دنیای وب

بررسی بار مالی سهامداران – آیا این فرصت بازاریابی سهامداران کلاهبرداری است؟

به دنبال بررسی سیستم بارگذاری سهام شرکت توسط الکس گواد هستید؟ الکس سابقه اثبات شده ای در فروش محصولات وابسته مانند روش نابودی چهار لایه و قبلاً Google Payload دارد. من همیشه محصولات او را دنبال می کردم و صادقانه بگویم ، همیشه تحت تأثیر اصالت اطلاعاتی که او ارائه می دهد تحت تأثیر قرار نمی گیرم. بنابراین آیا Affiliate Payload یک سیستم مفید برای کسب درآمد آنلاین است یا اینکه اتلاف پول است؟

1. برنامه استراتژی بازپرداخت Payload چه نوع استراتژی های بازاریابی وابسته را به شما می آموزد؟

هنگامی که شروع به خواندن استراتژی های الکس در این سیستم کردم ، بسیار گیج و در عین حال هیجان زده شدم. استراتژی های داخلی کاملاً متفاوت از آنچه قبلاً یاد گرفته بودم بود. این شامل استفاده از CPA است که مفهوم کسب درآمد از طریق تولید سرما به جای فروش است. تعدادی از سایت های مفید و سودآور CPA در بسته موجود است که به من کمک کرد فوراً شروع به کار کنم.

2. آیا برای اجرای استراتژی های مربوط به محموله شرکت های بزرگ نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارید؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که من در بسیاری از راهنماهای بازاریابی شرکت های وابسته مشاهده می کنم این است که آنها حتی پس از خرید سیستم خود به کاربران خود نیاز به صرف هزینه بیشتری دارند. در Payload Affiliate ، چند تاکتیک قدرتمند ارزان قیمت وجود دارد که تجربه را آسان و کم خطر می کند. من تصمیم گرفتم ابتدا روش های کم هزینه را امتحان کنم و تاکنون تحت تأثیر کمیسیون هایی قرار گرفتم که با تلاش کمی که انجام داده ام.

3. چرا امروزه CPA یکی از بهترین اشکال بازاریابی وابسته است؟

پس از آزمایش روش های درون سیستم ، متوجه شدم که CPA در واقع راهی غیر رقابتی برای کسب درآمد با بازاریابی شرکت های وابسته است ، اما سودآوری آن بیشتر از استفاده از فروش مستقیم است. هنوز بسیاری از شرکتهای وابسته از CPA استفاده نمی کنند ، بنابراین من به شرکت های وابسته توصیه می کنم آن را امتحان کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا