دنیای وب

بررسی اریک لوویر با جزئیات

اریک لووئر نویسنده تبلیغات / بازاریاب موفق و بازاریابی اینترنتی ، از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده است. اریک با پیشینه ای در زمینه فروش و تبلیغات ، کار خود را واگذار کرد تا در سال 2006 به یک بازاریاب اینترنتی تمام وقت تبدیل شود و از آن زمان به بعد برنگشته است.

اگر فرصتی برای شنیدن داستان اریک بدست آورید ، می دانید که دستاورد او بلافاصله و بدون کار سخت نبود. او در مورد استراحت ناهار در شغل تمام وقت خود مشغول راهبردهای بازاریابی بود و نوت بوک خود را در همه جا حمل می کرد تا ایده های خود را خنثی کند. او بعد از تمام روز کار ، نیمه شب بیدار می شود ، معمولاً در ساعات صبح از خواب بیدار می شود و سر خود را روی میز خود می یابد.

وی در اوایل دهه بیست سالگی تصمیم به ریسک پذیری گرفت و یک شرکت فروش و تبلیغات کوچک را با تنها 2000 دلار شروع کرد. طولی نکشید که صدها هزار دلار درآمد کسب کرد. اریک برای چند سال قبل از تصمیم به ریسک شروع به نوشتن و بازاریابی آنلاین به میدان شرکت بازگشت. اریک وظیفه خود را به عنوان مدیر تبلیغات و خارج از ایمان کنار گذاشت و طرحی فکری را در پیش گرفت.

ممکن است فکر کنید این کار برای او کافی خواهد بود ، اما او دوست دارد به دیگران بیاموزد که چگونه “کار خود را رها کنند و شروع به کار روی کار رویاهای خود کنند” که ناشی از همکاری وی با میلیونر و بازاریابی اینترنتی مایک فلسهایم و ایجاد کار شکنی است. دوره آموزشی عالی در تگزاس.

این آموزش آنلاین با سایرین متفاوت است ، زیرا شما با افرادی درست مثل شما و گویندگانی که آزادی مالی کسب کرده اید در بحث و گفتگوی اینترنتی شرکت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا