دنیای وب

بررسی انتقادی شخص ثالث در مورد داگ فایربو

به هر حال این پسر داگ فیربو کیست؟

داگ فیربو یکی از نام های بزرگ در مشاغل خانگی است و بیش از 25 سال متوالی در فروش مستقیم شرکت داشته است. داگ یک مربی ، سخنران ، نویسنده و خالق حرفه ای بازاریابی شبکه ای است ، وب سایتی که به ارائه آموزش به افراد در این صنعت مشاغل خانگی که به سرعت در حال گسترش است ، اختصاص دارد. داگ همچنین بسیار روحانی است و این امر را به سمت آموزش و تربیت خود سوق می دهد. این یک رویکرد بسیار جدید است و برای برخی دیگر از آموزشهای خشک در صنعت جذابیت بیشتری دارد. علاوه بر تمام آموزش ها و آموزش هایی که داگ به شبکه دهندگان ارائه می دهد ، او و همسرش جودی سخنرانی هایی ارائه می دهند که مبتنی بر مفاهیم کتاب مقدس است.

او چه نوع محصولی را ارائه می دهد؟

در مقایسه با بسیاری دیگر از مربیان این صنعت ، Doug Firebaugh مجموعه گسترده ای از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در حرفه و حرفه شما کمک کند. این محصولات با موارد ضروری ، ثروت آفرینی ، رهبری ، مطالعات کتاب مقدس ، رونوشت تماس ها ، رسیدگی به اعتراضات ، جستجوی اطلاعات ، خدمت اجباری و توسعه شخصی سروکار دارند. داگ همچنین یک خبرنامه رایگان ارائه می دهد که می توانید با برخی نکات و توصیه هایی که می توانید در مشاغل شخصی خود پیاده کنید به آن بپیوندید. پشت تمام محصولات آن درجه بالایی از اصالت و اخلاص است. برای محصولات آنها دست و پا نخواهید پرداخت ، قیمت آنها از 19.95 دلار تا 79.95 دلار است که خیلی بد نیست.

چه چیزی داگ را از سایر مربیان متمایز می کند؟

داگ فیربو بخاطر تلفیق بسیاری از تعالیم خود با خدا بسیار مشهور است و بسیار دلسوزانه است. صرف نظر از اعتقاد شما به خدا یا خدا یا نه ، این امر باعث می شود آموزش داگ م effectiveثرتر باشد. این امر به آموزش او بسیار منحصر به فرد و متفاوت است. من نمی توانم بسیاری از مربیان دیگر این صنعت را به خاطر بیاورم. آموزش داگ از کیفیت بالایی برخوردار است و او فقط سعی نمی کند یک سود سریع بدست آورد.

آیا داگ واقعاً می تواند به شما کمک کند؟

من می گویم بله به خصوص اگر به شدت متعهد باشید ، یک میل واقعی دارید و از نظر معنوی با خدا در ارتباط هستید. آموزش آقای Firebaugh زمانی بسیار کارآمد خواهد بود که آنچه را که درباره فروش و بازاریابی آموخته اید با یک اشتیاق واقعی ترکیب کنید. در اینجا یک سلب مسئولیت مختصر است. Doug Firebaugh فقط یکی از بسیاری از مربیان بازاریابی شبکه ای در صنعت است و شما نباید محصولات او را بخرید مگر اینکه برای شما و تجارت شما مناسب باشد. ممکن است مربیان دیگری نیز باشند که متناسب با سبک شخصی شما آموزشهای لازم را ارائه دهند ، فقط باید مورد توجه قرار گیرد.

افکار نهایی

در مجموع ، من مهر تایید را به داگ می دهم. او مرد قابل اعتمادی است و محصولات و آموزش او قطعاً می تواند به شما کمک کند. اما بیشتر آموزش های وی در جهت ایجاد تجارت آنلاین شماست. مانند هزاران بازاریاب شبکه ای که این سوئیچ را انجام داده اند ، ممکن است با ساخت آنلاین و استفاده از قدرت اینترنت موفقیت بیشتری کسب کرده باشد. شما باید بهترین مسیر را تعیین کنید و از آنجا بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا