دنیای وب

بررسی سریع پول نقد Ewen Chia – همچنین خبرنامه بازاریاب اینترنتی به زودی منتشر می شود

از آنجا که زمان راه اندازی اوین چیا دو هفته است ، می دانم که سردرگمی ، هیجان و عدم اطمینان زیادی وجود خواهد داشت. چندین شرکت تابعه من قبلاً نظر من را جویا شده اند و از من خواسته اند که یک بررسی سریع پول نقد Ewen Chia را انجام دهم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که یک نسخه نقد و بررسی سریع نقدی از مسیر VIP دریافت کردم.

این به من فرصتی می دهد تا کمی به این محصول بپردازم و به بازاریابان آنلاین اجازه دهم بدانند که چگونه سیستم جدید سریع نقدی سریع Ewen Chia با سایر محصولات موجود در بازار سر و کار دارد. همچنین سوال بزرگ دیگر این است که آیا با سایر محصولات Ewen Chia همخوانی دارد؟ برخی از محصولات عمده بازاریابی اینترنتی وی عبارتند از: Autopilot Profits ، شرکت های فوق العاده وابسته ، اسلحه های مخفی و Optin Earnings. به هر یک از اوین و دیگران کمک کنید تا بصورت آنلاین درآمد کسب کنند.

برای کسانی که نمی دانند ، Ewen Chia یک بازاریاب شگفت انگیز از سنگاپور است. وی به دلیل قدرت بازاریابی ، سوابق و جوایز زیادی را برای بازاریابی اینترنتی در اختیار دارد. برخی افراد ، از جمله اوین و من ، در واقع ممکن است بگوییم بازاریاب عالی سوپر سوپر ، زیرا نتایج و دستاوردهای شخصی وی چیزی شگفت آور نیست. او در این لیست موفقیت های زیادی دارد اما من 5 مورد را که اکثر مردم می دانند یا باید بدانند برجسته می کنم.

5 بزرگترین دستاورد

  1. بهترین نویسنده پرفروش در آمازون در یک روز
  2. سود Auotpilot – فروش 4 میلیون دلار
  3. 1 از پرفروش ترین کتاب های همه زمانها در ClickBanks
  4. 80،000 دلار 3 روز از شروع – زندگی در اجلاس جهانی اینترنت
  5. شکل 5 درآمد ماهانه از منابع مختلف از جمله حق رای دادن

نیازی به گفتن نیست ، وقتی صحبت از بازاریابی کمیسیون یا بازاریابی اینترنتی است ، اوون می داند چه کاری انجام می دهد. با وجود یک سری محصولات موفق مانند نمونه ای که من در واقع تولید می کنم ، Fast Track Cash مملو از اطلاعات است و به نکات بازاریابی آنلاین کمک می کند. بسیار خوشحالم که می گویم حسابرس سریع من Ewen Chia مثبت و مشتاق است. این مانند سر و صدا نیست من فقط احساس می کنم که اوین این مورد را ارتقا داده است.

بگذارید اولین نفری باشم که گربه را از کیسه در این نمایشگاه محصول جامد بیرون آورد.

در اینجا مواردی از سیستم نقدی سریع آهنگ Ewen Chia شامل:

  1. دسترسی نامحدود به اینترنت
  2. بایگانی فوق العاده وابسته
  3. کلیپ های سریع نقدی سریع آهنگ
  4. کتاب الکترونیکی Fast Cash Secret (گزارش کتاب الکترونیکی رایگان که فقط می توانید بارگیری کنید)
  5. اسرار نقدی شبکه PLR – CPA
  6. دسترسی زودهنگام به پرندگان – InternetMarketer.com (خبرنامه بسیار مورد انتظار اما هنوز منتشر نشده است)

انجام سریع بررسی نقدی ایوان چیا بسیار مفید و سرگرم کننده بود زیرا بسیاری از نکات جدید بازاریابی آنلاین را یاد گرفتم. من واقعاً فکر می کنم هر فردی که این دوره را طی می کند ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد تا منحنی یادگیری بازاریابی وابسته را متوقف کند. اوین قبلاً خیلی کار کرده و خودش را انجام داده است. این سیستم سریع نقدی ارزان است اما بیش از تمام محصولات قبلی خود که در کنار هم قرار گرفته اند دارای ارزش بیشتری است.

او سخاوتمندانه 60 روز ضمانت محصول خود را ارائه داد. آقای Chia همچنین به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا اسرار نقدی سریع و با ارزش خود را از کتاب های الکترونیکی رایگان دریافت کنند و فقط به سایت مراجعه کنند. من همچنین خوشحالم که اعلام می کنم وی به خبرنامه Com Com Market که هنوز منتشر نشده است ، زود دسترسی پیدا می کند. فکر می کنم این دامنه به تنهایی برای او یک پنی هزینه داشته باشد. بر خلاف سایر بازاریاب ها که سعی در کسب سود سریع دارند ، بررسی نقدی سریع Ewen Chia یک بررسی صادقانه و تحصیل کرده است زیرا من قبلاً با دقت به مواد نگاه کرده ام.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا