دنیای وب

بررسی فرانشیز شرکت نان آتلانتا

Atlanta Bread زنجیره ای از کافه های نانوایی است که در حومه آتلانتا سندی اسپرینگز ، جورجیا در سال 1993 توسط جری و ریحان کوواراس تأسیس شد. این شرکت از 1995 تاکنون تعالی دارد. تا پایان سال 2008 ، دارای 110 مکان در 24 ایالت بود. دفتر مرکزی آن در Smyrna ، جورجیا قرار دارد.

مفهوم Bakery Café انواع سالاد ، ساندویچ ، سوپ ، قهوه لذیذ ، ساندویچ صبحانه ، نان ، شیرینی ، نان و شیرینی را ارائه می دهد. در مکان های منتخب نیز می توان از ماکارونی ، پیتزا و صبحانه مانند نان تست و املت فرانسوی استفاده کرد. این شرکت دارای تعجب آورترین مفهوم مواد غذایی است و با پشتیبانی کامل از آموزش گرفته تا کمک های املاک و مستغلات ، علاقه مندان به گزینه تجارت فرانشیز خود را ارائه می دهد. پیشنهادات حق رای دادن فقط از طریق یک پیشنهاد مدور ارائه می شود.

شرکت آتلانتا نان دارای دو واحد متعلق به شرکت و 167 حق رای دادن است. تمام واحدهای نانوایی آتلانتا نان 169 در سراسر ایالات متحده واقع شده است و هیچکدام از واحدهای آن هنوز در استانهای کانادا یا در هیچ کشور خارجی دیگری حضور ندارند. علاوه بر این ، هنوز هیچ واحد عملیاتی در کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی وجود ندارد.

این شرکت در کشورهای زیر ثبت شده است: جورجیا ، فلوریدا ، ایلینویز ، مریلند ، کالیفرنیا ، ایندیانا ، هاوایی ، داکوتای شمالی ، میشیگان ، رود آیلند ، مینسوتا ، ویسکانسین ، ویرجینیا ، اورگان ، ناحیه کلمبیا ، آلبرتا و واشنگتن.

مدارک عالی:

ارزش خالص آن بسیار زیاد است. همچنین برای فرانشیز مهم است که یک مصاحبه شخصی و یک پروفایل شخصی داشته باشید. همچنین تجربه کلی کسب و کار از اعطاکننده ، تجربه صنعت خاص و آموزش رسمی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

10 سال دوره تمدید و توافقنامه فرنچایز اولیه است. اموال منفعل ممکن است؛ با این حال او بسیار ناامید است. دارندگان مجوز مجاز به گسترش در قلمرو خود هستند و همچنین یک توافق نامه توسعه منطقه ای یک ساله نیز برقرار می شود. هیچ توافق نامه فرعی یا حق رای در دسترس نیست.

آموزش و پشتیبانی به کارمندان شرکت ، کمک در مذاکره اجاره ، کمک به انتخاب سایت و کمک مالی مستقیم ارائه می شود. این آموزش به مدت 7 هفته در آتلانتا برگزار می شود. تی

هیچ تبلیغات منطقه ای ، مشارکتی ، محلی یا ملی ، مواد خاص بازاریابی یا سایر پشتیبانی بازاریابی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی مداوم از قبیل ارزیابی عملیات میدانی ، تهیه مرکزی ، افتتاح فروشگاه اولیه ، آموزش میدانی ، جلسات منطقه ای یا ملی ، کنترل موجودی و 800 تلفن داغ تلفن برای هزینه می باشد.

هزینه امتیاز:

برای داشتن حق رای دادن حق رای دادن شرکت نانوایی آتلانتا ، حداقل سرمایه گذاری نقدی مورد نیاز 400000 دلار است.

  • کل سرمایه گذاری مورد نیاز نقدی – 650،000-1mm $
  • متوسط ​​سرمایه گذاری – 825 هزار دلار
  • حداقل ارزش خالص – 1 میلی متر دلار
  • هزینه دریافت اولیه و متوسط ​​- 400000 دلار
  • سهام متوسط ​​و مداوم – 5٪
  • هزینه تبلیغات – 2٪
  • متوسط ​​تعداد کارمندان مورد نیاز برای اشتغال تمام وقت 34 نفر است. کارمندان نیمه وقت مجاز نیستند.
  • فضای مورد نیاز برای کافه – 4000-4500 متر مربع (نمای ساختمان یا فروشگاه آزاد)
  • مطالبات سود ارائه نمی شود و نقل و انتقالات اعمال نمی شود

هنگام بررسی هرگونه مشاغل ، به ویژه با توجه به بازار امروز ، مهم است كه به دنبال راه های خاصی برای كاهش یا كاهش هزینه های اضافی و خطرات باشید. خطرات مربوط به هر مشاوری وجود خواهد داشت ، اما مهم است که درک کاملی از میزان سرمایه گذاری ، هزینه راه اندازی و “ROI” (بازده سرمایه گذاری) داشته باشید.

اکثر مردم درک نمی کنند که 80٪ از کل تلاش های فرانشیزاسیون در دو یا پنج سال اول شکست می خورند ، و بدهی های بزرگی را برای سالهای پس از آن از دست می دهند.

یک راه ، به نظر من ، بهترین راه برای کاهش هزینه های سربار ، راه اندازی و هزینه های سرمایه گذاری ، بهره گیری از دوره جدید کارآفرینی و راه اندازی یک تجارت از خانه خود است. در بازار آنلاین فرصت هایی ظاهر می شود که هر روز میلیون ها نفر ایجاد می کنند. درباره فرصتهای هیجان انگیز مرتبط با مدل کسب و کار که با بازدید از آن شروع به سود می کند بیشتر بیاموزید: http://whatsbetterthanafranchise.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا