دنیای وب

بررسی بین المللی Orenda

Orenda International یک شرکت بازاریابی شبکه بهداشت و سلامت است که توسط باب هال و جورج هال تاسیس شده است. در زمینه تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد پیری و مدیریت وزن. این شرکت در صنعت خود پیشرو است.

محصولات اورند از اوکی تشکیل شده است ، که یک نوشیدنی سالم است که با میوه هایی مانند توت آرونیا و سایر مواد طبیعی درست می شود. این نوشیدنی بسیار مغذی حاوی آنتی اکسیدان های باورنکردنی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. O-Trophin ، که به کندی روند پیری با استفاده از ترکیبی از اسیدهای آمینه طبیعی و گیاهان کمک می کند. این شرکت به هر فرد بالای 30 سال استفاده از این محصول را توصیه می کند. Orenda همچنین یک سرم ضد پیری ایجاد می کند که به مبارزه ، جلوگیری و صاف شدن خطوط و چین و چروک های پوستی کمک می کند و سرانجام ، Orenda دو محصول به نام Orenda lean و Orenda Balance دارد. این دو محصول به مدیریت وزن کمک می کنند.

برای تبدیل شدن به یک توزیع کننده Orenda ، باید کیت شریک آنها را خریداری کنید که شامل اطلاعاتی در مورد Orenda International و محصولات آنها ، DVD ، CD و سایر مواد چاپی است.

برای پیوستن به Orenda International هیچ تجربه یا حداقل سطح تحصیلات لازم نیست. در واقع ، برای استفاده از فرصت تجاری Orenda International فقط به یک سرمایه گذاری اندک نیاز است و درآمد بالایی نیز وجود دارد. سخت کوشی ، تلاش و مهمتر از همه سطح مهارت شما تعیین کننده حقوق شما خواهد بود.

بگذارید دوباره بگویم ، “سطح مهارت شما تعیین کننده دستمزد شما خواهد بود.” و با توجه به این واقعیت که از هر 10 نفری که به هر شرکت بازاریابی شبکه ای می پیوندند 9 نفر بیشتر از درآمد خود هزینه می کنند زیرا فاقد مهارت در بازاریابی صحیح و تبلیغات تجاری خود هستند ، شانس کسب درآمد بزرگ با Orenda International بسیار ناچیز است. .

بررسی بین المللی Orenda با هدف آموزش افرادی که مایل به کسب اطلاعات در مورد بازاریابی و تبلیغات شرکت بازاریابی شبکه ای خود هستند ، نوشته شده است. اشتباه نکنید ، یک راه درست و یک راه اشتباه برای بازاریابی و تبلیغ تجارت خود از خانه وجود دارد. با این حال ، همانطور که قبلاً اشاره کردم ، از هر 10 نفر 9 نفر در صنعت بازاریابی شبکه ای هرگز متوجه این موضوع نخواهند شد. برای اطلاع از نحوه بازاریابی و تبلیغات شرکت بازاریابی شبکه ای خود ، به لینک زیر مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا