دنیای وب

بررسی دکتر کوین نونلی – نوشتن تبلیغات و بازاریابی

دکتر کوین نونلی یک بازاریاب محبوب اینترنتی است که مقالات کوتاهی در مورد موضوعات مختلف درباره فروش و بازاریابی ارائه می دهد. گذشته از نکات مربوط به بازاریابی ، دکتر کوین نونلی همچنین خدمات نوشتن تبلیغات سریع و با هزینه های معقول را ارائه می دهد. دکتر کوین نونلی یک مشاور بازاریاب و پخش کننده فصلی است.

دکتر کوین نونلی به عنوان یکی از کارشناسان مشهور بازاریابی ، staples.com را تأسیس کرد. وی از سال 1996 در دنیای بازاریابی اینترنتی فعالیت داشته است. وقتی کار خود را به عنوان یک کارشناس بازاریابی شروع کرد ، در رشته های استراتژی های مشاغل خانگی و کوچک فارغ التحصیل شد. مقالات دکتر کوین نونلی در Ezines ، iSyndicate و مشاغل خانگی بسیار محبوب است. گذشته از مقالات ، وی همچنین خبرنامه ای در زمینه بازاریابی و فروش را برای انتشارات مختلف می نویسد. محتوای مقالات و خبرنامه های وی مشاوره تخصصی در مورد استراتژی های مختلف بازاریابی آنلاین است. او به عنوان یک مباحثه در Prodigy کار می کند ، زیرا اغلب نکات و استراتژی های وی معمولاً توسط بازاریابان آنلاین مورد بحث و انتشار قرار می گیرد. مهارت نوشتن آگهی نونلی و همچنین ابزارهای مختلف بازاریابی او با استفاده از آن به تقویت محصولات و خدمات مناسب کمک می کند.

دکتر کوین نونلی به عنوان مجری تلویزیون و ایستگاه های رادیویی در سالت لیک سیتی ، سانفرانسیسکو و دالاس ، دارای 21 سال سابقه کار است. تجربه گسترده او به عنوان یک گوینده ، اطلاعات عظیمی را در مورد چگونگی استفاده از ابزارهای رسانه ای برای تبلیغ محصولات و خدمات ، سازماندهی و حتی خودتان به وجود آورد. او در زمان خود به عنوان گوینده ، فقط میلیون ها دلار برای تبلیغات رایگان و داستان های جالب هدیه می داد. او به خوبی می تواند از رسانه ها به عنوان نوعی دستکاری در جهت به دست آوردن منافع آگاه باشد. ظاهراً دکتر کوین نونلی بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن منافع شخص از طریق استفاده از رسانه ها متمرکز شده است. اینگونه است که وی شعار خود را برای دستیابی به کسب و کار موفق آنلاین با استفاده از رسانه ها به دست آورد.

دکتر کوین نونلی با استفاده از شیوه ها ، ابزارها و ایده های نوآورانه برای بازاریابی آنلاین شروع به کار کرد. از دیدگاه خودش ، استفاده از همان روشها و روشهای سنتی بازاریابی در بازاریابی آنلاین عموما بی فایده است.

دکتر کوین نونلی در حال حاضر به عنوان یک بازاریاب اینترنتی خانگی در نیوهمپشایر فعالیت می کند. در صورت موفقیت ، یاد بگیرید که با تغییرات جدید در روش های بازاریابی برای فروش آنلاین محصولات سازگار شوید. همچنین از تکنیک های نوآوری بازاریابی و ایده های جدید استفاده شد. گذشته از اینکه یک مشاور عالی در بازاریابی است ، دکتر کوین نونلی همچنین مشاوره بازاریابی را برای میلیون ها بازاریاب آنلاین ارائه می دهد. او همچنین برای سازمانها و شرکتهای مختلف تبلیغاتی می نویسد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا