دنیای وب

بررسی استفان پیرس – شماره 1 متخصص بازاریابی اینترنتی

استفان پیرس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید هر تجارت مشروع در وب را به یک ماشین تولید با دوام و سودآور تبدیل کنید. 500 شرکت فورچون مفاهیم وی را دوست دارند زیرا آنها کاملاً به تولید طولانی مدت می پردازند. با این حال ، هزاران هزار شبکه دهنده (شامل خودم) با تعالیم و اصول موفقیت آمیز وی برای زندگی هدایت شده اند.

استفان به عنوان یکی از پیشروان بازاریاب اینترنتی و استراتژی های بهبود تجارت در جهان شناخته می شود ، اما آیا او شماره 1 است؟ البته … استفان و همسرش آلیشیا بر چندین میلیون دلار در مشاغل آهن پوش نظارت دارند. آنها با هم Stephen Pierce International، Inc. و دتالفا ، که وبلاگ نویس کاملاً پیشرفته و با کیفیت بالا با تمام زنگ ها و سوت ها است. علاوه بر آن شرکتهای عالی ، استیفن و آلیشیا وقت خود را صرف آموزش و تسهیل تمرین می کنند ، زیرا شرکتهای فورچون 500 را برای دستیابی به ارتفاعات بالاتر تسریع و سوخت می دهند.

از همه مهمتر ، استفن دوست شخصی خوبی است و واقعاً بر رشد ذهنیت و تجارت اینترنتی من تأثیر گذاشته است.

چرا استیون پیرس شماره 1 است

چیزی که من واقعاً دوست دارم این است که او هیچ بهانه ای نمی آورد! استفان هرگز اجازه نمی داد بینایی خود را انکار کند. من استفان و مسیری را که برای تبدیل شدن به شماره 1 بازاریاب در اینترنت طی کرد تحسین می کنم. ببینید ، استفان هیچ بچه عادی ای نبود که با قاشق نقره ای در دهانش بزرگ شود. اگر داستان او را نشنیده اید ، بگذارید مختصراً توضیح دهم.

استیون که در واشنگتن دی سی متروپلکس بزرگ شده بود ، در سن 16 سالگی از مدرسه اخراج شد. سالها گذشت و اوضاع بدتر شد وقتی استیون از آپارتمانش بیرون رانده شد و بی خانمان شد تا در اتومبیل خود بخوابد. بسیاری از مردم نمی دانند ، اما استفان پیرس یک قاتل زنجیره ای معروف در خیابان های دی سی بود و حتی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پیرس پس از اشتباه معامله مواد مخدر بین دو باند رقیب دستگیر می شود. گلوله ای پای او را سوراخ کرد و او بدون اینکه بداند زنده است یا خواهد مرد ، روی زمین افتاد. سپس استفان را به اتاق اورژانس بردند. بیمه در این دوره از زندگی حتی ایده استفان نبود. علاوه بر این ، او هیچ سیستم حمایتی در دسترس نداشت و هیچ کس به این دلیل اعتقاد نداشت که او مدتها در بد بودن مهارت داشت.

از آن زمان ، استیون به من گفت که می داند باید متهم شود و مقصر همه افراد دنیای خود را به خاطر مشکلاتش متوقف کند و شروع به ادعای آینده ای کند که می داند لیاقتش را دارد نه اینکه فقط منتظر وقوع آن باشد. او در برابر آزمایش ها و مصیبت های استیون پیرس مقاومت کرد ، بعلاوه او نتیجه ای را به دست آورد که استفان از جمله اولین افرادی که در 24 ساعت بیش از یک میلیون دلار درآمد کسب کرد. این بدون فکر است …. آیا شما نیز موافق نیستید که استیون پیرس شماره 1 بازاریاب آنلاین در جهان است؟

آیا چرخه های آن موثر است؟ …

شخصی قبلاً در این باره از من سال کرده است. اگر این مقاله جواب نداد ، نمی خوانید. تمام محصولات او را بفروشید و اگر شما کار می کنید کار می کنند. از همه مهمتر ، استفن از طریق دوره های گسترده خود به مردم در سراسر جهان کمک کرده است. استفان یکی از تنها افرادی است که پس از تبلیغات کمپین را راه اندازی کرده و در مدت 3 روز بیش از 100000 دلار درآمد کسب کرده است.

استفان و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان عمده آنلاین مربی من بوده اند تا از اینترنت شش و هفت رقم درآمد کسب کنم. دوره های استیون پیرس از این نظر منحصر به فرد است که شما واقعاً از پشت صحنه فناوری های پیشرفته ای که هیچ کس قبلاً پیاده سازی نکرده است ، برخوردار می شوید. استیون پیرس یک نمونه عالی از کسی است که نه تنها آنچه دیگران یاد می گیرد را می آموزد ، بلکه آنچه را دیگران نمی آموزد نیز به کار می برد. بسیاری از افراد نمی توانند با استفاده از روش های تسلط مدرن بصورت آنلاین و آفلاین با همان شجاعت ، موفقیت و سود حیرت انگیز محصولات جدید را با موفقیت همان استیون پیرس به بازار عرضه کنند.

استفان دوست من است ، اما با خواندن این مطلب در مورد او نتیجه ای نخواهید گرفت. شما باید سفارشی سازی مارک تجاری و اتوماسیون تجارت بازاریابی شبکه ای را شروع کنید. اگر می خواهید استراتژی های ساده استیون پیرس را بیاموزید و آنها را در کسب و کار خود اعمال کنید ، در مسیر انفجار MLM خود هستید. اگر می خواهید از راز ساده ای که به من و استفان امکان تولید ترافیک ، راهنمایی ، درآمد و استخدام شخصی را می دهد ، مطلع شوید … از تکنیک های مدرن تسلط بر حق رای دادن استفاده کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا