دنیای وب

بررسی مایکل کیمبل

مایکل کیمبل کار خود را با کار ساعات طولانی در صنعت بیمه آغاز کرد و با آن موفق شد و درآمد شش رقمی کسب کرد. بعضی اوقات افراد می خواهند شیوه زندگی خود را تغییر دهند ، و حرفه ای پر چالش تر را می خواهند. به زودی مایکل از صنعت بیمه ناراضی شد و شروع به شرکت در سمینارهای فنون و روشهای بازاریابی کرد. با انتخاب او این یک نقطه عطف در حرفه او شد. مایکل کیمبل خیلی زود حقوق جهانی را برای تهیه فهرست کامل یکی از معتبرترین اسامی جهان بازاریابی مستقیم ، دن کندی خریداری کرد. وی این محصولات اطلاعاتی را به بسیاری از بازاریابان آنلاین و آفلاین فروخته است. او همچنین محصولات دن کندی را در اختیار گرفت و حقوق عمده فروش و فروش مجدد را هزاران نفر به فروش رساند که از سرمایه گذاری وی سود بسیار زیادی کسب کردند.

در سال 2009 ، بیل گلازر ، صاحب Dan Kennedy NO BS بازاریابی تجاری ، حقوق مایکل کیمبل را پس گرفت ، بنابراین این حقوق دیگر در دسترس نیست. برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که قبل از خارج شدن از بازار باید در این مجوزها سرمایه گذاری کنند ، فقط از مایکل کیمبل تشکر می کنم ، زیرا بسیاری از افراد به این فرصت نگاه نکردند تا فرصتی عالی را که وجود دارد ، ببینند.

مایکل کیمبل برنامه هایی برای صدور مجوز تولید می کند تا بتواند به هر کسی که دارای وب سایت است ، برای شروع یک تجارت کمک کند. وی همچنین روش هایی در مورد چگونگی کاهش هزینه های جذب آگهی دهنده و هزینه های تولید نسخه آگهی ارائه داد. مایکل مدیرعامل گروه M بازاریابی ، شرکت است. مستقر در آستین ، تگزاس. این شرکت بیش از 60 کتاب ، دوره های تحصیل در منزل ، راهنماها و ابزارهای تجاری منتشر کرده است.

مایکل کیمبل در پخش اطلاعات ، بازاریابی مستقیم و خدمات مبتنی بر اینترنت خوب است. او اولین قدم را برای آموختن در مورد بازاریابی مستقیم و پاسخ مستقیم برداشته و اکنون در این مهارت بسیار ماهر است. در دنیای تجارت آنلاین ، وی به بسیاری از کارآفرینان کمک کرد تا تجارت خود را توسعه دهند. وی این افراد را راهنمایی کرد تا تکنیک های گسترش تجارت موفق خود را در آغوش بگیرند ، و همچنین شروع به استخدام مشاوران کرد. او حتی یک برنامه بسیار پیشرفته تهیه کرد. این برنامه فرصتی را برای افرادی که بازاریابی وابسته ای به فروش می رسانند ، به فروش می رساند تا محصولات خود را بفروشد و این به آنها کمک می کند تا تجارت بازاریابی اطلاعات خود را ایجاد کنند. مایکل چندین کتاب در مورد محصولات رسانه ای نوشته است:

77 روشها و اسرار بازاریابی ناشناخته برای تبلیغ هر محصول ، خدمات ، کسب و کار یا وب سایت ناشناخته است

کیت ساختمان آنلاین تجارت

قدرتمندترین استراتژی های بازاریابی کتبی تاکنون برای صاحبان مشاغل کوچک

وقتی افراد می خواهند درس بازاریابی بگیرند ، می توانند به مایکل کیمبل اعتماد کنند. او یک سخنران عالی است و سخنرانی های او در زمینه بازاریابی مشترک ، مجوز ، بازاریابی آنلاین و سایر زمینه ها از همه مهم است. به همین ترتیب مشاوره خصوصی در آستین ، تگزاس ارائه می دهد. دوره های وی توصیه می شود زیرا تخصص وی در بازاریابی مستقیم ، انتشار اطلاعات و توسعه کسب و کار مبتنی بر اینترنت نهفته است.

وقتی مرد موفق در صدر قرار دارد ، هنوز هم افرادی هستند که می خواهند آنها را کنار بگذارند. درباره مایکل کیمبل نظرهای منفی و مثبتی در اینترنت وجود دارد ، اما بیشتر نظرات مثبت آنها اکثریت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا