دهد و این از لحاظ تئوریک است. در حقیقت ، بسیار نادر است که یک فرد بزرگسال 5×7 بیش از 2-3٪ پر باشد. عرض محدود به سرعت رشد پا را تا بلوغ کاهش می دهد. تف به دست دیگر بسته به نوع نگاه شما به دعوت می تواند یک نفرین یا برکت باشد. طرفداران ماتریس بتا گفتند قبل از شروع سرمایه گذاری ، روش خوبی برای مجبور کردن افراد به لیست کاربران خود است ، زیرا آنها باید تحت خرده فروشی باشند.
Spillover همچنین تمایل به حفظ انگیزه افراد دارد زیرا آنها نمی خواهند در قرعه کشی آنلاین از بالا به پایین گم شوند. مخالفان ماتریکس معتقدند که جاری شدن سیل نوعی “مدیریت MLM” است که به خرده فروشان ضعیف و ناکارآمد پاداش می دهد. بنابراین اگر آنها کار می کنند ، اکنون شخصی تحت کنترل آنها است ، بنابراین شما بیشتر افراد را تحت کارمندان بیکار قرار می دهید. پیشاهنگی ماتریس همچنین می تواند مدیران ارشد را جریمه کند زیرا آنها مجبورند افراد جدید بیشتری را وارد ماتریس خود کنند. پس از مدتی ، تعداد بسیار کمی از کارمندان استخدام می شوند و انگیزه تولید هر روز را از دست می دهند. همیشه برنامه های ماتریسی جدید زیادی در دسترس هستند ، بنابراین قبل از ثبت نام ، براساس آنچه شنیده اید یا اولین بار خواندید ، حتماً ساختار اولیه و برنامه نویسی را بیاموزید. و رنگ
شرکتهای جدید بارها و بارها از طرح ماتریس استفاده می کنند و این برای شرکتهایی که دپارتمانهای تحقیقاتی دارند بی خطر است. سیستم های ماتریس 5×7 ، 3×9 ، 2×12 ، 3×3 را در قالب های مختلف پیدا خواهید کرد. این طرح را با دقت مطالعه کنید تا دریابید که برای شما چگونه کار می کند و چگونه می توانید یک برنامه بازی مجازی را طراحی کنید. تصور نکنید که ماتریس همیشه پر است ، شما معمولاً قبل از اینکه پای دیگر بقیه رحم را پر کند ، یک پای فعال از زیر ماتریکس خود بیرون زده است.اما سادگی برنامه های ماتریسی آنها را برای بسیاری از افراد که به دنبال فرصت های جدید در بازاریابی هستند جذاب می کند.
در سالهای اخیر ، فرمهای “unilevel” بسیار محبوب شده اند. این نمودارها مانند یک ماتریس سد بی نهایت هستند. بنابراین ، به عنوان مثال ، ممکن است مانند یک ماتریس ثابت حقوق خود را 6 یا 8 کاهش دهید ، اما می توانید افراد زیادی را در ردیف ها داشته باشید. یک مزیت عمده این است که برای مشتریان جدید و ثبت شده ساده و قابل درک است و رشد اکثر برنامه های ماتریسی محدودیتی ندارد. اثرات ماتریس “ساده” از بین می روند زیرا هیچ الزامی برای اولویت بندی کارمندان جدید وجود ندارد. این را می توان یک مزیت دانست ، زیرا در بسیاری از موارد بسیاری از افراد به امید اینکه شخص دیگری کار را برای آنها انجام دهد ، وارد یک استراتژی ماتریسی می شوند.
برخی معتقدند که طراحی “یکپارچه” به دلیل عمق محدود آن بسیار محدود است. در حقیقت ، ایجاد درآمد زیاد در ماتریس “یک ردیف” و سیستم پاداش برای پرداخت سریع و آسان کاملاً امکان پذیر است. بسیاری از افراد با سیستم های unilevels ، مانند هر طرح ماتریسی دیگر ، درآمد زیادی کسب می کنند. با توجه به محدودیت های عمق برنامه های unilevel و ماتریس ، برخی از شرکت ها پاداش اضافی به نام پاداش “infinity” اضافه می کنند تا با “unilevel” یا “matrix” اشتباه گرفته نشود ، اما با این گزینه ها اشتباه گرفته می شود. بودن. “بی نهایت” را می توان اضافه کرد. در صورت تمایل شرکت به طرح تفکیک پاسخ دهید. هنگامی که به ترکیبی از برخی از این سیستم ها نگاه می کنم ، یک بار دیگر یادآوری می کنم که نکاتی را که برنامه را تعریف می کنند در نظر بگیرید و همیشه چاپ کوچک را در صفحه آخر بخوانید.
جایزه نامحدود به این دلیل نامگذاری شده است که برای سخنرانانی که هزینه سطح برنامه “نامحدود” را پرداخت می کنند رایگان است. در واقع ، پاداشهای “نامحدود” برای افرادی که شما را دنبال می کنند و همچنین پاداش نامحدود می گیرند ، پاداش می دهد. به عنوان مثال X ، Y و Z را انتخاب کنید. جایزه “X” 1٪ جایزه نامحدود ، “Y” 2٪ پاداش نامحدود و “Z” و 3٪ پاداش نامحدود دریافت می کند. وقتی به سطح “Z” می رسید ، 3٪ اضافی را فشار می دهید. اما اگر کسی زیر شما واجد شرایط بی نهایت است ، جایزه “بی نهایت” را برای آن پا رها کنید و پاداش خود را دریافت نخواهید کرد. بنابراین اگر “Z” داشته باشید و در ردیف اول “z” داشته باشید ، پاداش نامحدودی برای آن پایه دریافت نخواهید کرد ، با “Z” متوقف می شود. اگر در ردیف مقابل یک “B” داشته باشید ، 1٪ از آن پایه و “Y” 2٪ دیگر بدست می آورید. با پاهای بدون سیستم های X ، Y و Z فقط 3٪ دریافت می کنید.
این روش چگونه کار می کند ، در غیر این صورت ممکن است شرکت مسئول پاداش نامحدود باشد. “اگر همه بتوانند جایزه 3٪ جایزه را بدون وقفه برآورده کنند ، یک فوت با 34” Z “به معنای 102٪ از خسارت شرکت است. بعد ، شرکت در این مثال باید بودجه را هزینه کند.حداقل 3٪ برای همه پاداشهای “بی نهایت”. در واقع می توانید کمترین تعداد را پرداخت کنید اما فقط پاها بدون راهنما هستند که معمولاً پاهای کم عمق هستند. Deep Legs یک رهبر همیشه در صفوف خود داشته باشید. این که واقعا خوب است! اما این به معنای پاداش “بی نهایت” برای عمق پا است. مقاله بگویید که یک برنامه صدها روپیه برای یک جایزه از دست رفته پرداخت می کند – پترا
اخیراً ، شرکت ها از فرم دیگری “باینری” استفاده می کنند. به نظر می رسد که آنها کمی دو برابر هستند؟ طراحی ماتریکس ایده اصلی در فروش این دو برنامه این است که آنها عمق “نامحدود” را پرداخت می کنند. آنها این کار را با مجبور کردن واریز پول شما به دو کوهنورد و همچنین تعیین حداکثر نرخ 2000 دلار در هفته در هر مرکز درآمد که در آن طرح “باینری” واقع شده است ، انجام می دهند. ” حداکثر پرداخت به ازای هر مرکز ، پاسخی موثر به محدود کردن عمق پرداخت های باینری است. اما از آنجا که بازار بسیار بیشتر از آنچه که بیشتر بازاریابان اینترنتی می بینند پرداخت می کند و از آنجا که رشد پا افزایش نمی یابد ، متعادل نگه داشتن پاها می تواند یک چالش بزرگ باشد.
ریچارد ویکوف ، راه حل های بازاریابی SafeKlix http://bizklix.bravhost.com

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا