دنیای وب

بررسی صادقانه انحصار موبایل – آیا دوره بازاریابی موبایل آدام هورویتز ارزش خرید دارد؟

اگر تلاش کرده اید با بازاریابی اینترنتی درآمد کسب کنید و موفقیت زیادی نداشته باشید ، احتمالاً باید این برنامه آموزشی و آموزشی جدید را بررسی کنید: انحصار موبایل – که توسط جوانی به نام آدام هوروویتس ساخته شده است.

انحصار موبایل چیست؟

به طور خلاصه ، این یک دوره آموزشی و آموزشی کامل است که شما را به دست خود می گیرد و به شما نشان می دهد که چگونه با ایجاد تبلیغات تبلیغاتی و ارسال آنها به کاربران تلفن همراه ، می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

چرا کاربران تلفن همراه را هدف قرار می دهید؟

خوب ، جواب ساده است … در حال حاضر بیش از 5 میلیارد کاربر تلفن همراه در سرتاسر جهان وجود دارد و اکنون تعداد بیشتری کاربر به سمت تلفن های هوشمند روی می آورند. می بینید که در حال حاضر ، تلفن های همراه فقط برای تماس صوتی استفاده نمی شوند بلکه از آنها برای ارسال پیام های متنی و چندرسانه ای و دسترسی به شبکه جهانی وب نیز استفاده می شود.

اگر شغلی دارید که برخی از محصولات یا خدمات را به فروش می رساند ، اگر می توانید محصولات و خدمات خود را در مقابل میلیون ها چشم چشم تبلیغ کنید ، تأثیراتی که می تواند در تجارت نهایی شما داشته باشد را تصور کنید؟

برخی از نشانه ها مبنی بر اینکه بازاریابی موبایل به زودی تبدیل به چیز بزرگ بعدی خواهد شد …

** اخیراً گوگل 750 میلیون دلار برای خرید Admob (بستر تبلیغاتی موبایل) هزینه کرده است.

** میلیون ها وب سایت موجود اکنون به سمت MOBI حرکت می کنند (این بدان معنی است که آنها تلفن همراه هستند).

** تعداد کاربران موبایل پنج برابر بیشتر از کاربران اینترنت است.

** فیس بوک موبایل در حال حاضر روزانه به 150 میلیون کاربر می رسد.

** حتی اپل این روزها خود را اپراتور تلفن همراه می نامد.

بنابراین ، بدون شک بازار موبایل بسیار زیاد است! متأسفانه ، برنامه های آموزشی خوبی زیادی وجود ندارد که در واقع نحوه کسب درآمد در این بازار را به شما یاد می دهند. من این را می دانم زیرا بعضی وقت ها اکنون به دنبال چنین برنامه ای بودم و یک برنامه جامع پیدا نکردم.

من آدام هوروویتس را از طریق یک انجمن پرداخت می شناسم ، و می دانم که او وقت و تحقیق زیادی را صرف ایجاد دوره آموزشی در انحصار موبایل کرد. این یک برنامه آموزشی بسیار جامع است که گام به گام نحوه کسب درآمد آنلاین با تبلیغ محصولات یا خدمات به کاربران تلفن همراه را به شما نشان می دهد. اگر محصولات خود را ندارید نگران نباشید ، زیرا آدم همچنین به شما نشان می دهد که چگونه محصولات تبلیغاتی را برای تبلیغ پیدا کنید.

اگر جدی در مورد کسب درآمد در بازاریابی تلفن همراه هستید ، برنامه آموزش انحصار موبایل مستحق تأیید است. این کار به شما نشان می دهد که چگونه از همان ابتدا این کار را انجام دهید تا مجبور نشوید وقت و تلاش خود را از طریق آزمایشات و اشتباهات تلف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا