دنیای وب

بررسی انجمن بین المللی بازاریابی چند سطحی یا MLMIA

انجمن بازاریابی بین المللی MLMIA در ژانویه سال 1997 به ثبت رسیده است. این یک وب سایت مرجع در صنعت بازاریابی شبکه ای است که مدت زمان بسیار زیادی است. به نظر می رسد دارایی وب سایت از ایروین ، کالیفرنیا و لاس وگاس ، نوادا سرچشمه گرفته است. با این حال ، این شرکت می گوید 25 سال است که حتی قبل از سال 1996 کار می کرد. آنها یک انجمن رسمی برای شبکه بازاریابی در سراسر جهان هستند. هدف آنها ترویج بازاریابی چند سطحی در سراسر جهان است.

انجمن بین المللی MLMIA برای بازاریابی چند سطحی به اعضای خود در هر سه بخش اصلی صنعت بازاریابی شبکه ای خدمت می کند. اول ، این شرکت به کلیه شرکتهای بازاریابی شبکه ای که کالا یا خدمات را از طریق توزیع کنندگان می فروشند ، خدمت می کند. همچنین از کلیه توزیع کنندگان فروش این کالاها و خدمات پشتیبانی می کند. سرانجام ، آنها از کلیه شرکتهای حمایتی که تمام این کالاها یا خدمات حرفه ای را به این دو گروه که فقط ذکر شد ارائه می دهند ، پشتیبانی می کنند.

MLMIA خود را به عنوان یک سازمان تجاری غیرانتفاعی طبقه بندی می کند. هدف آنها تمیز نگه داشتن صنعت بازاریابی شبکه ای و متعهد به همگام ماندن با تحولات رخ داده در فرانشیزهای امروز است. این شرکت از سال 1985 توسط افراد بسیار موفقی در زمینه بازاریابی شبکه ای تأسیس و اداره می شود. هدف اصلی انجمن بین المللی بازاریابی چند سطحی محافظت ، پشتیبانی و تقویت فرصت های حق رای دادن به فرد است. به عنوان یک عضو ، هدف آنها آموزش مداوم شما در مورد آنچه در موفقیت در بازاریابی شبکه ای است می باشد.

آنها این کار را با ارائه آموزش پیشرفته مرتبط با صنعت که شامل همایش های سالانه است ، انجام می دهند. عضویت با آنها همچنین شامل مقالات قدرتمندانه برخی از کارشناسان صنعت بازاریابی شبکه ای است. همچنین می توانید در کنفرانس های ملی و بین المللی شرکت کنید. این مکان بسیار خوبی برای ارتباط و دیدار با افراد جدید است. این سرویس همچنین نمایشگاه های تجاری صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد و در معرض اینترنت قرار می دهد. انجمن بین المللی بازاریابی چند سطحی یا MLMIA همچنین با کالج ها و دانشگاه های معتبر در زمینه فروش و بازاریابی و همچنین کارآفرینی همکاری می کند.

پس از رسیدن به وب سایت MLMIA ، آنها یک خبرنامه رایگان دارند که می توانید در آن عضو شوید و همچنین یک صدای رایگان که می توانید به آن گوش دهید. آنها همچنین می توانند شما را با منابعی مرتبط کنند که به شما امکان می دهد در این صنعت چالش برانگیز بهتر رقابت کنید. یکی از هیجان انگیزترین کارکردهای این سازمان کنوانسیون و نمایشگاه سالانه است که هر بهار برپا می شود. شرکت کنندگان صنعت از سراسر جهان برای شنیدن روندهای صنعت به اینجا می آیند.

در کنفرانس و نمایشگاه های سالانه انجمن بین المللی بازاریابی چند سطحی ، شرکت کنندگان در صنعت موضوعات مهمی را می آموزند که در موفقیت شما در سال آینده تأثیر می گذارد و در یک فضای گرم و دوستانه با همکاران خود ارتباط برقرار می کنند. شما قادر خواهید بود تا همکاران بازاریابی شبکه خود را گریل کرده و ببینید چه عواملی وجود دارد و چه چیزی برای آنها مؤثر نیست.

مردم از دریافت آموزش از حرفه ای و همسالان به طور یکسان لذت می برند. آنها از پیام های انگیزشی و همچنین تکنیک های یادگیری بهره مند می شوند که تکنیک های آنها را توسط توزیع کنندگان عمده در سراسر جهان افزایش می دهد. در طول این رویدادها هیچگونه حمایت مالی یا طلبکاری مجاز نیست. آنها همچنین رویدادهای آینده دیگری مانند مسابقات سالانه گلف مانند بازی و شام دارند که فقط 100،00 دلار به شما باز می گردند.

از آنچه می توان دریافت که این سازمان مدتی است که وجود داشته و به طور قطع خطوط خود را بیان کرده است. آنها تحسین پادشاهان را بالا برده اند و ما فقط به این سازمان ممتاز احترام می گذاریم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا