دنیای وب

بررسی جهانی سانکی بی طرفانه است – آیا باید بپیوندید؟

بنابراین یک شرکت MLM جدید در حال آماده سازی برای راه اندازی در ماه آوریل است که Sanki Global نامیده می شود. و اگر اکنون این مقاله را می خوانید ، احتمالاً قصد دارید به عنوان یک توزیع کننده به شرکت بپیوندید. قبل از برداشتن کارت اعتباری و ثبت نام ، من شما را تشویق می کنم که وقت بگذارید و بررسی کامل شخص ثالث Sanki Global را بخوانید. در آن ، من جزئیات بسیار مهمی را که به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکت کمک می کند ، بیان می کنم. قبل از خواندن ، می خواهم فاش کنم که من توزیع کننده Sanki Global نیستم ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که دیدگاه بی طرفانه ای درباره شرکت و فرصت تجاری خواهید داشت.

سانکی گلوبال کیست؟

Sanki Global شرکتی است که محصولات غذایی مبتنی بر فناوری ژاپنی را از طریق مدل تجاری MLM (یا بازاریابی شبکه ای) به فروش می رساند. این شرکت در حال حاضر دارای دو محصول است: BelAge که باعث سلامتی تلفن همراه می شود و Kronuit که یک محصول کاهش وزن است. این شرکت مستقر در لاس وگاس قرار است در آوریل 2014 رسماً راه اندازی شود و توسط Geert ، Ernst Muller و Alejandro Lopez Tello راه اندازی شده است. پس از بررسی وب سایت شرکت ، قطعاً به نظر می رسد که این شرکت تیم مدیریتی قدرتمندی را تشکیل داده و دانش زیادی را در پشت خط تولید قرار داده است.

چگونه می توانید در Sanki Global درآمد کسب کنید؟

طرح جبران خسارت 5 روش مختلف برای دریافت پول را در اختیار شما قرار می دهد. اگر در پیوستن به شرکت جدی هستید ، پیشنهاد می کنم کمی وقت بگذارید و جزئیات برنامه غرامت را مرور کنید تا بدانید دقیقاً چگونه درآمد کسب خواهید کرد. نکته مهم این است که بدانید هر ماه درآمد مقدماتی و باقیمانده در دسترس است. این امکان بزرگ هنگامی است که تیمی از توزیع کنندگان بسازید و یک مشتری پایه ایجاد کنید. به همین دلیل است که باید درک کنید که بخش عمده ای از موفقیت شما به توانایی شما در تکرار رهبران و آموزش دقیق تیم شما برای موفقیت بستگی دارد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، طرح جبران خسارت می تواند بسیار سودآور باشد.

باید بپیوندید؟

فقط شما می توانید به این س answerال پاسخ دهید. از یک طرف ، این شرکت قطعاً دارای زیرساخت های محکم ، محصولات با کیفیت و یک طرح جبران خسارت بسیار است. از طرف دیگر ، در حالی که این موارد به وضوح مهم هستند ، اما هیچ ارتباطی با موفقیت شما ندارند. چرا؟ زیرا موفقیت شما در نهایت به توانایی شما در پرورش افراد جدید در تجارت و کسب مشتری خرده فروشی بستگی دارد. من به شما توصیه می کنم از جاذبه بازاریابی برای تجارت خود استفاده کنید و از یک سیستم بازاریابی اثبات شده برای کمک به شما در تولید سرنخ استفاده کنید. اگر بتوانید با جذب بازاریابی خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید ، می توانید در راه ایجاد یک شرکت بسیار شکوفا Sanki Global باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا