دنیای وب

بررسی بی طرفانه شخص ثالث Quivana – یک فرصت تجاری قوی؟

اگر این مقاله را پیدا کردید ، به عنوان یک بازیگر به دنبال پیوستن به Quivana هستید ، یا به سادگی به دنبال یک بررسی بی طرفانه Quivana هستید که داستان کامل را به شما ارائه دهد. به عنوان یک دانشجوی بازاریابی ، یکی از کارهایی که من دوست دارم انجام دهم ، علاوه بر رشد شغلی شخصی خودم ، به روز بودن در مورد آنچه در صنعت اتفاق می افتد است. Quivana اخیراً زیاد تحت تأثیر قرار گرفته است ، بنابراین من می خواستم نگاه دقیق تری داشته باشم. اگر در پیوستن به Quivana جدی هستید ، من شما را تشویق می کنم که ابتدا مدتی را صرف مرور اطلاعات این بررسی کنید تا آمادگی بیشتری برای تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید. در این بررسی ساده ، جزئیات مربوط به شرکت ، خط تولید ، برنامه جبران خسارت Quivana و اینکه آیا کلاهبرداری است یا نه را بیان خواهم کرد. من همچنین توضیح خواهم داد که در صورت تصمیم به عضویت در فروش مجدد ، می توانید خود را از 95٪ رقبا خود پیشی بگیرید. باز هم ، من می خواهم تأکید کنم که این یک بررسی خارجی است ، من نماینده Quivana نیستم ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک دیدگاه بی طرفانه خواهید داشت.

بررسی کوتاه رهبری Quivana

اولین چیزی که باید هنگام مشاهده Quivana به خاطر بسپارید ، تاریخچه رهبران شرکت است. دلیل اینکه بررسی رهبری و سابقه شرکت بازاریابی مهم است این است که یک رهبر تجاری که اغلب در سایر مشاغل موفق بوده است ، شرکت MLM را راه اندازی می کند و نمی تواند نتایج خوبی کسب کند. از آنجا که شرکت های بازاریابی شبکه ای اصول تجاری متفاوت از تجارت سنتی را رعایت می کنند ، داشتن رهبری در دفاتر مرکزی که تجربه قبلی در فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای را دارند ، مهم است. خوش شانس هستید زیرا Quivana رهبران شرکتی قوی دارد که تجربه ساخت شرکتهای بازاریابی شبکه ای موفق را دارند و این یک مزیت بزرگ است.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت درک هال به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Nature’s Way ، Botanicals International ، Integrative Therapy، Unigen USA و Univera فعالیت کرده است. مدیر ارشد فروش رادنی جیمز تجربه XanGo ، VM Direct و NuSkin را دارد. Devin Glazier ، مدیر مالی ، و همچنین جاستین بنر ، مدیر استراتژی و کریگ جوهانسون ، مدیر بازاریابی ، از Xango تجربه دارند. بنر و جوهانسون نیز با تخصص تاهیتیون نونی اینترنشنال به کیوانا می آیند.

Quivana Market دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟

Quivana از نظر محصولاتشان یک شرکت بهداشت و سلامت است و آنها دو خط اصلی تولید دارند. یکی به نام QORE است. دیگری METABOLIQ نام دارد.

خط تولید QORE متشکل از انواع مکمل های غذایی با ترکیباتی است که در برخی از داروهای درمانی سلامت آسیا یافت می شود. خط QORE برای ایجاد دفاع ایمنی ، افزایش انرژی و سم زدایی بدن از فلزات سنگین و سایر سموم مضر که هر روز در معرض آن قرار دارید ، طراحی شده است. محصولات QORE در کپسول هایی تحویل داده می شوند که هر روز با آب مصرف می شوند.

خط تولید METABOLIQ یک سیستم مدیریت سبک زندگی کامل است که به شما در کاهش وزن و تقویت ایمنی بدن در یک برنامه 90 روزه کمک می کند. اساس این خط ، شیک های رژیم غذایی ، میله های میان وعده و مکمل های غذایی است که همگی برای کاهش وزن به طور طبیعی طراحی شده اند. این شیک ها برای سوزاندن چربی بدن و تثبیت سریع قند خون در حالی که هوس را کاهش می دهند و گرسنگی را از بین می برند ، طراحی شده اند. Quivana Boost برای سرعت بخشیدن به کالری برای تسریع در کاهش چربی طراحی شده است ، و Quivana Resist به شما کمک می کند تا با ولع مصرف شیرین مقابله کنید.

Quivana این خطوط تولید را پس از بیش از سه دهه تحقیق برنده جایزه توسط متخصص برجسته متابولیسم جهان و دانشمند تحقیق در زمینه کاهش وزن دکتر دونالد لیمن ایجاد کرده است.

محصولات چگونه بر فرصت تأثیر می گذارند؟ خوب ، شما واقعاً باید یک سوال اساسی از خود بپرسید: “اگر این فرصت را به اشتراک نگذارم آیا من این محصولات را می خرم؟” صرف نظر از این ، اگر به طور جدی می خواهید با Quivana شریک شوید ، باید با توزیع کننده مجاز تماس بگیرید و نمونه برخی از محصولات را درخواست کنید. این ممکن است بسیار واضح به نظر برسد اما من می توانم آن را نیز توضیح دهم. اگر متوجه شدید که این محصولات در زندگی شما هیچ نتیجه ای ندارند ، به شرکت ملحق نشوید! با این حال ، اگر محصولات را امتحان کنید ، از آنها لذت ببرید و نتایج مثبتی را ببینید ، می توانید با اطمینان نمایندگی آنها را داشته باشید. در این صورت ، Quivana ممکن است برای شما مناسب باشد.

فرصت تجاری کویوانا

تا آنجا که برنامه جبران خسارت پیش می رود ، Quivana در اطراف یک مدل جبران خسارت MLM ساخته شده است که بدان معنی است که شما باید دو تیم بسازید (پای راست و چپ). شما می توانید هر ماه 10٪ از کل تیم کوچک خود (تیم کوچکتر) را به علاوه پاداش و سایر کمیسیون ها بدست آورید. همچنین می توانید محصولات خرده فروشی را با درآمد فوری و مراقبت از مردم تهیه کنید. برخی گروه ها نیز وجود دارند که می توانید بر اساس رتبه و تولید خود در آن ها شرکت کنید که به شما امکان می دهد از کل تولیدات شرکت بهره مند شوید.

برنامه های کمیسیون باینری در ده سال گذشته در حرفه MLM بسیار خوب عمل کرده اند. اگرچه ترجیح شخصی من برای جبران خسارت نیست ، اما می توانم نمونه های زیادی از افراد در حرفه MLM و همچنین در Quivana را که به طور ماهانه درآمد قابل توجهی از برنامه های دودویی کسب می کنند ، برای شما بیان کنم. به طور کلی ، طرح جبران خسارت عادلانه به نظر می رسد و می تواند برای فرد مناسب بسیار سودآور باشد.

عیب طرح کمیسیون دودویی Quivana این است که می تواند احساس امنیت کاذب ایجاد کند. افراد می توانند تنبل شوند ، با این فکر که تنها از طریق مراقبت از دو نفر ثروتمند می شوند ، زمانی که بارها و بارها ثابت شد که حتی در یک برنامه دو طرفه ، بیشترین درآمد افراد معمولاً افرادی است که از 100 توزیع کننده یا بیشتر حمایت مالی می کنند. آیا این نقص است؟ اصلا. من فقط می خواهم شما درک کنید که اگر در فرصت Quivana شرکت کنید ، باز هم باید سخت کار کنید ، از بسیاری از افراد مراقبت کنید و یاد بگیرید که شخصاً به نتیجه برسید.

نتیجه گیری: کویوانا فرصت خوبی است

به طور خلاصه ، Quivana قطعاً یک شرکت قابل اعتماد است. آنها یک تیم مدیریتی قوی دارند ، محصولی که هم اکنون همه از آن استفاده می کنند و یک برنامه جبران خسارت خوب است. با مشارکت با آنها می توانید موقعیت خود را برای بهره مندی قرار دهید. با این وجود داشتن همه آن برای کسب درآمد کافی نیست. اذیت و آزار دوستان و خانواده نزدیک فقط شما را از این راه دور می کند و دادن نمونه محصول و گفتگو با غریبه ها نتیجه کمی خواهد داشت. برای جمع آوری گروه بزرگی که می توانند درآمد قابل توجه باقیمانده شما را پرداخت کنند ، باید بتوانید سود خود را بیاورید.

چگونه می توان برای تجارت Quivana خود هدایت ایجاد کرد

اگر می توانید از یک برنامه موثر ایجاد سرب در رابطه با تجارت Quivana خود بیشترین بهره را ببرید ، می توانید در راه ایجاد یک تجارت بسیار سودآور باشید. سه چیز وجود دارد که می خواهید در یک سیستم آنلاین جستجو کنید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که سیستم 100٪ عمومی است. دوم ، اطمینان حاصل کنید که تمام لیدهایی را که ایجاد می کنید حفظ کنید. سوم ، اطمینان حاصل کنید که می توانید سیستم را برای ارتقا yourself خود و فرصت خود تنظیم کنید. یک سیستم بازاریابی جاذبه با کیفیت بالا به شما این قدرت را می دهد که برای کسب و کار Quivana خود بارهای زیادی ایجاد کنید. بیشتر افراد در این صنعت شکست می خورند زیرا افراد کافی برای گفتگو در مورد تجارت خود ندارند ، بنابراین این یک قدم جلوتر خواهد بود. این به شما این توانایی را می دهد که از هر 10 نفر تنها کسی باشید که در Quivana موفق می شود. هنگامی که می توانید با ایجاد Lead ها به فعالیت های توسعه تیم خارج از اینترنت بپیوندید ، می توانید در مسیر درست ایجاد یک مشاغل خانگی بسیار پر رونق قرار بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا