دنیای وب

بررسی بی طرفانه LifeVantage – آیا ارزش عضویت دارد؟

اگر به دنبال فرصتی برای مشاغل خانگی در LifeVantage هستید ، ممکن است متوجه شده باشید که اطلاعات عظیمی از “بی طرفانه” در شبکه وجود ندارد. اکثر بررسی ها توسط توزیع کنندگان شرکت برای اهداف بازاریابی نوشته شده است. من یک عضو LifeVantage نیستم بنابراین ممکن است “بدون تعصب” این بررسی را کاملاً در نظر بگیرید.

هنگام در نظر گرفتن هر بازاریابی شبکه ای یا شرکت MLM ، بسیار مهم است که شما درک کنید چگونه و آیا می توانید درآمد کسب کنید. در حالی که محصول نیز مهم است ، باید مورد توجه ثانویه باشد. به یاد داشته باشید ، شما در حال فروش یک رویای تجاری موفق از خانه و آزادی همراه با آن هستید. شما پروتاندیم را نمی فروشید!

من بررسی LifeVantage را به 3 قسمت تقسیم می کنم: شرکت ، برنامه جبران خسارت (آیا می توانید درآمد کسب کنید؟) و خلاصه من. پس از اتمام خواندن این کل بررسی ، اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه آیا پیوستن به LifeVantage برای شما مناسب است یا نه به شما ارائه می شود.

نمای کلی شرکت LifeVantage

LifeVantage یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که در سال 2003 معامله می شود. دفتر مرکزی این شرکت در کلرادو ، محصول اصلی خود ، Protandim را که یک محصول ضد پیری است ، به بازار عرضه می کند. وب سایت این شرکت اظهار داشت که Protandim “آزمایش بالینی” کرده و ثابت شده است که اثرات استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. استرس اکسیداتیو اصطلاحی است که برای توصیف میزان آسیب رادیکالهای آزاد بر اساس سطح خون در TBARS استفاده می شود. خوب ، خوب به نظر می رسد – این یک محصول ضد پیری به زبان انگلیسی ساده است!

آنها همچنین یک کرم ضد پیری برای پوست به بازار عرضه می کنند اما هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که استفاده موضعی از اجزای Protandim بر روی پوست تأثیر بگذارد. آنها ترجیح داده اند این محصول را که از نظر بالینی آزمایش نشده است ، “TrueScience” (Ionic؟) بنامند.

به نظر من این محصول در بازار بی نظیر است و از جذابیت های واقعی نیز برخوردار است. یکی از مواردی که باید از آن آگاه باشید ، شکایت مداوم علیه LifeVantage در سال 2009 توسط Zrii ، یک شرکت دیگر MLM است. احتمالاً به جایی نخواهید رفت اما توجه داشته باشید که آنجاست.

برنامه غرامت LifeVantage و میزان پیوستن به آن

هزینه LifeVantage و طرح جبران هزینه استاندارد صنعت است. شما باید یک محصول / کیت راه اندازی اولیه را با حداقل 100 دلار خریداری کنید تا واجد شرایط دریافت پورسانت باشید. هزینه بسته Vantage Pack که اکثر توزیع کنندگان برای شروع آن ترغیب می شوند 600 دلار است. سپس ، شما باید ماهانه شارژ خودکار نیز داشته باشید که از 110 تا 310 دلار متغیر است.

شما می توانید کل برنامه شرکت ها را در وب سایت LifeVantage مرور کنید.

خلاصه من

بد نیست که به هر حال طبق استاندارد MLM ، برنامه جبران خسارت بسیار استاندارد باشد. توزیع کنندگان زیادی وجود دارند که در این تجارت واقعاً درآمد خوبی کسب می کنند. این یک نکته مثبت بزرگ است که LifeVantage دارای سابقه 6 ساله سابقه کاری اثبات شده است و ثابت کرده است که از نظر من کلاهبرداری نیست.

رمز موفقیت در هر MLM ، از جمله LifeVantage ، دانستن نحوه بازاریابی است. این احتمال وجود دارد که شرکت و استخدام کننده شما نام خانواده و دوستان را لیست کنند تا فرصت شغلی را با آنها به بازار عرضه کنند. این استراتژی بازاریابی می تواند اصطکاک ایجاد کند و تأثیر منفی بر زندگی اجتماعی شما بگذارد! علاوه بر این ، چند نفر در واقع به عنوان یک خویشاوند دارای امتیازات “بزرگ ضربه زننده” هستند؟ اگر روش های م moreثرتری برای بازاریابی تجارت خود در LifeVantage بیاموزید ، این فقط یک “کشتن جاده” در MLM خواهد بود.

بیشتر بازاریابان MLM از اینترنت برای بازاریابی تجارت خود استفاده می کنند. چرا؟ هزینه تبلیغات پایین همراه با Greater Reush PLUS می توانید تبلیغ خود را به سرعت به هزاران مشتری بالقوه هدفمند نشان دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا