دنیای وب

بررسی بازار سامورایی – قدرت تحقیقات کلمات کلیدی

توابع و تطبیق پذیری

داشتن دانش صحیح قوی است و این همان چیزی است که شما بلافاصله متوجه عملکردهای بازار سامورایی خواهید شد. اطلاعات مهمی برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل آمار سئو در مقایسه با سایر سایت های رقیب موجود است. کلمات کلیدی را پیدا کنید که بالاتر از شما رتبه بندی می شوند. از نحوه استفاده رقبای شما از برچسب های متا برای استفاده از چه چیزی استفاده می کند و چه چیزی استفاده نمی کند ، استفاده کنید. بازار ساموری ادامه خواهد داد به طور خاص به روشهای بهتر انجام تحقیقات کلمات کلیدی توجه بیشتری خواهد کرد.

وب سایت ها را بازاریابی کنید

اشکال ندارد تا زمانی که از گربه درست کپی می کنید ، یک تقلید باشید. سامورایی Market به شما امکان می دهد نام دامنه های موجود را که می توانید از آنها استفاده کنید برای سودآوری بیشتر فعالیت های بازاریابی خود تعریف کنید. شما حتی می توانید مطالبی را که می توانید از طریق وب سایت خود استفاده کنید برای جستجوی کلمات کلیدی خود پیدا کنید. همچنین ، یک ویژگی چکاپ درجه وجود دارد که پیشرفت شما را تحت نظر دارد.

ویژگی رتبه بندی موتور جستجو

تعداد صفحات مربوط به هر اصطلاح کلید واژه منتشر شده را دریابید. این مزیت بزرگی است که شما در نظر بگیرید که چقدر رقابت وجود دارد و چقدر این می تواند بر موفقیت یا عدم موفقیت شما تأثیر بگذارد. بسیاری از جزئیات شگفت انگیز را بیابید با این یاب کلمات کلیدی با بسیاری از برنامه های دیگر کاملاً یا جزئی در دسترس نیست. پیوندها را دنبال کنید و ضمن ردیابی اطلاعات خصوصی خود برای ویژگی رتبه بندی موتور جستجو ، محتوای باکیفیت تری را به سایت خود اضافه کنید.

سامورایی بازار ممکن است یکی از منحصر به فرد ترین ابزارهایی باشد که تاکنون پیدا کرده اید. جستجوی کلمات کلیدی با رقابت کم سود. دیگر وقت خود را تلف نمی کنید و در هنگام شنیدن یک شخص یا افراد مشهور که 5000 دلار در ماه اول پس از ایجاد وبلاگ خود ساخته اند ، هدر نمی دهید. این محصول به شما کمک می کند کمپین های آنلاین خود را مانند یک حرفه ای اجرا کنید. شما تصمیم می گیرید از رقبای خود بهتر عمل کنید یا فقط سهم بازار خود را بدست آورید. صرف نظر از این که شما کدام روش را انتخاب می کنید ، امیدواریم که این بررسی بازار سامورایی شما را حداقل در جهت درست راهنمایی کند.

سقوط

هزینه یکی از downsides های Keyword Finder است. این قیمت با 149 دلار به فروش می رسد ، اما آنها یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان به شما می دهند. این به شما امکان می دهد رانندگی کنید ، تست کنید و در کنار او استراحت کنید. فهمیدم که نگاه کردن تحت پوشش این ابزار منحصر به فرد برای من خوب است زیرا این امکان را برای من فراهم می کند که همه چیز را ببینم قبل از اینکه پول سخت دلم را خرج کنم.

در نتیجه

من می گویم اگر شما در مورد تجارت بازاریابی خود جدی هستید و تصمیم دارید صفحات وب خود را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهید ، ممکن است این ابزاری باشد که به دنبال آن هستید. با این حال ، اگر شما فقط به عنوان یک سرگرمی وبلاگ نویسی کرده اید ، احتمالاً ارزش آن را ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا