دنیای وب

بررسی مخفی ترین گزارش نقدی – چگونه می توان از سایت های اشتراک اسناد آنلاین برای درآمدزایی استفاده کرد

اگر در مورد بازاریابی اینترنتی چیزی می دانید ، نام خالق گزارش های نقدی فوق سری ، نیک مارکس را می شناسید. آقای مارکس به عنوان بازاریاب اینترنتی ، نویسنده ، مربی شخصی و بازاریاب شرکت های وابسته ، میلیون ها دلار درآمد کسب کرده است. همچنین به عنوان معاملات عمده فارکس شناخته می شود. وی در سال 2009 به عنوان “بازاریاب سال اینترنت” انتخاب شد.

اساساً ، گزارش Top Secret Cash مجموعه ای از تجربه بازاریابی آنلاین آقای مارکس با استفاده از سایت های اشتراک محتوا و اسناد است. این دوره در 4 قالب آموزش تصویری ارائه می شود.

بیایید به 4 فیلم نگاه کنیم …

1. مقدمه ای بر گزارش مخفی Top Secret – یک فیلم 9 دقیقه ای که نشان می دهد از دوره کسب درآمد چه خواهید گرفت.

2. مقاله نویسی – یک فیلم 16 دقیقه ای که به شما یاد می دهد چگونه مقاله های با کیفیتی را که خوانندگان امروز می خواهند بخوانند ، بنویسید و منتشر کنید.

3. ویدئویی 24 دقیقه ای که به شما می آموزد چگونه عضوی از سایت های دارای سند برای بازدید سند شوید.

4. ارسال مقاله خود و کسب درآمد – این دستورالعمل های گام به گام برای ارسال مقالات خود به وب سایت های واقعی است که در ویدئو 3 عضو آن هستید ، همچنین به شما نشان می دهد با بهینه سازی مقاله خود ، می توانید رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید.

مانند بسیاری از محصولات قابل سفارش در اینترنت ، قیمت ورود به این محصول 37.00 دلار است و اگر کسی از صفحه کلیک کند ، یک پنجره بازشو کالای فروخته شده را با قیمت 27.00 دلار نمایش می دهد. و جای تعجب نیست که البته در این راه خوشه هایی نیز وجود دارد. این روش بازاریابان ارشد است. مردم را به قیمت ورودی کمتری متصل کنید و سپس بعداً از آنها بخواهید مبالغ دلاری بیشتری را خرج کنند.

به نظر می رسد پس از تحقیق در مورد محصول ، محصول “Newbie” بسیار خوبی برای بازاریابی اینترنتی باشد ، اما بیشتر بازاریابان باتجربه باید از قبل این مطالب را بدانند یا اینکه بدانند کجا باید برای یادگیری آن به صورت رایگان مراجعه کنند. اساساً ارسال مطالب یا مقالات در سایت های اشتراک اسناد را می توان نوع دیگری از ایجاد محتوا یا بازاریابی مقاله برای دایرکتوری های مقاله دانست. تنها تفاوت در محل قرار دادن محتوا است.

گزارش Top Secret Cash شامل اطلاعات قدرتمندی است اما باید فهمید که این نوع محصول “سریع ثروتمند شدن” نیست. نوشتن و ارسال محتوا (مقالات) مستلزم ساعت ها یا تحقیق روی کلمات کلیدی ، تحقیق درمورد محتوا و سپس نوشتن واقعی محتوا است. می توانم به شما بگویم که دیدن پاداش ها زمان بر است اما اگر پایبند بمانید ، آنها نتیجه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا