دنیای وب

بررسی الکس ماندوسیان در دنیای بازاریابی اینترنتی

کمک های دیگر در صنعت بازاریابی الکس ماندوسیان است. اگر ترفندی برای بازاریابی آنلاین یا خارج از اینترنت و دستیابی به موفقیت در هر کسب و کار آفلاین یا آنلاین وجود داشته باشد ، آنگاه او این موضوع را می داند. او ممکن است هرگز در هیچ یک از صدها سمینار برگزار شده و هزاران کار آنلاین از طرف متخصصین خانه که آنها را راهنمایی می کنند مجاز نیست ، اما او بیشتر از آنچه مجاز است می داند – باور کنید.

این واقعیت که وی از زمانی که اینترنت تازه شروع به تبدیل شدن به یک واسطه تجارت الکترونیکی کرده است ، به طور دقیق 1991 ، الکس ماندوسیان کانال فروش بیش از 233 میلیون دلار فروش و سود برای کلیه مشتریان خوشحال خود است که به دلیل دانش خود در مورد استراتژی های بازاریابی اینترنتی قسم می خورند.

استراتژی های بازاریابی آنلاین الکس ماندوسیان چیست؟

در صورت اجازه ، این امکان را برای شما فراهم می کند که ایجاد ترافیک به هر پورتال تجاری آنلاین برای شخصی که می خواهد به صورت آنلاین درآمد کسب کند ، چقدر مهم است. چه یک تجارت خانگی آنلاین باشد یا یک آجر سنتی ، ترافیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به منظور ایجاد ترافیک ، آقای ماندوسیان به وسایل مختلفی از قبیل تبلیغات تلویزیونی و تلویزیونی ، پیام های ضبط شده 24 ساعته ، پادکست ها ، پخش فکس یا پخش صوتی ، وبینارها و فروشگاه های آنلاین متوسل می شود تا به بازاریابی اینترنتی اشاره نکند.

الكس خود را به عنوان مديرعامل انتشارات ميراث مجلس هراسي تأسيس كرد این یک شرکت نشر و بازاریابی الکترونیکی است که متخصص در اهداف آموزشی گفتاری و محتوای آموزشی کتبی است که در سراسر جهان توزیع می شود. الكس همچنین مؤسسه معروف بازاریابی الکترونیکی را تأسیس كرد كه بیش از 13،000 دانش آموز از راه دور را از زمان تأسیس در سال 2002 به خوبی آموزش داده است. الكس ادعا می كند كه هر كسی می تواند درآمد سالانه خود را به یك درآمد هفتگی از طریق هر استراتژی بازاریابی الکترونیکی محور تغییر دهد.

این استراتژی را خود ثابت کنید و روزهای او را به 90 بار در سال برسانید. الکس با یک همسر فوق العاده و دو فرزند که علاقه ای به جهان ندارند ، در منطقه خلیج سانفرانسیسکو زندگی مجلل را پشت سر می گذارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا