دنیای وب

بررسی نخبگان کلمه کلیدی Brad Callen – آیا کلمات کلیدی Elite کلاهبرداری است؟

Brad Callen Keyword Elite یک برنامه کلید واژه است که ابزارهای خودکار جدیدی را برای کمک به بازاریابان موتور جستجو و همچنین بازاریابان پرداخت با کلیک برای ارائه کلمات کلیدی سودآورتر و بهبود بازده سرمایه شما فراهم می کند. کلمات کلیدی مهم هستند چه شما در حال برنامه ریزی برای یک SEO یا PPC هستید. دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید می تواند تعیین کند که آیا در تلاش های بازاریابی آنلاین خود سود یا زیان می کنید.

براد کالین ، خالق کلید واژه ، به بسیاری از بازاریاب های اینترنتی این فرصت را داده است تا به راحتی و با استفاده از یک ابزار کلمه کلیدی ، کارهای خسته کننده جستجو ، نظارت و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را به طور خودکار انجام دهند.

پیش از این ، من این کار را با صفحات گسترده اکسل انجام می دادم و به من کمک کرد تا از طریق کارهای خودکار مانند ایجاد لیست های کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای استفاده در یک کمپین SEO و PPC ، وقت زیادی را صرفه جویی کنم.

کلید واژه Elite همچنین می تواند تبلیغات AdWords شما و همچنین رقبای شما را کنترل کند تا سودآوری یا عدم سودآوری را تعیین کند. ایده این است که اگر رقبای شما مدت زمان طولانی است که تبلیغات خود را به طور مداوم نمایش می دهند ، احتمال سودآوری آن بیشتر است زیرا کلمات کلیدی غیر سودآور قطع شده اند.

همچنین با کمک این برنامه می توانید محبوبیت لینک ده سایت برتر Google را برای کلمات کلیدی خود تعیین کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد استراتژی های مختلف سایت های دیگر را تعیین کنید و اینکه چرا آنها در Google یا Yahoo رتبه اول را دارند و کلمات کلیدی و بک لینک های مناسب را که برای بهبود صفحه وب شما استفاده می شود ، فرموله کنید.

قطعاً می توانید همان کاری را که Keyword Elite به صورت دستی انجام می دهد با صفحه گسترده اکسل مانند گذشته انجام دهید. با این حال ، این یک فرآیند کارگر و فشرده است. اجازه کار نرم افزار با آن بسیار موثرتر و مقرون به صرفه است ، بنابراین می توانید روی کارهای مهم تری مانند بازاریابی و راه اندازی کمپین های SEO و PPC تمرکز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا