دنیای وب

بررسی بازاریاب ثروتمند – پنج سوال برتر شما پاسخ داده شده است

امیدوارم در این بررسی بازاریاب ثروتمند به پنج سوال برترم پاسخ دهم. من عمدتاً بر این موضوع تمرکز خواهم کرد که آیا فروشنده ثروتمند 0 صعودی یک فرصت تجاری مشروع است یا خیر. این یک بررسی EDC Gold یا یک نقشه راه برای بررسی یا بررسی نقشه راه برای ثروت یا در مورد هر یک از برنامه های دیگر 1 و 2 بالا نیست ، با این حال ، من به طور خلاصه تفاوت ها را بررسی خواهم کرد. بنابراین بیایید به 5 سوال برتر متداول در این بررسی بازاریاب ثروتمند بپردازیم.

1. همه اینها چیست؟ خوب ، نقطه صفر است. یک برنامه 3 ردیفی سه سطح را به عمق فشار می آورد. معنی این امر این است که یک عضو بازاریاب ثروتمند بابت هر فروش مستقیم که شخصاً انجام می دهد 900 دلار درآمد کسب می کند. صفر افزایش به معنای آن است که هیچ حراج فروش برای حامی مالی مانند بسیاری از برنامه های 1 به بالا و 2 افزایش در حال حاضر در اینترنت مانند EDC Gold و Roadmap to Riches وجود ندارد. علاوه بر 900 دلار ، اعضای WM 200 دلار از سطح دو و 100 دلار از سطح 3 خود دریافت می كنند. پرداخت های 100 و 200 دلاری برای همیشه به عضو پرداخت می شود. اعضای جدید شروع به آوردن ترافیک به صفحه جذب خود می کنند و سپس این ترافیک را به خریداران تبدیل می کنند ، یک حامی مالی WM در اینجا برای کمک و آموزش روند کار است. این برنامه یک برنامه 1 بالا ، 2 بالا ، MLM یا هدیه دادن نیست.

2. محصولات چیست؟ الکس هانتر ، مدیر عامل و میلیونر از Wealthy Marketer ، تمام اسرار خود را در کتاب خود با عنوان $ 900.00 A Guide Guide ، یک راهنمای 72 صفحه ای آسان برای دنبال کردن و یک راهنمای جامع برای جابجایی بازدید به یک وب سایت و تبدیل آن به فروش ، بیان کرد. عضو جدید بیش از 10 هزار دلار نرم افزار و کتاب الکترونیکی دریافت خواهد کرد. همچنین مطالب آموزشی انحصاری وجود دارد که توسط یک عضو شش رقمی ثروتمند بازاریاب به نام Rich Marketer Training Guide گردآوری شده است ، که روشهای زیادی را برای تبلیغات بدون هیچ گونه هزینه و مشاوره داخلی در مورد صنعت ارائه می دهد. Wealthy Market همچنین برای اعضایی که می خواهند سریعتر بیدار شوند یک همکاری تبلیغاتی انحصاری دارد.

3. چقدر آسان است که یاد بگیرید چگونه یک Rich Marketer شوید؟ آره عضو جدید بازاریاب ثروتمند مربیگری انحصاری یک به یک را مستقیماً از یک حامی مالی دریافت می کند و هفته ای سه بار تماس مستقیم مربیان با مشاوران برتر برای پاسخگویی به سالات وجود دارد. یک منحنی یادگیری در رابطه با برنده شدن در اینترنت وجود دارد ، با این حال ، زیرا اعضای جدید نیازی به بازسازی چرخ ندارند ، توصیه می شود به سادگی آنچه را که یک حامی موفق انجام می دهد کپی کنید.

4. آیا قبل از عضویت می توانم سایت را ببینم؟ آره آنها یک دوره آزمایشی 5 روزه را ارائه می دهند تا فرد بتواند وب سایت شرکت ، دفتر کار و محصول را مشاهده کند.

5- هزینه عضویت چقدر است؟ یک بار هزینه 1497 دلار آمریکا وجود دارد و هیچ هزینه دیگری برای این شرکت وجود ندارد. بخشی از این کل ، 297 دلار به هزینه های مدیریت شرکت اختصاص می یابد. 900 دلار به حامی اصلی پرداخت می شود و 100 و 200 به حامیان مالی مربوطه پرداخت می شود. توجه: تفاوت دیگری که باید در اینجا ذکر شود این است که با این برنامه هزینه ماهیانه ای وجود ندارد همانطور که برای EDC Gold و Roadmap to Riches وجود دارد.

در پایان ، من می گویم اگر کسی انتظار موفقیت آنلاین را داشته باشد ، مربیگری و مربیگری ضروری است ، و به نظر می رسد ثروتمند بازاریاب هر دو را با رویکرد هم افزایی مربیگری تیم پوشش می دهد. هزینه های یکبار مصرف ، بدون هزینه ماهیانه و درآمد باقیمانده در طول زندگی می تواند جذابیت خوبی برای این برنامه برای کسانی باشد که به دنبال کار از خانه هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا