دنیای وب

بررسی تحقیقات 4Life – فرصتی برای مشاغل خانگی برای شما؟

4life Research فرصتی برای مشاغل خانگی در صنعت بازاریابی شبکه ای است. من در حال بررسی فرصت های بازاریابی شبکه ای هستم و هدفم این است که در این بررسی فریب دهم یا نه کلاهبرداری 4life Research.

دیوید لیسونبی در سال 1998 شرکت 4life Research را تأسیس کرد. این شرکت در ازای فروش محصولات خرده فروشی خود به توزیع کنندگان خود درصدی یا کارمزد پرداخت می کند. با این وجود حداقل میزان فروش شما باید باشد تا بتوانید در کمیسیون فروش ماهانه شرکت کنید. این ممکن است جایی باشد که 4life Chance به عنوان کلاهبرداری طبقه بندی می شود. این شرکت کلاهبرداری نیست و من در بررسی 4life Research توضیح خواهیم داد.

این شرکت محصولات مارک دار خود را در بازارهای بهداشت و تغذیه به فروش می رساند. آنها در حال حاضر بیش از 75 محصول دارند که می توانید به عنوان خرده فروش مصرف کننده به آنها بفروشید و بیشتر محصولات موجود در خرده فروشی مکمل های سلامتی هستند. برخی می گویند فروش آن دشوار است ، زیرا نیاز عاطفی مصرف کننده نهایی را برآورده نمی کند و مردم بر اساس احساسات خرید می کنند.

همانطور که تیم خود را در 4life می سازید ، از کل فروش تیم خود کمیسیون دریافت می کنید ، اما برای صلاحیت در کمیسیون های خود ، همچنان باید حداقل میزان فروش شخصی خود را حفظ کنید. جوایز ساخت تیم شما و حفظ حجم فروش شخصی شما شامل سطح کمیسیون بالاتر و سفر به مکان های عجیب و غریب در جهان است.

4life Research کلاهبرداری نیست

طرح جعلی MLM یا هرم شامل محصولات فیزیکی برای فروش به مصرف کنندگان نهایی نیست. در کلاهبرداری MLM ، با معرفی دیگران به سیستم و فقط در آن ، به شما پرداخت می شود. یافتن شرکتهای کلاهبرداری در بازاریابی شبکه ای دشوارتر شده است ، زیرا این صنعت با کلاهبرداری عاقلانه شده است و مصرف کنندگان از این امر آگاه می شوند.

بسیاری از فرصت های بازاریابی شبکه ای توسط بازاریابان شکست خورده شبکه به عنوان کلاهبرداری دسته بندی می شوند و این شامل Amway است که با بیش از 3 میلیون توزیع کننده بزرگترین فرصت بازاریابی شبکه ای در جهان است. بسیاری از بازاریاب های شبکه عموماً در این صنعت شکست می خورند زیرا از یک سیستم بازاریابی برای تولید سود پیروی نمی کنند. برای ساخت تیم خود در هر سازمانی می توانید از سیستم های مختلف تولید سرب آنلاین و آفلاین استفاده کنید. شما باید مسئولیت ایجاد مشاغل خود را بر عهده بگیرید ، با آن به عنوان یک تجارت برخورد کرده و روزانه اقدام کنید.

بازاریابی آنلاین یک روش اثبات شده برای تولید سرنخ برای هر تجارت بازاریابی چند سطح است و این شامل 4life Research است که کلاهبرداری نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا