دنیای وب

بررسی سایت آموزش رایگان دانشگاه Renegade و داستان کوتاه

ممکن است اینجا باشید زیرا می خواهید کسب و کار آنلاین خود را به سطح بالاتری ببرید اما نمی دانید چگونه آن را انجام دهید. یا ممکن است یک فروشنده باهوش باشید و بخواهید راهی را که یک بار ثابت شده است دنبال کنید. دلایل شما هر چه که باشد، به خوبی با هم کار می کنید.

آموزش رایگان دانشگاه Renegade تاریخچه جالبی دارد.

مایک کلینگلر، که به سرعت در حلقه بازاریابی شبکه ای به یک نام تبدیل شد، پس از خواندن کتاب الکترونیکی جنجالی Ann Siegs درباره دروغ های بازاریابی شبکه ای، دانشگاه Renegade را تأسیس کرد. کتاب او به بازاریاب‌های شبکه‌ای ناامید رسیده است که با استفاده از یک مدل بازاریابی بی‌اثر، با کسب‌وکارهای MLM دست و پنجه نرم می‌کنند.

آن ترسی از گفتن آنچه در ذهن دارد نیست و از آنجایی که او تنها بازاریاب شبکه ای سابق است، احساس می کند زمان آن رسیده که دنیا بداند که راه بهتر و موثرتری برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای وجود دارد.

هدف آنها “محو کردن” صنعت بازاریابی شبکه ای نیست، بلکه استراتژی آنهاست. به لطف کتابش، او چشم‌انداز کاملاً جدیدی را باز کرده است که به بازاریابان شبکه‌ای اجازه می‌دهد بدون هیچ سر و صدایی «کسب‌وکار واقعی» بسازند. Na na na در یک شرکت MLM

پس از خواندن کتاب، مایک متقاعد شد که نیاز به دانستن بیشتر دارد، بنابراین کتاب الکترونیکی بازاریاب شبکه Renegade را با جزئیات در مورد فرآیند و تئوری پشت آن، که اکنون به عنوان بازاریابی جذاب شناخته می‌شود، خریداری کرد.

اما مایک متوجه شد که چیزی کم است. مردم در به کارگیری این مفهوم در کسب و کار خود با مشکلاتی مواجه شده اند. مدل کسب‌وکار آن حول اینترنت می‌چرخد و بسیاری از افرادی که کتاب‌های او را می‌خریدند، دانش اولیه رایانه و اینترنت نداشتند، بنابراین هرگز از آنچه او آموزش می‌داد پیروی نکردند.

آن‌ها نمی‌دانند چگونه می‌توانند به طور موثر یک حضور اینترنتی جذاب ایجاد کنند که مشتریان و مشتریان آینده را به سمت آنها بیاورد. بنابراین بسیاری از آنها به دلیل استرس و افسردگی بیش از حد درس را رها کردند، تمام هدف کتاب کمک به آنها برای دوری از این احساسات بود.

بنابراین مایک فکر کرد راه حل

آموزش رایگان دانشگاه Renegade

مایک برنامه‌هایی برای وب‌سایت آموزش رایگان دانشگاه Renegade داشت، اما می‌خواست سعی کند به برخی از اعضای تیم فرآیند، تئوری و اصول بازاریابی جذاب را آموزش دهد. مایک توانایی تدریس طبیعی دارد. چیزی که او متوجه شد این بود که اعضای تیم در درک مفهوم مشکل داشتند.

این در دسته ای قرار می گیرد که قادر به آموزش تکنیک های جدید به سگ های پیر نیست. آن‌ها قبلاً به روش‌های فراخوانی سرد، فهرست‌های نام و تحقیقات قدیمی عادت کرده بودند، بنابراین هنوز برای «دریافت آن» تلاش می‌کردند. برای مایک سخت بود که هر آنچه را که از کتاب الکترونیکی 147 صفحه ای آن نیاز داشتند به آنها بیاموزد.

وقتی کتاب را به آنها معرفی کرد مثل شب و روز بود. ناگهان هر چیزی که او به تیم یاد داد معنا پیدا کرد. بنابراین مایک می دانست که این کتاب کتاب درسی خواهد بود که یک مرکز آموزشی رایگان در دانشگاه Renegade ایجاد می کند. با توانایی تدریس Mikes; هر کسی، صرف نظر از سطح بازاریابی یا بازاریابی که دارد، یاد می گیرد که چگونه شرکت مورد نظر را به سمت خود جذب کند.

این یک وقفه عالی برای برنامه آموزشی رایگان برای دانشگاه Renegade بود و به اصطلاح مایک گاو نر را گرفت و شروع به کمک به هزاران فروشنده شبکه برای ایجاد کسب و کار کرد. مفید است.

به دلایل واضح، دانشگاه مردم را تشویق می کند کتاب را بخوانید و وقتی این کار را انجام دهند، مدرسه باز است. دانشگاه Renegade دانش آموخته شده از کتاب ها را می گیرد و به مردم می آموزد که چگونه اصول اینترنت را به کار گیرند. از روز اول شما را در عمل قرار می دهد.

یک تصور اشتباه عمده این است که سایت آموزش رایگان دانشگاه Renegade فقط برای MLMers است. اصول بازاریابی جذبی باید در مورد همه مشاغل آنلاین اعمال شود. و این چیزی بیش از کلمات کلیدی و بهینه سازی موتورهای جستجو است. محتوا موتوری است که کسب و کار شما را هدایت می کند.

دانشگاه شما را با روش های زیادی برای جذب مشاغل آنلاین از وبلاگ گرفته تا ویدئو و سیستم های مدیریت محتوا آشنا می کند. سپس او به شما نشان می دهد که چگونه همه آن را به هم وصل کنید تا اهداف را به قلب خود جذب کنید. با بیش از 8 ساعت وبینارهای ارزشمند و دوره های آموزشی آنلاین، جای تعجب نیست که وب سایت آموزشی رایگان دانشگاه Renegade بسیار محبوب است.

دانشگاه Renegade مرحله بعدی در فرآیندی است که به شما کمک می کند خسته نشوید. با سرعت خود کار کنید اما مسابقه نیست. به زودی خواهید دید که چگونه مایک کلینگلر در بین مربیان کسب و کار آنلاین برجسته می شود.

پس از تسلط بر دانشگاه Renegade، تمام سایت های آموزش رزرو با آنها برای پدربزرگ آماده خواهند شد. و بله، مایک مربی شما در آنجا نیز خواهد بود.

من یک هشدار دارم. به سایت آموزش اشتراک نروید تا زمانی که آموزش رایگان را در دانشگاه Renegade کامل کنید. این چیزی است که من دوست دارم آن را تمرین پیش فصل بگذارم. افراد زیادی در کالج منفجر می شوند تا وقتی به سطح بعدی می روند خسته شوند.

سایت رزرو یک برنامه آموزشی عالی است که فقط با دیدن آن در اولین باری که می بینید، فک شما را از بین می برد. ماه ها طول می کشد تا کامل شود و سال ها طول می کشد تا تسلط یابد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا