دنیای وب

بررسی خودکار Xploit Traffic

Auto Traffic Xploit در حال ایجاد کارآفرینی برای بازاریابی آنلاین بن S و استیو لی جونز است. این برنامه به منظور کمک به بازاریابان اینترنتی است که با یک برنامه بسته نرم افزاری که برای ارسال مقادیر زیادی از ترافیک هدفمند به وب سایت شما ارسال می شود ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. قیمت این برنامه 39.00 دلار است ، اگرچه اگر برای فرار از صفحه فروش می روید ، 10.00 دلار اجباری از قیمت دریافت می کنید ، این بدان معنی است که 29.00 دلار هزینه برای شما خواهد داشت.

بسیاری از فروش ها افزایش یافته است (در واقع خوب است) ، اولین هزینه شما 168 دلار است ، و این برای ارسال خودکار نرم افزار به 35 سایت مختلف انتشار مطبوعات است. دوم این است که به صورت خودکار تنظیم حساب کاربری انجام دهید ، این هزینه 77 دلار برای شما خواهد بود و فروش سوم این است که کاملاً بدون دست باشد و این شما را به 97 دلار باز می گرداند.

پس برای پول خود چه کردید؟

پرداخت اولیه اولیه Xploit به ترافیک خودکار تا 29،00 دلار همچنین می توانید کلمه کلیدی xploit را دریافت کنید که گفته می شود در جستجو و یافتن جستجوهای با کلمات کلیدی با حجم بیشتر عمیق تر می شوید و در آخر چیزی به نام “auto xploit xtreme” دریافت می کنید که هدف آن رتبه بالاتر در Google است. در این برنامه شما چهار ماژول دارید که می توانید از آنها برای ایجاد حساب کاربری در دایرکتوری های مختلف استفاده کنید.

همچنین به شما در ارسال مقاله و اطلاعیه های مطبوعاتی کمک می کند و به بوکمارک های اجتماعی کمک می کند. علاوه بر این ، طراحی شده است تا با استفاده از سایت های روابط عمومی خوب ، بک لینک های قوی بدست آید. در بالای برنامه ، 10 فیلم آموزش گام به گام دریافت خواهید کرد که به شما می آموزند چگونه از سیستم با تمام توان استفاده کنید. همچنین می توانید یک راهنمای PDF تهیه کنید که با فیلم ها بخواند.

صفحه فروش برای Auto Traffic Xploit حرفی برای گفتن طولانی دارد ، اما اگر بتوانید سر و صدای آن را کاهش دهید ، محصول خوبی در زیر وجود دارد که منتظر خروج است. صفحه فروش نشان می دهد که فقط 100 فروخته می شود ، سپس سایت به طور دائم بسته می شود ، اما من فکر می کنم این نیز بخشی از اعتیاد به مواد مخدره است.

مشکل اینجاست که در زمان نوشتن این گزارش ، بسیاری از درایورهای جدید موجود در بازار ادعا می کردند که بهترین سیستم “افزونه و بازی” هستند. برخی از آنها خوب و برخی خوب هستند.

برای آنچه که ارزش آن را دارد ، تجربه Auto Traffic Xploit من این است که شما احتمالاً مبالغی را که صفحه فروش به شما می گوید ، تولید نمی کنید ، با این وجود ممکن است به عنوان یک ابزار تجاری بسیار مفید باشد و از این نظر ، ممکن است ارزش اولیه 29.00 دلار را داشته باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا