دنیای وب

بررسی بی طرفانه Ultimate Edge توسط تونی رابینز – آیا واقعاً همان چیزی را که ادعا می کند انجام می دهد؟

Ultimate Edge تونی رابینز چیست؟

Ultimate Edge از تونی رابینز برنامه ای است که برای کمک به افراد در ایجاد سبک زندگی ایده آل خود طراحی شده است. این برنامه شامل مجموعه ای از دی وی دی ها است که در مورد استراتژی های افراد برای توسعه الگوهای روانشناختی خود به گونه ای بحث می کند که به آنها امکان می دهد تقریباً از پس هر چالشی برآیند. این مفهوم برای درست بودن خیلی خوب به نظر می رسد ، اما صادقانه بگویم ، این محصول ایده هایی را ارائه می دهد که زندگی مردم را به طرز چشمگیری به سمت بهتر تغییر داده است.

هزینه برنامه چقدر است و از نظر ارائه روشهای درآمدزایی چقدر موثر است؟

هزینه این برنامه در ابتدا برای آزمایش یک ماهه 30 دلار است ، اگر در آن ماه توسط مشتری بازگردانده نشود ، برای مدت سه ماه 100 دلار در ماه صورتحساب می شود. علاوه بر این ، هر ماه دو سی دی با هزینه 20 دلار پست می شود. به نظر من همانقدر که م forثر برای درآمدزایی است ، از نظر من برنامه ضعیف است. این کار الهام بخشیدن به یک فرد به خوبی عمل می کند و می تواند فرد را برای شروع یک کار یا فعالیت کارآفرینانه ترغیب کند ، اما یک روش جامع و منظم برای کسب درآمد واقعی را ارائه نمی دهد. این به سادگی ایده ها را معرفی می کند.

آیا Ultimate Edge ایده هایی برای کسب درآمد به شما می دهد؟

بله ، این برنامه شامل ایده های زیادی برای شروع کار بیشتر است ، اما تحلیل عمیق بسیار کمی از این فرصت های درآمد ارائه می دهد. با وجود رکود در اقتصاد ، هنوز روش های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. روشهای بی شماری برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از قدرت اینترنت وجود دارد. اکنون زمان مناسب برای عضویت و تهیه بخشی از پای وب جهانی است. با این حال ، مانند هر زمینه کاری ، فروشندگان متقلبی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی در اینترنت با دنیای واقعی ندارند ، بنابراین مراقب باشید.

چگونه فردی می تواند به صورت آنلاین شغلی راه اندازی کند یا فقط بیاموزد که چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کند و کلاهبرداری نشود؟

خوب ، جواب تحقیق است. اگر کسی در جستجوی فرصت های سودآور بصورت آنلاین دقیق و محتاط باشد ، در این صورت شانس موفقیت بیشتری دارد. تونی رابینز در ارائه فروش Ultimate Edge اظهار داشت که همه باید “برای تسریع موفقیت خود از الگوها استفاده کنند”. من نمی توانم بیشتر با این موافقم

یکی از اولین مواردی که من به خانواده ، دوستان و مشتریان توصیه می کنم این است که هرکسی مشاور تجاری داشته باشد. این شخص باید باتجربه باشد و بتواند به طور ثابت یک تامین کننده باشد. همه مشاغل جدید کسب و کار و پول سازی از هر طریقی خطرناک است اما داشتن شخصی با تجربه واقعی بسیار ارزشمند است و می تواند شانس موفقیت شما را بسیار افزایش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا