دنیای وب

بررسی بی طرف شخص ثالث برای جوانان – آیا جوانان معامله واقعی هستند یا فقط تبلیغات تبلیغاتی زیاد هستند؟

اگر این بررسی شخص ثالث را بررسی می کنید ، به احتمال زیاد به دنبال برخی از اطلاعات درباره Youngevity هستید ، یا قصد دارید به یک توزیع کننده Youngevity تبدیل شوید ، یا در مورد نوعی “کلاهبرداری Youngevity” مطالعه کرده اید. در این بررسی ، به برخی از اطلاعات می پردازم که امیدوارم برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکت ، اطلاعات لازم را پیدا کنید تا ببینید کلاهبرداری نیست. علاوه بر این ، من در مورد چگونگی قرار گرفتن در موقعیت بالاتر از 95٪ از رقبای خود در صنعت ، در صورت تصمیم به عضویت ، توضیح خواهم داد. باز هم می خواهم تأکید کنم که این یک بازبینی شخص ثالث است ، من توزیع کننده یا مشتری نیستم بنابراین مطمئن باشید از دیدگاه بی طرفانه ای برخوردار هستید.

اولین چیزی که باید هنگام تماشای Youngevity به خاطر بسپارید ، تاریخچه رهبری است که شرکت واقعی را ایجاد کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در سن دیگو ، کالیفرنیا است و توسط دکتر جوئل والاچ در سال 1997 تاسیس شد. دکتر والاچ یک طبیعت گرد است که اغلب او را “پدر مکمل های معدنی مایع” می نامند. این شهرت بخاطر کار در مورد فواید سلامتی سلنیوم و سایر مواد معدنی مهم شهرت بسیار خوبی دارد.

این شرکت دارای یک تیم قدرتمند رهبری و مدیریت است که شامل اعضای خانواده دکتر والاچ و همچنین رهبرانی با دانش و تجربه در زمینه بازاریابی شبکه ای است. هیئت مشاوره پزشکی آنها بسیار مورد احترام است و آنها مقادیر زیادی اسناد تحقیقاتی برای حمایت از ادعاهای محصولات سلامتی و سلامتی خود دارند.

این شرکت در سالهای اخیر به دلیل خریدهای بسیار دقیق در زمینه های سلامتی و سلامتی رشد چشمگیری داشته است. به عنوان مثال ، در ژوئن 2011 ، اعلام شد که “Youngevity در حال به دست آوردن R-Garden است”. R-Garden یک شرکت 20 ساله بود که طیف وسیعی از مکمل های غذایی از جمله مکمل های ویتامین ، مواد معدنی و آنزیم های گیاهی را به بازار عرضه کرد. سه روز پس از خرید R-Garden ، Youngevity اعلام کرد که “Youngevity در حال بدست آوردن Bellamora است”. بلامورا در تامپا ، فلوریدا مستقر بود و محصولات مراقبت از پوست را به بازار عرضه می کند.

بنابراین ، Youngevity شرکتی است که متعهد شده است با رشد مشاغل و گسترش هرچه بیشتر خطوط تولید ، به یک بازیگر اصلی در صنعت بازاریابی شبکه ای تبدیل شود.

تا آنجا که خط تولید آنها پیش می رود ، Youngevity طیف گسترده ای از مکمل های غذایی ، محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی را به فروش می رساند. در آخرین شمارش ، آنها بیش از 500 محصول داشتند (از جمله خطوط جدید Bellamora و R-Garden). یکی از محبوب ترین محصولات آنها نارنگی Tangy Tangerine است. خط مدیریت وزن آنها ، Slender FX نیز بسیار محبوب است و همچنین شکلات سالم آنها نیز محبوبیت زیادی دارد.

محصولات آنها چه تاثیری بر فرصت دارد؟ خوب ، اولین سوالی که باید قبل از درگیر شدن با Youngevity (یا هر شرکتی در این زمینه) بپرسید این است که “آیا اگر در فرصت Youngevity شرکت نکنم آیا این محصولات را خریداری خواهم کرد؟” اگر به این سوال پاسخ “نه” دادید ، ممکن است لازم باشد در علاقه خود تجدید نظر کنید. با Youngevity ، من شما را تشویق می کنم که با توزیع کننده مجاز خود تماس بگیرید و برخی از محصولات آنها را به مدت یک ماه امتحان کنید. اگر متوجه نشدید نتایج مناسبی برای شما به همراه دارد ، توصیه می کنم که به آن ملحق نشوید. با این حال ، اگر کاملاً از محصولات آنها لذت می برید و به آنها علاقه زیادی دارید ، Youngevity ممکن است شرکتی برای شما باشد.

ضمناً ، اگر با کسی صحبت می کنید و آنها می گویند “آیا شما باید در این کلاهبرداری Youngevity چیزهایی را به مردم تحمیل کنید؟” ، من توصیه می کنم بحث را تغییر دهید. اول از همه ، شما این محصولات را به مردم نمی فروشید مگر اینکه نیاز داشته باشند. دوم ، اگر کسی از عبارت “کلاهبرداری جوان گرایی” استفاده کند ، به وضوح نمی فهمد که بازاریابی شبکه ای واقعاً چگونه کار می کند.

حال ، بیایید فرصت واقعی را با Youngevity بپوشانیم. این مهم است زیرا وقتی برخی از افراد می دانند Youngevity یک شرکت MLM است ، آنها آنلاین پریده و عباراتی مانند کلاهبرداری Youngevity را جستجو می کنند تا ببینند آیا این شرکت قانونی است. خوب ، در اینجا برخی از اطلاعات مربوط به برنامه جبران خسارت آنها وجود دارد:

Youngevity بر اساس یک طرح پرداخت یک طبقه اجرا می شود که آنها Stairway to Success می نامند. نه روش مختلف برای کسب درآمد وجود دارد و تمام جزئیات در Youngevity.com ذکر شده است. توضیحات کمی پیچیده است ، بنابراین به جای جزئیات تمام سطوح مختلف ، به شما اشاره می کنم که می توانید از دو طریق اصلی درآمد کسب کنید: درآمد مستقیم و درآمد باقیمانده. درآمد فوری از طریق حمایت از توزیع کنندگان جدید در یکی از دو سطح عمده و همچنین جذب مشتری حاصل می شود. درآمد باقیمانده از خرید محصولات هم در توزیع کنندگان و هم در مشتریان حاصل می شود. این ترکیب درآمد مستقیم مقدماتی و درآمد باقیمانده عقب مانده نکته خوبی در مورد فرصت Youngevity است. من به ویژه نام هایی را که برای برخی از موفقیت های خود عنوان کرده اند مانند “Double Diamond Fiji” و “Double Diamond from Tahiti” دوست دارم. آنها همچنین دارای انگیزه های عالی مبتنی بر عملکرد در برنامه جبران خسارت خود هستند.

بنابراین ، برای خاتمه بخشیدن به این بررسی جوانگرایی ، هیچ حقیقتی در مورد این ایده کلاهبرداری جوان گرایی وجود ندارد. Youngevity یک شرکت بسیار قوی و معتبر است. آنها نزدیک به 15 سال است که فعالیت می کنند ، دارای تجربه پزشکی ، پرسنل مدیریتی در تیم شرکت ، طیف گسترده ای از محصولات و یک برنامه جبران خسارت برای توزیع کنندگان هستند.

برخلاف آنچه به شما گفته شد ، همه موارد بالا ارتباط چندانی با موفقیت یا عدم موفقیت شما به عنوان بازیگر جوانگرایی ندارد. گرچه داشتن یک شرکت پایدار که از تجارت شما پشتیبانی می کند برای شما سودمند است ، اما آنچه در واقع موفقیت یا عدم موفقیت را تعیین می کند توانایی شما در پرورش افراد در کسب و کار شما ، توانایی شما در فروش محصولات و توانایی ایجاد و تکرار یک خط توزیع کننده است.

یکی از بزرگترین مواردی که توانایی شما در دستیابی به این سه مورد را تحت تأثیر قرار می دهد ، مهارت های بازاریابی شخصی شماست. اساساً ، اگر ایده ای در مورد بازاریابی ندارید ، ساختن کار خود برای Youngevity دشوار است. برای موفقیت شما مهم است که شما یک آموزش بازاریابی مناسب را دریافت کنید تا بتوانید خود را مارک بزنید و یک جریان بی پایان از کیفیت منجر شوید. البته ، شما می توانید با استفاده از فن آوری های آفلاین سنتی تجارت خود را ایجاد کنید. مشکل این است که ، برای یک فرد عادی که تازه کار خود را شروع کرده است ، تماس با دوستان و خانواده فقط شما را تا این حد می برد. با این حال ، وقتی می توانید استراتژیهای آفلاین موثر را با توانایی تولید 20-30+ هدایت در روز بصورت آنلاین ترکیب کنید ، نمی توانید اندازه سازمان خود را محدود کنید.

من به شما توصیه می کنم که به یک “سیستم جذاب بازاریابی” متصل شوید که به شما امکان می دهد خود را به عنوان یک رهبر معرفی کنید ، برای شرکت Youngevity خود هدایت ایجاد کنید و حتی در صورت عدم پیوستن افراد به تجارت شما ، درآمد کسب کنید. هنگامی که شما یک سیستم بازاریابی آنلاین قوی را با تکنیک های بازاریابی آفلاین با آزمایش زمان ترکیب می کنید ، هیچ صحبتی برای موفقیت شما در Youngevity وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا