دنیای وب

بررسی ویتامارک – آیا می توانید با مارک ویتا درآمد کسب کنید؟

من گام بعدی را برای تحقیق در مورد Vitamark International برداشته ام و این عالی است. با این حال ، شما احتمالاً از میزان بالای شکست در این صنعت مطلع هستید و هیچ شرکت بازاریابی شبکه ای هرگز این تغییر را نداده است. من می خواهم شما به حقیقت صادقانه در اینجا اجازه دهید. در واقع از نظر بازاریابی واقعی در صنعت ، در مورد Vitamark International نیست.

سود واقعی حاصل از آگاهی از نحوه و مکان انجام بازاریابی است. هرگز از قبل Vita Mark را تبلیغ نکنید – مردم نمی خواهند در مورد آن چیزی بشنوند (شاید در MLM باشند). این همه در مورد موقعیت خود را به عنوان یک رهبر و ارائه چیزی ارزشمند به چشم انداز است ، و در عوض آنها شما را دنبال کنید.

می بینید که این موضوع مربوط به شرکت شما نیست زیرا دلیلی وجود دارد که همه می خواهند با رهبران ارشد شرکت شما کار کنند ، نه با Newbie Network Marketer که از طریق بازاریابی ویتامارک به دنبال یک “ستاره” بالقوه است (یادتان باشد مردم این کار را نمی کنند) به تجارت شما اهمیتی نمی دهند) . چرا؟!؟ به این دلیل که آنها دارای ارزش و دانش هستند که می توانند از طریق بازاریابی بیان کنند. اگر این مفهوم اساسی را درک کرده باشید ، می توانید نحوه برخورد با بازاریابی شبکه ای و ویتامارک را برای همیشه تغییر دهید.

به همین دلیل است که شما تجارت خود را در قسمت جلویی نمی فروشید. شما تخصص خود را به بازار عرضه می کنید و Vitamark پس از ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه ، در انتهای بازار به بازار عرضه می شود. به من اعتماد کن برندگان برتر می دانند که چگونه به این روش بازاریابی کنند و به دلیل قرار گرفتن در معرض گسترده Google AdWords ، رسانه های اجتماعی و غیره ، مشتریان بالقوه زیادی را به خود جلب کنند و از آنجا که ارزش بالایی ارائه می دهند ، چشم انداز آنها فقط می تواند اطلاعات بیشتری در مورد تجارت شما بخواهد!

ما به نام بازاریابی جاذبه می گوییم ، فرآیند جذب خودکار همفکران با ارتقا yourself خود و ارزشی که باید ارائه دهید ، منجر به شما می شود. به این ترتیب رهبران در ویتا مارک و بازاریابی شبکه ای کار می کنند ، باور کنید. رهبران تنها افرادی در صنعت ما هستند که آن را بزرگ می کنند. دیوانه ، نه؟

به طور کلی ، اگر هنوز می خواهید به Vitamark International بپیوندید ، این بسیار خوب است. من توزیع نمی کنم زیرا توزیع کننده نیستم و با آنها کار نمی کنم. با این حال ، بیشتر افراد وارد این صنعت می شوند و بدون اطلاع از نحوه بازاریابی در آن ، به شرکتی می پیوندند.

هنگامی که بتوانید Vita Mark را به طور موثر بازاریابی کنید و به یک درآمدزای برتر تبدیل شوید ، مهم نیست که در واقع تجارت شما چیست – مردم از شما می خواهند که با کارت های اعتباری خود به آن بپیوندند زیرا آنها می دانند شما بیش از هر کس دیگری به آنها کمک خواهید کرد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا