دنیای وب

بررسی دانشگاه Renegade – ازدواج مایک دیلارد ، آن سگ و مایک کلینگر

چند سال پیش وقتی بازاریابی جذاب به دنیای بازاریابی شبکه ای وارد شد ، مفاهیم تبلیغ شده توسط مایک دلارد و آن سگ عالی به نظر می رسیدند ، اما از نظر بسیاری از MLMers و صاحبان مشاغل خانگی ، آنها هنوز بسیار خارجی بودند. آنها نمی توانند درک کنند که با تجارت MLM خود رانندگی نمی کنند. آنها فقط می دانستند که مشاغل ، محصولات و کالاهای خود را بفروشند. به هر حال این قابل درک است ، از طریق مدرسه قدیمی کارهای زیادی برای تهیه لیست و ایجاد آزار و اذیت دوستان ، خانواده و آشنایان برای ایجاد علاقه به فرصت های شغلی آنها صورت گرفته است. در حالی که هیچ کس واقعاً نمی خواست این کارها را انجام دهد ، آنها نمی فهمیدند که راه دیگری برای پوست پوستی گربه وجود دارد و احساس می کردند این همان روشی است که باید باشد.

برای بازاریابان شبکه ای که به دنبال جذابیت بازاریابی بوده اند ، آنچه Sage در کتاب خود ، بازاریاب شبکه شورشی و مایک دلارد در کتاب خود ، مراقبت مغناطیسی در نظر گرفته است ، بسیار منطقی بود ، اما سوالی که بسیاری از ارادتمندان به این دو مطرح کردند این بود … چگونه این کار را انجام دهم؟ “

دانشگاه Renegade – حرفه ای Renegade

وارد مایک کلینگلر شوید. مایک این موضوع را خیلی زود متوجه شد و او به همراه شرکت های بزرگ فرعی Renegade و Dillard از طریق نظراتی که دریافتند متوجه شدند که مردم نه تنها باید در مسیر درست هدایت شوند بلکه باید نشان دهند که چگونه این کار را انجام می دهند. بیشتر افراد یادگیرنده بصری هستند و فاقد مهارت های رایانه ای ، زبان و اصطلاحات مرتبط با استفاده از فناوری هستند. مایک کلینگلر دقیقاً می دانست که چطور باید اجرا کند و این شکاف را برطرف می کند.

وی در مکالمه خود با کلینگلر ، تجارت خود را با استفاده از استراتژی های بازاریابی جذاب Ann Seig و Mike Dillard ایجاد کرد. در حقیقت ، او اظهار داشت که اگرچه دیگران ممکن است با نتایج متفاوتی روبرو شوند ، او دریافت که او در حال جذب نوزادان بومی به فروشگاه بازاریابی شبکه Seig’s Renegade است در حالی که مردان جوان به مراقبت مغناطیسی دلارد علاقه مند می شوند ، اما هر دو گروه مسئول رشد وی در فعالیت های اصلی وی هستند.

در اینجا یک چیز دیگر برای درک وجود دارد ، بازاریاب های شبکه بازاریاب اینترنتی نیستند. استراتژیهای تبلیغاتی و زبانهای مورد استفاده این دو بسیار متفاوت است و MLM ها هنگام شروع کار خود در بازاریابی اینترنتی احساس می کنند مانند “ماهی از آب” خارج می شوند. از این گذشته ، آنها نمی دانستند چگونه وب سایت ایجاد کنند یا می دانند وبلاگ چیست. آنها واقعاً روشهای پرداخت به ازای هر کلیک یا روشهای ایجاد ترافیک رایگان را درک نکرده اند. و این چیز Web 2.0 چیست؟ دستگاه پاسخگویی؟ متعجب؟ آنها فقط مدرسه قدیمی جلسات هتل ، جلب محافل و آزار خانواده و دوستان را می شناختند. خوب ، قانون 3 فوت را نیز اعمال کنید.

کلینگلر فاصله ای را بین Dillard و Seig ایجاد کرد تا به مردم بگویید “چرا” و “چگونه می توان” بازاریابی گرانشی دستورالعمل های Klingler را به صورت گام به گام ویدئویی برای اجرای واقعی آموزش انجام داد. این یک ازدواج کامل اطلاعات و دانش است در حالی که از همان استفاده می شود. دوستداران بازاریابی شبکه ای عصیانگر و سرسخت مایک دیلارد که فقط از کمبود تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی بین شبکه ای ناامید شده اند ، اکنون همه چیز را برای آنها در مراحل آسان برای پیگیری فعالیت قرار داده است.

کلینگلر در ایجاد زمینه های آموزشی دانشگاه بسیار دقیق و متفکر بوده است. این افراد بدون تجربه آنلاین ، کسانی که برخی از تجربه آنلاین را دارند و کسانی که فقط می خواهند مهارت های خود را افزایش دهند و برخی از ترفندهای جدید را انتخاب کنند ، مورد توجه قرار گرفتند.

دانشگاه Renegade یک محیط واقعی مدرسه را ارائه می دهد که در آن سطح دانش از برنامه درسی وجود دارد و پس از تسلط بر یکی از مهارت ها ، به سادگی به مهارت بعدی می رود. همانطور که فرد یاد می گیرد تکالیف و دعوت به عمل وجود دارد. برای هر کسی که می خواهد یاد بگیرد چگونه بازاریابی اینترنتی انجام دهد ، این آموزش تا حد امکان دستی و گام به گام است.

استراتژی های آموزش داده شده توسط دانشگاه Renegade چیست؟

برای مبتدیان ، همانطور که مایک کلینگر راهنمایی می کند ، او به طور مداوم به دانشجویان یادآوری می کند که ارتقا and و بازاریابی تجارت آنلاین بازاریابی شبکه ای آنها از توانایی آنها در تمایز خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود ناشی می شود. بازاریابی جذاب از همان ابتدا روش های قدیمی فروش تلاش برای فروش مشتری بالقوه را از بین می برد.

دانشگاه Renegade به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه می توانید آنچه را که Dillard و Sage آموزش می دهند ، پیاده سازی کنید. تکنیک هایی مانند بازاریابی مقاله ، پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، ایجاد نمایه در Squidoo ، Facebook ، Twitter و غیره چگونه می توان با استفاده از نشانک های اجتماعی و حتی کمک استخدام ، معروف به برون سپاری ، استراتژی های تولید رایگان خود را در مورد کلمات کلیدی خاص و عبارات کلمه کلیدی طولانی بهبود بخشید. برنامه درسی چشمگیر است. بهترین قسمت این است که دانش آموزان از طریق آموزش ویدیویی تعلیمی یاد می گیرند ، بنابراین این دقیقاً مثل حضور در کلاس است. هیچ راهنمایی برای بارگیری و ترک برای تفسیر وجود ندارد.

کتاب دوره های دانشگاه Renegade و Renegade Professional کتاب Ann Seig با نام The Renegade Network Marketer است که می توانید از هر وب سایت دانشگاه Renegade تهیه کنید. کلینگلر دانشگاه Renegade را ایجاد کرد تا بتوانید یک تور رایگان داشته باشید و از آنچه “زیر کاپوت” است ایده بگیرید. به شما فرصتی می دهد تا سبک تدریس وی را از طریق فیلم و ارزش ارائه شده تجربه کنید.

هنگام ارائه یک بررسی متعادل ، متوجه شدم که بعضی از کلاسهای برنامه ریزی شده برای برنامه ریزی طبق برنامه هنوز در بند هستند. دانش آموزان مشتاق این کلاس ها هستند و امیدوارند که این درها را باز کند. به طور خاص ، کلاس های ویدئویی در لیست Craigs و Ezines است. آموزش اختصاصی تر در مورد نحوه ایجاد فیلم های خوب نیز لازم است. Renegade درس هایی در مورد درک دوربین معکوس ، نحوه بارگذاری عکس و انجام تنظیمات ارائه می دهد ، با این وجود ماهیت اصلی تنظیمات مرحله خاص وجود ندارد. چیزهایی که برای دانشجویان پیش می آید. مایک یک وبلاگ برای دانشجویان دانشگاه ارائه می دهد و آنها را از وبینارهای زنده و رویدادهای آینده مطلع می کند. هفته ها شهریه وجود دارد و وقتی فکر می کنید همه آن را دارید ، مایک به برنامه درسی می افزاید ، بنابراین یک محیط “همیشه یادگیرنده” است.

در تحقیقات خود دریافتم که افراد هزینه های زیادی را صرف “نحوه انجام بازاریابی اینترنتی” می کنند و فقط چرخ خود را می چرخانند. دانشگاه Renegade همه چیزهایی را که یک مبتدی برای شروع یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک بازاریاب آنلاین ، افزودن محتوای خود به جهان و انجام این کار به گونه ای که باعث شود به یک آهنربا تبدیل شود ، نیاز دارد.

بهترین دسته پیشنهادی از نظر من؟ نوشتن با ابر. من داستان دیگری را فقط در این مورد ارائه می دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا