دنیای وب

بررسی تجارت BHIP – چگونه در BHIP موفق شویم

bHIP چیست؟

bHIP یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که انواع نوشیدنی های انرژی توزیع می کند و ترکیبی از انرژی است که “انرژی گیاهی تمیز” در نظر گرفته شده است. دفتر اجرایی اصلی در دالاس ، تگزاس واقع شده است و با دفاتر در برانسون ، میسوری و سنت پاول ، مینسوتا همراه است. این شرکت انتظار دارد ظرف 30 ماه دیگر آن را در 30 کشور دیگر راه اندازی کند ، اما هم اکنون در ایالات متحده ، کانادا و پورتوریکو فعالیت می کند.

علاوه بر خط تولید منحصر به فرد ، bHIP به توزیع کنندگان خود فرصتی می دهد تا برای هر اندازه محصول فروخته شده و اعضای جدیدی که توسط سازمانشان حمایت می شوند ، کمیسیون بگیرند. این به هر کسی فرصتی می دهد تا با درآمد بالقوه ای که زندگی را تغییر می دهد ، یک تجارت واقعی و پایدار بسازد.

مانند اکثر شرکت های فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای ، مهارت های مورد نیاز برای موفقیت شامل فروش ، بازاریابی و استخدام است. مهارت هایی که بیشتر مردم آن را ندارند. این مسئله میزان بالای شکست در صنعت را توضیح می دهد. افرادی که مهارت های یادگیری دارند این کار را ادامه می دهند. کسانی که استعفا نمی دهند و به مشاغل روزانه خود باز می گردند.

رویکرد بازاریابی شما

می توانید به این دو روش برای پرداخت هزینه نگاهی بیندازید. یکی ، شما روی فروش محصولات تمرکز می کنید. دوم ، شما روی پرورش توزیع کنندگان جدید تمرکز می کنید تا تیم خود را رشد دهید ، تأثیر خود را افزایش دهید و اندازه سازمانی بیشتری را اضافه کنید. گزینه دوم به شما امکان می دهد در دراز مدت درآمد بیشتری کسب کنید.

چگونه نمی دانید چگونه فروش یا حامی شوید. ساده. سعی نکنید برای هر کسی که می شناسید بفروشید و مراقبت کنید. این همان چیزی است که اکثر شرکت ها توصیه می کنند. با هر کس که می شناسید تماس بگیرید و در مورد تجارت با آنها بگویید. این در چهره شما منفجر خواهد شد و فاجعه بار خواهد بود. توجه داشته باشید که این افرادی که شما می شناسید ، قصد شروع تجارت و خرید این محصولات را ندارند.

شما باید خود را به گونه ای قرار دهید که افرادی که به دنبال آنچه شما برای پیدا کردن هستند می گردند. این افراد آنجا هستند ، شما فقط باید پیام خود را در مقابل آنها قرار دهید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ ساده. شما برای جذب مردم به سمت شما ، از اهرم ها ، به طور خاص تر قدرت فناوری استفاده می کنید.

فرمول

بازاریابی با استفاده از اینترنت! با درک فرمول بصورت آنلاین ، فقط افراد معتبر و جدی را می توانید جذب کنید. این همه مزخرفات احمقانه را از بین می برد و مزخرفاتی را که مجبور به انجام آن هستید در غیر این صورت فروخت.

به علاوه ، با این فرمول ، شما با رقبای خود مایل هستید که کارها را طولانی و سخت انجام می دهند. bHIP یک شرکت عالی است که دارای یک خط عالی است ، اما اگر نمی دانید چگونه به بازار عرضه کنید ، به معنای چیزی نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا