دنیای وب

بررسی در همه شبکه ها

Allnetworkers ادعا می کنند این یک سرویس تبلیغاتی است که هزینه آن 29.95 دلار است. سپس می توانید درآمد ماهانه ای از سایت allnetworkers کسب کنید ، یا می توانید از ابزارهای موجود برای ارتقاء مشاغل خانگی دیگر خود استفاده کنید. فعلاً به نظر می رسد که این ابزارها بیشتر شامل عناصر سازمانی مانند تقویم ها ، مخاطبین ، گزارش ها و غیره است.

برنامه پرداخت شرکت براساس ماتریس اجباری 3 7 7 ساخته شده است و هر شخص می تواند در هر ماه 11،592 دلار درآمد کسب کند. طبق گفته وب سایت ، همه وب ها ایده تکرار و اتوماسیون را گرفته و روابط را به میکس اضافه می کنند. این مفهوم کمک بزرگی به تمام اعضای شبکه می کند. این شرکت هنوز در مرحله پیش رونمایی خود قرار دارد و موارد فنی دارد که راه اندازی آن را به تأخیر انداخته است.

این محصول در کجا قرار دارد ، شما باید بپرسید … آیا آنها صندوقچه و بیل را به سایر معدنچیان طلا می فروشند؟

امروز این اتفاقات زیادی وجود دارد … همه به دنبال بدست آوردن ثروت خود هستند ، اما پول واقعی در فروش افراد در مورد چگونگی پیدا کردن طلا و نه گفتن “طلا” به آنها می باشد.

توصیه شده؟ بعد از بررسی سایت ، هنوز مطمئن نیستم که این محصول چیست. آنها می گویند تبلیغات ، اما من هیچ پیوند تبلیغاتی نمی بینم. مفهوم پشتیبانی اضافی خوب است. قیمت خارج از خط نیست. شاید بهتر باشد اکنون این سایت را علامت گذاری کرده و مجدداً طی دو ماه تأیید کنید.

من این محصول را توصیه نمی کنم زیرا به نظر می رسد فقط راه دیگری برای ایجاد یک برنامه برای رفع نیازهای مردم است.

ما این موضوع را به اندازه کافی با شرکتهای بازاریابی شبکه ای می بینیم که بر اساس محصولات بهداشتی شروع به کار می کنند ، و در نهایت شارژ محصولات خود را فقط می گیرند تا بتوانند نرم افزار را از آن خارج کنند.

همه تبلیغات شما از طریق موتورهای جستجو و ترافیکی که از این منبع دریافت می کنید قابل اجرا هستند. همچنین می توانید در تبلیغات eBay ، تبلیغات طبقه بندی شده ، لیست craigs و طبقه بندی شده در eBay از تبلیغات واحد استفاده کنید تا محصول یا برنامه خود را تبلیغ کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا