دنیای وب

بررسی مستقیم IV-7

IV-7 Direct سمت فروش مستقیم Richmont Holdings در دالاس است که کلیه حقوق توزیع شده برای قاتل باکتریایی ثبت شده “IV-7” را در اختیار دارد. رئیس و مدیرعامل ریچمونت جان روچون است که بیش از 30 سال تجربه فروش و بازاریابی داشته و نیروی محرک Marky Kay Cosmetics و Avon بوده است. IV-7 Direct در حال حاضر فقط یک محصول دارد و یک اسپری ضد باکتری قدرتمند است که گفته می شود 99.9 درصد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها را در مدت 30 ثانیه از بین می برد. از دیگر نکات فروش این محصول اینست که خواص ضد باکتری تا 24 ساعت دوام می آورد ، هیچ مواد شیمیایی خشن در لیست مواد تشکیل دهنده وجود ندارد و شستشو پس از استفاده لازم نیست. کاربردهای پیشنهادی مناطقی با ترافیک بالا مانند مدرسه و بیمارستان است که میکروبها خیلی سریع می توانند پخش شوند.

IV-7 مستقیم ادعا می کند که محصول آنها چنان انقلابی است که نمی خواهند به جای آنکه بخواهند صاحبان مشاغل مستقلی (IBO) را استخدام کنند تا محصولات را به آنها بفروشند و اعضای جدید را نیز ثبت کنند تا همین کار را انجام دهند ، آن را در قفسه های سوپر مارکت قرار ندهند. طرح جبران خسارت یک سیستم باینری تک سطح و سه نقطه ورود است. این نقره با هزینه 200 دلار ، طلا ، با هزینه 400 دلار و پلاتین است که 800 دلار قیمت دارد. علاوه بر این ، هزینه یک بار 49.99 دلار برای هزینه وب سایت ارائه شده برای شما وجود دارد. وب سایت کپی شده علاوه بر فروشگاه آنلاین به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز کار می کند. این شرکت کمیسیون ها و پاداش های زیادی از جمله کمیسیون های هفتگی ، پاداش های مشابه ، پاداش های نسل و پاداش رانندگی را تا 7 سطح می پردازد. علاوه بر ثبت نام اعضای جدید ، IBO می تواند این محصول را با قیمت عمده فروشی خریداری کند و 30٪ کمیسیون در خرده فروشی خود کسب کند.

بنابراین به عنوان فرصتی برای کسب درآمد ، آیا IBO ها احتمالاً درآمد سودآوری دارند؟ IV-7 Direct یک شرکت جدید است که در حال حاضر تنها یک محصول در معرض نمایش دارد. رئیس جان روچون از سابقه اثبات شده ای در فروش و بازاریابی برخوردار است که این موقعیت را در موقعیت خوبی قرار می دهد و محصول نیز به نظر می رسد خوب است. با این حال ، باید با این فکر که همه چیز در مورد بازاریابی است با تمرکز بر فروش اشتغال ، در این تجارت مشغول شوید. فرد با تعهد ، پشتکار ، مهارت های بازاریابی و رهبری خوب باید بتواند در بیشتر مشاغل MLM موفق شود اما این نباید یک فرصت آسان از فرصت خانه در نظر گرفته شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا