دنیای وب

بررسی تیفانی داو "ساختن یک امپراتوری کتاب الکترونیکی" – بخش اول

نوشتن یک نظر برای هر چیزی به این معنی است که شما باید انتقاد پذیر باشید. اما یک بررسی مهم لزوماً نقدی نیست ، درست است؟ هر چند ممکن است باشد. حتی منتقدانی که معمولاً آن را تحسین می کنند می توانند بی رحمانه باشند. یا اینکه یک نقد عالی می تواند توسط یکی از سختگیرترین منتقدان نوشته شود. این فقط بستگی دارد. برای چی؟ بستگی به این داره که دوست داشته باشن یا نه ، درسته؟ آیا کتاب الکترونیکی تیفانی داو ، “Building An eBook Empire” را خواهم زد یا به او نظرات خوبی می دهم؟ خوب این بستگی دارد …

ساختن یک امپراتوری کتاب الکترونیکی – آیا این فقط یک کتاب الکترونیکی دیگر است؟

بله همینطور است این یک کتاب الکترونیکی است که “چگونه می شود” اما من قصد ندارم “دستورالعمل ها” را به صورت گام به گام در اینجا مرور کنم. منتقدان سینما اگر بررسی هایشان فقط واقعیت ها باشد ، بی کار می شوند – لیست بازیگران ، جزئیات طرح ، کارگردان ، چه مدت طول می کشد ، یدا یدا. این خسته کننده است اما برخی از جزئیات Dow how-to را بررسی می کنم که حداقل کسل کننده نیستند:

  • نحوه ایجاد و راه اندازی کتاب الکترونیکی
  • چگونه یک فروشگاه کتاب الکترونیکی ایجاد کنیم!

نحوه ایجاد کتاب الکترونیکی

موضوعی را انتخاب کنید

داو گفت هفته اول وقت جستجو است. روی تیترها تمرکز کنید. در طول هفته مواردی را بنویسید که شبیه عنوان هستند. برخی از آنها سرانجام به عنوان فصل تبدیل می شوند. اکنون نگران عنوان کتاب الکترونیکی نباشید.

در این هفته اول صحبت را متوقف نکنید شما هستید می خواهید در این باره بنویسید – وقت آن است که تحقیق کنید که بازار چه نیاز دارد و چه می خواهد. تیترها برای شما پرش می شوند. بنویسشون روی برگه. وقت آن نیست که در مورد آنچه دوست دارید بنویسید. این کار را در اوقات فراغت انجام دهید. این یک پروژه پولساز است. داو کل این قسمت از روند را کاملاً خنده دار توصیف کرد. من قصد ندارم خط مشت را خالی کنم اما او خوب می نویسد ، در حالی که او یاد می گیرد شما می خندید.

شما می توانید جایگاه خود را در بازار انتخاب کنید اما باید بدانید که چگونه. داو به شما نشان می دهد که چگونه یک طاقچه را انتخاب کنید یا چگونه یک بازار بزرگتر از یک بازار کوچک را در آن بازار انتخاب کنید.

مدت ها قبل از اینکه چیزی درباره این کتاب الکترونیکی بشنوم ، نظر من نظرسنجی شد. داو در حال کاوش لیست خود است. من در این کار هستم و او در دانستن آنچه که افراد لیست او نیاز دارند بسیار صادق است. این یک گام حیاتی در جهت ساختن یک امپراتوری کتاب الکترونیکی است و همچنین بخشی از راه اندازی آن است. به آن ایمیل مارکتینگ می گویند.

ایمیل مارکتینگ – بخشی از راه اندازی

داو به عنوان بخشی از تحقیقات شما و بخشی از تبلیغات شما – راه اندازی – بازاریابی از طریق ایمیل را آموزش می دهد. بازاریابی از طریق ایمیل با شرایط مناسب بسیار مهم و بسیار موثر است. چه شرایطی دارد؟ چگونه لیست خود را مدیریت می کنید

با گذشت زمان ، اگر با افراد موجود در لیست خود رفتار خوبی داشته باشید و به آنها اطلاعات ارزشمندی بدهید که آنها متوجه می شوند که به چه چیزی احتیاج دارند و چه نیاز دارند ، پس وقتی پیشنهادی را ارائه می دهید ، آنها آن را رد نمی کنند. داو دقیقاً می داند که چگونه یک لیست وفادار درست کند و چگونه بقا و رشد کند. این روش یادگیری گوشتی است که باید در هر کتاب الکترونیکی ارائه شود.

نوشتن کتاب الکترونیکی – جرات متوسط ​​بودن را داشته باشید

همانطور که با لیست ایمیل خود ارتباط برقرار می کنید ، عناوین بیشتری به ذهن شما خطور می کند. شروع به دیدن عناوین نوشته شده و شروع به نوشتن کنید. داو می گوید هر هفته یک فصل بنویس. مثل مدرسه ننویسید. طوری بنویسید که انگار دارید صحبت می کنید. شما تعداد کلمات مورد نظر خود را ندارید – فقط تا پایان کار تایپ کنید. و به یاد داشته باشید که چگونه یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای می تواند ارزش کمتری نسبت به یک گزارش ویژه 15 صفحه ای داشته باشد.

ایجاد اولین کتاب الکترونیکی امپراطوری خود ممکن است کمی زمان ببرد اما سعی نکنید کامل باشید. به سادگی فصل هایی را برای عناوین مورد علاقه خود بنویسید ، و ترتیب آن درست می شود. کل کار را به عنوان پیش نویس تصور کنید که هیچ کس آن را نخواند. این به شما کمک می کند تا کار را تمام کنید. کمال یک قاتل برای کسب درآمد آنلاین است. به عنوان یک مالک در عقب قرار بگیرید و “جرات متوسطی داشته باشید”. از Dow بیاموزید ، کتاب الکترونیکی شما به هیچ وجه متوسط ​​نمی شود ، بنابراین نگران آن نباشید. فقط شروع کن.

بررسی “ساختن یک امپراطوری کتاب الکترونیکی” توسط تیفانی داو – قسمت دوم: چگونه می توان فروشگاه کتاب خود را راه اندازی کرد!

با ما همراه باشید ، قسمت دوم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا